Skip links

בטיחות בדרכים – החשיבות הגבוהה והדרכים להטמעתה במסגרות חינוך ובקייטנות הקיץ.

כולם מכירים ומבינים את החשיבות הגבוהה של בטיחות בדרכים. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לפעול על מנת להטמיע אצל ילדים בגילאים צעירים, ולעשות זאת, באמצעות הדרכות ייעודיות המותאמות לגילאי המשתתפים.

נתוני בטיחות בדרכים- זה לא משנה את העובדה שע”פ נתונים בישראל לבדה, מאות אנשים מקפחים את חייהם בכל שנה כתוצאה מתאונות דרכים קשות – ואלפים אחרים נפצעים (רבים מהם הולכי רגל).
במידה ומקפידים על בטיחות בדרכים, רבות מהתאונות הללו יכולות להימנע.

בטיחות בדרכים – החשיבות הגבוהה והדרכים להטמעתה כבר בגיל צעיר וכחלק מפעילויות החובה  שיש לשלב במסגרות החינוך ובקייטנות הקיץ בפרט
זהירות בדרכים, הסדנאות מאושרות תוכנית גפ"ן והרלב"ד.

בפינת המומחים שלנו פגשנו את ‘הדס גודינגר’ בעלי חברת א.ד.ר בטיחות בדרכים אשר מתמחה במתן שירותי הדרכה, הסברה יעוץ וניהול פרויקטים בתחום זהירות ובטיחות בדרכים, על מנת לקבל חשיפה לחשיבות ההדרכות וסדנאות בקרב ילדים ונוער והדרך להטמעת המידע שיכול להציל חיים.

החשיבות של זהירות בדרכים

זהירות בכבישים הינה כאמור בעלת חשיבות עליונה וזאת מכמה סיבות עיקריות:

בטיחות – אין כל ספק שמדובר בסיבה בעלת החשיבות הגבוהה ביותר. הקפדה על כללי זהירות בדרכים יכולה להבטיח את הבטיחות של הנהג, הנוסעים ושל הולכי הרגל.

השלכות משפטיות – הפרת חוקי התעבורה עקב נהיגה לא זהירה עלולה לגרום להשלכות משפטיות כמו קנסות, שלילת רישיון ואפילו מאסר בפועל.

השלכות כספיות – תאונות מצריכות ברוב המקרים תיקונים יקרים לרכב ונזק לרכוש.

הימנעות מטראומה – תאונות דרכים עלולות לגרום לטראומה פיזית ורגשית משמעותית הן למעורבים בהן והן לבני משפחותיהם.

כמובן, שכל הפרמטרים הללו יכולים אולי להיראות כמובנים מאליהם, אבל חשוב להדגיש ולציין אותם חזור ואמור, על מנת להבטיח שכל אדם יקפיד בפועל על יישום הכללים השונים של זהירות בדרכים.

הדרכות זה”ב חווייתיות

בעידן בו כל ילד חשוף לכל כך הרבה גירויים בכדי לזכות בתשומת הלב שלו ולוודא שהמידע שהוא מקבל אכן מחלחל ונכנס עמוק לתודעה, קיימת חשיבות גבוהה לדאוג להדרכות חווייתיות ומעניינות של זהירות בדרכים.

מחפשים סדנאות זהירות בדרכים? הסדנאות מאושרות תוכנית גפ”ן והרלב”ד.

זהירות בדרכים .הסדנאות מאושרות תוכנית גפ"ן והרלב"ד.

שילוב סדנאות זהירות בדרכים בפעילויות לילדים

שבכדי ליהנות מכל היתרונות של הדרכות זה”ב חשוב לבחור בתבונה הן את נושא ההדרכה והן את המפעילים – ולוודא שיש להם את היכולות, הידע והכישורים לבצע את ההדרכה בצורה המצופה.

אם גם אתם מעוניינים בהדרכות זה”ב או הדרכות בטיחות בדרכים לקייטנות או למסגרות אחרות, דעו שהגעתם לכתובת הנכונה למטרה.
הודות לטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, הסדנאות אטרקטיביות ובכוחם למשוך את תשומת הלב של ילדים ובני נוער בגילאים שונים.
לסדנא חווייתית המותאמת לזמנים בהם אנו חיים, נהוג לעשות שימוש באמצעים מתקדמים וחווייתיים כמו: משקפי מציאות מדומה, סימולטור ועוד..

זהירות בדרכים, הסדנאות מאושרות תוכנית גפ”ן והרלב”ד.
תוכניות וסדנאות יכולות לעסוק בנושאים שונים מעולם הבטיחות בדרכים, זהירות בדרכים, הליכה בטוחה, נהיגה של צעירים ועוד..

א.ד.ר – עולם של בטיחות בדרכים
בטיחות בדרכים – החשיבות הגבוהה והדרכים להטמעתה במסגרות חינוך ובקייטנות הקיץ., סדנאות זהירות בדרכים מאושרות תוכנית גפ”ן והרלב”ד

אודות א.ד.ר

א.ד.ר בטיחות בדרכים מתמחה במתן הדרכה, הסברה יעוץ וניהול פרויקטים בתחומים אלה, וערוכה להעביר סדנאות בצורה חווייתית, מעניינת ומשחקית. לכל הפרטים על הסדנאות וההדרכות מוזמנים ליצור קשר והצוות המקצועי ישמח לספק לכם את כל המידע.

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו


כיתבו תגובה

דילוג לתוכן