Skip links

קייטנת גלישה תל אביב, תופסים את הגלים ! בואו לעשות חיים בקייטנת גלישה לילדים בתל אביב

היצע הקייטנות בימינו רחב ביותר, הבחירה ממש לא קלה.
כאן תוכלו למצוא מידע על קייטנת גלישה לילדים בתל אביב, לכל טעם ולכל גיל, לקטנים ולגדולים.
החוכמה היא למצוא את הקייטנה שתתאים לילד, לאופיו ואם אפשר, כזאת שתספק לו הרבה הנאה וערך מוסף.

הפעם נדבר על קייטנות גלישה , נבין שזוהי הדרך לתפוס את הגלים אבל גם לתפוס בדרך עוד הרבה מאוד יתרונות נוספים. מוכנים? אפשר לקפוץ למים.

קייטנת גלישה תל אביב – מה לומדים המשתתפים ?

בתחילת הקייטנה יקבל כל משתף ומשתתפת גלשן לילדים ייחודי המתאים ללימוד.

הגלשן בטיחותי במיוחד שמקל על המשתתפים לבצע את התרגול.
המדריכים המנוסים, כולם גולשים בעלי וותק רב שמאחוריהם הצלחה בתחרויות מקומיות ובין לאומיות, מלמדים את הטכניקה והסגנון. בין היתר, מקבלים הילדים שיעורים על שמירה על שיווי המשקל בלי לאבד את היציבות, הם לומדים כיצד להתקדם באופן נכון, בלי לאבד מכוחם.

לאורך הדרך הם משפרים את הטכניקה, לומדים לזהות זרמים וגלים והכל – תוך שמירה על בטיחות מלאה. במהלך קייטנת גלישה תל אביב לומדים כל מה שצריך לדעת על הגלישה והים והגלים באווירה נינוחה, בקבוצות קטנות, כאשר מרבית הזמן מבלים בתוך המים, בין הגלים.

קייטנת גלישה לילדים תל אביב
קייטנת גלישה לילדים תל אביב

למי יתאימו קייטנות גלישה בתל אביב?  נהנים וצוברים ביטחון

הקייטנות הללו יכולות להתאים לכל מי שיודע לשחות ותמיד חלם לגלוש. הן מתאימות גם למי שמעולם לא שאף להיות גולש מקצועי אבל רוצה להתנסות בספורט מרתק שמחזק את הגוף ומעניק ביטחון עצמי ניכר. זו בהחלט לא קייטנה שנועדה רק להעביר את הזמן ללא ערך מוסף. המשתתפים מקבלים מיומנות חדשה ומבלים בדרך בריאה ובלי בזבוזי זמן.

חשוב לדעת כי קייטנת גלישה תל אביב יכולה להתאים גם לבעלי ניסיון מסוים. ישנן קבוצות לבעלי ידע קודם, שרוצים לשפר את הטכניקה.

ההשתתפות יכולה להוות מבוא לקורס קבוע שממנו אפשר גם להמשיך הלאה, ללימוד מקצועי שאחריו ניתן להירשם לארגון הגולשים ולהשתתף גם בתחרויות ולהפוך את הגלישה לדרך חיים. הקייטנה מתאימה לבנים ולבנות

 

קאנטרי קייטנת גלישה בתל אביב- חוף הצוק – מנדרין | 

קייטנות גלישה לילדים בתל אביב – בבית ספר לגלישה הראשון והאיכותי בחוף הצוק משנת 2006 אנו קיימים משנת 2006 וממוקמים בחוף הצוק הצפוני , מאז ועד היום, הדרכנו אלפי תלמידים מכל הגילאים ואנו גאים להמשיך וללמד גלישה בצורה המקצועית ביותר, עם דגש על איכות הדרכה, בטיחות והנאה. אנו מציעים מחנות גלישה בקיץ ( קייטנות ) , חוגים במהלך כל השנה , קורסי בוגרים , שיעורים פרטיים לכל הגילאים וכן ימי הולדת ואירועים .

קייטנת גלישה לילדים בתל אביב

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

קייטנות גלישה בתל אביב | קייטנה בתל אביב |

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן