Skip links

‘ילדיסקו’- הפעלות תנועה וריקוד לכל הגילאים בהובלת מירי אקוני

הפעלות תנועה וריקוד בכל הסגנונות ,פעילות קיצבית ומהנה שיהפכו קייטנה, שעורים בגנים ובתי הספר לחוויה מרגשת ,מגבשת ומהנה לילדים ולמורים/גננות.

‘כל הילדים קופצים רוקדים’- החופש הגדול בפתח ואתם מנהלי בית הספר ומוסדות החינוך, בעיצומן של הכנות ותכנון של פעילות בכיתה, שכבה, בגן או אירועי השיא בהם מסיבות סוף שנה ופתיחת קייטנות הקיץ, הפעלות ריקוד ותנועה לכל גיל ולכל קבוצה.

בפינת המומחים שלנו פגשנו את ‘מירי אקוני’, מנהלת פרויקטים לריקוד ומחול, מהמרקידות המובילות בישראל בתחום ריקודי העם על מנת לקבל טיפים איך לתכנן נכון את אירועי סוף השנה ופעילויות הקיץ, למי מתאים הפעלות התנועה והריקוד וכיצד הריקודים תורמים לחוסן החברתי ישראלי.

'מירי אקוני', מנהלת פרויקטים לריקוד ומחול, מהמרקידות המובילות בישראל בתחום ריקודי העם על מנת לקבל טיפים איך לתכנן נכון את אירועי סוף השנה ופעילויות הקיץ, למי מתאים הפעלות התנועה והריקוד וכיצד הריקודים תורמים לחוסן החברתי ישראלי.

למי הפעלות תנועה וריקוד מתאימים ?

“בשנים האחרונות אנו רואים מגמה הולכת וגדלה של שילוב הפעלות תנועה וריקוד בכל הסגנונות באירועי שיא וגיבוש בבתי ספר וגנים. פעילויות אלה מתאימות לכל שכבות הגיל החל מגני ילדים, בתי ספר, תיכוניים והגיל השלישי. הילדים נהנים מפעילות אנרגטית של ריקודי עם ומשחקי ריקוד, בליווי הנחייה מקצועית לצלילי מוזיקה קצבית ישראלית, וביחד עם כל המשתתפים של האירוע”.

כיצד פעילות של שירים וריקודים תורמת לילדים ?

מירי אקוני וצוותה מוליכים את הילדים אל עולם שמח של שירים וריקודים במנהרת הזמן של הזמר העיברי, שלא הכירו עד כה, באמצעותם הם רוכשים מיומנויות שפה, גיבוש חברתי, קורדיינציה והווי חברתי בית ספרי. הילדים מצפים בקוצר רוח לפעילות, והפנים הקורנות שלהם מדברות בעד עצמם.

לדברי אקוני “הפעילות תורמת להפחתה משמעותית של אלימות בבית הספר. עבור הילדים זה זמן איכות שבו הם משחררים מתחים, מותחים את השרירים ועושים פעילות אירובית מהנה. הריקודים בליווי מוזיקה ישראלית מחברת את הילדים לערכים של התרבות הישראלית, מגבשת חברתית ותורמת לסביבה לימודית רגועה יותר”.

מירי אקוני, רוקדים כחול לבן הפעלות תנועה וריקוד

מהם המסלולים שאת ממליצה ?

מסלול ‘כחול לבן אני ישראלי’
המסלול מתאים לבתי ספר יסודיים, וגני ילדים.
כיתות א’-ג’ ריקודי ילדים והכנה לריקודי עם.
כיתות ד’-ו’ ריקודי עם בסיסיים, ריקודי חברה וריקודי שורות.
המסלול גם מתאים להרקדה המשלבת הרקדה של הורים וילדים, אירועי שיא רב שכבתיים.

מסלול ‘גני ילדים מחול ותנועה על כל גווניו’ המסלול מיועד לילדי הגנים:
גילאי 4-6, מותאם לכל שלב וצורך של הילדים בגן, כולל פעילויות כמו:
תיפוף, תנועה, משחק עם המון הנאה.
המסלול מעודד את הילדים לרקוד בכייף ומתקיים במספר מפגשים.

גני ילדים מחול ותנועה על כל גווניו

מגוון הרקדות ופעילויות שמותאמות למגוון רחב של גילאים מקטן ועד גדול:

הפעילות מתאימה לכל גיל ולקבוצות קטנות של גן או כיתה ועד קבוצות גדולות.

הרקדות כייף בקצב הזמן
הרקדות כחול לבן
זומבה קיד
הרקדות הורים וילדים
שיעורי מחול-ג’אז, מודרני, קלאסי
תיפוף גוף
להקות מחול

'ילדיסקו'- הפעלות תנועה וריקוד לכל הגילאים בהובלת מירי אקוני
הפעלות תנועה וריקוד שמחברות את כל המשתתפים בהרקדה מהנה עם מוזיקה ישראלית ופעילות קצבית, יהפכו את אירועי סוף השנה לאירועים מרגשים ומהנים לתלמידים ולמורים.

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן