Skip links

מוזיאון הטבע התנ”כי, הר-טוב, כבר ביקרתם?

מוזיאון הטבע התנ”כי – אל תחמיצו…
מקום נהדר – ערכי, מעניין, מרגש! מיהם בעלי החיים השייכים לתרבות שלנו? מה מיוחד בחיות התנ”ך ומה הופך את האריה למלך החיות?

במוזיאון הטבע התנ”כי בבית שמש, נמצאים כל התשובות, אך יותר מזה – צפוי לכם יום מרגש ומהנה שיגבש את הקבוצה ויעניין את כו-לם. המוזיאון הוא מיזם מרתק העוסק בבעלי חיים בתנ”ך, בסמליות שלהם ובהקשר בו הם מופיעים. במקום אוסף השופרות הגדול בעולם ואולם הגדרות הכשרות והכי חשוב – בעלי חיים שניתן להחזיק וללטף.

הצצה לטבע החי במוזיאון הטבע התנ”כי בבית שמש

סיורים מודרכים במוזיאון הטבע התנ”כי

במהלך הסיור המודרך במוזיאון, המבקרים יוכלו להתמקד במוצגים מרהיבים של עולמות התוכן השונים, הכוללים בעלי חיים מתוך התנ”ך והטבע הישראלי.
כל בעלי החיים מספקים חוויה מרגשת ומעוררת השראה, ומציעים מגוון של ידע על הארץ ועולמות החיים שבהם הם מתגוררים. הכניסה למוזיאון כוללת מגע ישיר עם הבעלי חיים, מה שמגביר את החוויה ומאפשר לכל המבקרים להרגיש את המגע החמים והנעים שלהם.
כך ניתן ללמוד ולהתרשם מהסמליות של בעלי החיים בתרבות שלנו ולחזור עם חוויה נהדרת ועשירה.

הביקור במוזיאון מתאים לכל קבוצה, בכל גיל ומכל מגזר. התוכן העשיר והמגוון של המקום מאפשר הדרכה במגוון תחומים – שמירת טבע וסביבה, חיות התנ”ך וסמליותן, המסורת היהודית והקשר לעולם החי ו/או למידה על המצוות השונות הקשורות בחי. בעלי החיים והמפגש איתם מרגשים את כולם ויוצרי בסיס רחב לביקור וחוויה הנגישה לכולם. 

מקום נהדר - ערכי, מעניין, מרגש! מיהם בעלי החיים השייכים לתרבות שלנו? מה מיוחד בחיות התנ"ך ומה הופך את האריה למלך החיות?

אירועים לחברות וארגונים

ארגונים וחברות נהנים מאירועים מיוחדים במוזיאון הטבע התנ”כי. חוויה כיפית ומעניינת מחכה לצוותים שלכם עם סיורים ייחודיים במוזיאון טבע התנ”כי הכוללים מפגשים מרתקים עם בעלי חיים והצצה לעולם הטבע התנ”כי.

הצוותים שלכם יהנו מחוויה בלתי נשכחת!

מוזיאון הטבע התנ כי אל תחמיצו... מקום נהדר - ערכי, מעניין, מרגש! מיהם בעלי החיים השייכים לתרבות שלנו? מה מיוחד בחיות התנ"ך ומה הופך את האריה למלך החיות?

מורים, מדריכים, רכזים ומנהלים

לגלות את החיות ששכנו בארץ ישראל במהלך ההיסטוריה, מתקופת התנ”ך ועד היום.
במסורת היהודית, בעלי החיים תוארו כחשובים וכמו חלק בלתי נפרד מהטבע ומהחיים האנושיים. במוזיאון הטבע התנ”כי ניתן ללמוד על החיות הללו ולהתרשם מהסמליות שלהם בתרבות שלנו.

ביקור במוזיאון שמתאים לכל גיל

המוזיאון מתאים למבוגרים ולילדים, לגמלאים וחיילים, לעולים חדשים וכמובן לתיירים. ההדרכות מתקיימות בעברית ובאנגלית והצוות במקום מקצועי  ונותן הרגשת בית כבר מהרגע הראשון.

גם קבוצות של בעלי צרכים מיוחדים מתקבלות במקום בשמחה. המגע הישיר עם בעלי החיים והאוירה הנעימה מעניקים מסגרת רגועה ומכבדת שפותחת את האפשרות להקשבה ורוגע.

במקום קיים מערך חינוכי שלם ותוכניות חינוך בנושאים שונים המותאמות לכל הגילאים.

המוזיאון פתוח מדי יום, כל הסיורים מודרכים. משך הביקור כשעה וחצי. יש להזמין מראש מקום.
טלפון – 073-2131662 או באתר www.tevatanachi.org.

מחנות הקיץ של הסוכנות היהודית

אקווריום ישראל | חוויות התנך פעילות ווירטואלית לקייטנות | מוזיאון משרד הביטחון |

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן