Skip links

סדנאות עץ עם משמעות – סדנת נגרות לילדים פעילה חווייתית ויצירתית.

כשילדים עובדים יחד, הם מתחברים ומשתפים רעיונות ואינספור רגשות חיוביים. סדנת נגרות לילדים שלנו ניידת “סדנאות עץ עם משמעות” הילדים נהנים מתחושה של קהילה, בה אנשים משתפים ומתקשרים דרך היצירה והאמנות בטבעיות ובפתיחות.

סדנאות נגרות בעץ הן חוויה מגבשת בלתי נשכחת לילדים ונוער. הסדנאות נגרות לילדים ונוער מאפשרות ללמוד לעבוד עם עץ וליצור מוצרים יפים ומשמעותיים בעזרת הכלים השונים. הסדנאות מתאימות למי שרוצה להתנסות בעבודה עם עץ או להעמיק את הידע שלו בתחום.

בסדנת הנגרות לילדים הניידת של "סדנאות עץ עם משמעות" הילדים נהנים מתחושה של קהילה, בה אנשים משתפים ומתקשרים דרך היצירה והאמנות בטבעיות ובפתיחות

מה לומדים בסדנת נגרות לילדים

בסדנת הנגרות לילדים, התלמידים לומדים תיאורטית וגם מעשית, ומתמקדים בלימוד סוגי עצים שונים ותכונותיהם המשפיעות על דרך העבודה עימם. הם גם מתאמנים בטכניקות ושיטות עבודה שונות ומשתמשים בכלי עבודה שונים. כל זאת תוך שמירה על כללי עבודה לטובת בטיחות והנאה מרבים.

סדנאות עץ עם משמעות מציעה מגוון קורסים וסדנאות בתחום הנגרות עבור ילדים ובני נוער, המתאימים לכל הגילאים. במסגרת הקורסים והסדנאות, התלמידים לומדים על סוגי עצים שונים ותכונותיהם, מתאמנים בטכניקות ושיטות עבודה שונות, ומשתמשים בכלי עבודה שונים. המטרה היא לספק לתלמידים מסגרת מקצועית ומנוסה המציעה חוגים וסדנאות בנושא הנגרות, כדי לפתח את היכולות היצירתיות והכשרון שלהם בתחום זה.

למה דווקא סדנאות יצירה בעץ  

העבודה בעץ מאפשרת לילדים להתפתח וללמוד בצורה טבעית יותר ולקבל כלים נוספים לחיים. עבודת הנגרות מתבצעת כתהליך יצירה על כל המשתמע מכך. היות ולרב מדובר גם בעבודה יחידנית, יש התאמה לרמות לימוד שונות ולגילאים שונים.

המסגרת שנוצרת מאפשרת לילדים ליצור בבטחה ובנינוחות. הליווי המקצועי והתמיכה אותם מקבל כל ילד המשתתף בסדנה מתווספים לערכים וכלים נוספים לחיים שמוענקים באמצעות עבודת הנגרות: הלגיטימיות לדמיין באופן יצירתי ואישי, היכולת להעביר לכדי תכנון ומאוחר יותר לכדי עשייה ותוצרים את מה שמתקיים בדמיון, היכולת להתמיד בכל שלבי תהליך היצירה תוך גילוי סבלנות והקשבה.

נגר ליום אחד- קיטים בעץ להרכבה עצמית

אנו מציעים לכם חווית נגרות אמיתית במחירים נוחים, עם מערכי הסברה ברורים ופשוטים למשתמש. המדריכים שיקבלו את הקיטים יוכלו להעביר את ההפעלה בקלות. הפעילות כוללת שיופים והכנסת מסמרים באמצעות פטישים. אנחנו בונים מרכיבים איכותיים שמשתתפים בחוויית הנגרות המוצלחת שלנו.

בנוסף, אנו זמינים לכל שאלה או התייעצות בכל נושא הקשור לפעילות עצמה או כל נושא אחר. סרטון הדרכה פשוט וברור מלווה את הקיטים כדי לעזור לכם להבין בדיוק איך להרכיב אותם.

מערכי ההדרכה שלנו מתחילים בסיפור מרתק המקשר את עולמו הפנימי של הילד ליצירה.”

מי אנחנו…

אני יואל סלמנדר, בעל העסק “תקשורת בונה”. אני נשוי לדניאל ואב לשלושה ילדים מדהימים. כמעט עשור שאני עוסק בחינוך, הוראה וניהול קבוצות. אני עובד עם נערים ונערות בסיכון וילדים עם בעיות התנהגות. אני מאמין בעולם היצירה, הלב והשילוב ביניהם.

“תקשורת בונה” הוקמה מאהבה עמוקה לאנשים ועצים. כבר למעלה משש שנים שאני מביא את הקסם שבעבודה עם העץ למגוון אוכלוסיות בכל הגילאים ובכל רחבי הארץ.

אני מתמקד במציאת דרכים להביא את חווית הנגרות לכל אחד ואחת, ובכך לתת להם את הכלים ליישם את התוכן הפנימי שאני משתדל להעביר בסדנאות שלי. בשנתיים האחרונות פיתחתי דרך מיוחדת להשיג את המטרה ואני ממשיך לפתח אותה.

אני זמין לכל שאלה או התייעצות ואשמח להיות חלק מהחוויה שלכם.

לסיכום, אוהב ומאמין בעולם היצירה, הלב והשילוב ביניהם.
הסדנא הניידת שלנו הופכת כל מרחב לנגרייה.
מעניקה זמן איכות של שמחה וכיף בעשייה אמיתית
הידיים עובדות, הראש מתכנן והלב פתוח ויצירתי.


קייטנות או לא להיות – קייטנות קיץ 2023 | קייטנות ומחנות קיץ בכל הארץ | מחנות קיץ

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן