Skip links

מחפשים קייטנה בירושלים? מגוון קייטנות בירושלים והסביבה מעניינות לפניכם!

מחפשים קייטנה בירושלים? קייטנת בישול, קייטנת אילוף כלבים, קייטנה על גלגלים, קייטנת מחול ועוד…

מחפשים קייטנה בירושלים? רכזנו עבורכם מספר קייטנות בירושלים לקיץ 2024 וגם, קצת מידע על כל קייטנה, דרכי התקשרות ועוד… קיץ מהנה ובטוח!

קייטנה על גלגלים בירושלים והסביבה | קייטנה בירושלים | קייטנות קיץ 2024

קייטנה בירושלים | קייטנות קיץ 2024 בירושלים | קייטנות בירושלים

יש ילדים שתמיד ימצאו דרכים להעסיק את עצמם ולאו דווקא מול המחשב והמסכים. הם נהנים לצייר, הם אוהבים לעצב, הם מסוגלים לשבת שעות ולפסל בפלסטלינה והחופשה אף פעם לא ארוכה מידי עבורם. אך יש כאלה יחפשו קייטנה בירושלים ויש כאלה שכל יציאה מהשגרה מצליחה לשעמם אותם ברמה כזו שהוריהם מוכנים לשלם כל סכום ובלבד שהילד יעשה עם עצמו משהו. יש גם את הילדים שההורים שלהם לא זוכים לחופשה בת חודשיים והם מחפשים נואשות קייטנה בירושלים והסביבה או פתרון עבור הילד שנשאר בבית לבדו משך שעות ארוכות בכל יום.

קייטנות בירושלים והסביבה – לילדים שרוצים ליהנות בחופשה

הקייטנות בירושלים מציעות את מיטב הפעילות האטרקטיבית לילדים, כאשר הם לא יחושו איך הזמן עובר. אטרקציות ייחודיות שיעניקו להם גם את החוויה הלימודית וגם את האקשן שאין קייטנה שתהיה שלמה בלעדיה.

הפעילויות המוצעות כיום בקייטנות בירושלים והסביבה כוללות גם את הטיולים החווייתיים וגם את הפעילות המדעית עם ניסויים מרתקים בנושאים שונים. גם תחום היצירות וההתנסות במגוון חומרים שונים אינו נזנח והילדים נהנים מהיכרות עם חומרים חדשים ומיצירות אומנות היוצאות תחת ידיהם לאחר הדרכה מתאימה.

אנחנו ממליצים מאוד לכל הורה וכל ילד, לדאוג לניצול מקסימלי של ימי החופשה בקייטנות. אלו לא יגרעו כלל מתחושה החופשה הדרושה להם כל כך. עצם היציאה מהמסגרת הפורמלית כבר מעניקה להם את החופשה הדרושה והמסגרת של הקייטנה יוצקת לכל זה תוכן איכותי.

הצצה לקייטנות קיץ 2024 בירושלים והסביבה

קייטנת בישול – קורס קיץ בבית הספר לבישול טעמים

קורס מעשי המיועד לילדים בגילאים 9-15 , המקנה ידע בסיסי ונרחב בבישול, תוך חשיפה למתכונים ומטבחים שונים ומגוונים. הדרכה מעשית של שף מקצועי, הדגמות, טיפים ייחודיים, שיטות עבודה נכונות, פרזנטציה של מנות עשירות, שיפור הכישורים והיכולות.

נושאי הלימוד:
טכניקות עבודה עם סכין, הכנת בצקים מסוגי הקמח השונים, משמעות של שמרים וגלוטן, עבודה עם בשרים, עופות ודגים, הכרת טכניקות בישול ממדינות שונות בעולם, שיטות עבודה מסורתיות , קלאסיות ומודרניות

משך הקורס :
10 מפגשים – בימי א’-ה’ בין השעות 09:00-13:00

 

קייטנה על גלגלים בירושליםהקייטנה המטיילת

הקייטנה המטיילת היא “קייטנה על גלגלים”. בקייטנה המטיילת מירושלים בכל יום הילדים עולים לאוטובוסים ויוצאים לחוויה שונה ומפתיעה.
שעות הפעילותמשעה 15:30 – 07:30 ימים מלאים! (ללא ט’ באב)
שעות האיסוף יחלו משעה 07:15 שעת חזרה משוערת תעודכן online בכל יום – קייטנה על גלגלים בירושלים

בקייטנה על גלגלים, הילדים יגיעו בכל יום למתחמי בילוי בישראל: גן החיות, לונה פארק, פלנתניה- מרכז חקר חלל, מתחמי אקסטרים, ספארי, פארק אתגרי, תערוכת הדינוזאורים ועוד. הקייטנה המטיילת “קייטנע” מסגרת בטוחה ומעשירה!

קייטנע , הקייטנה המטיילת לירושלמים
קייטנה על גלגלים בירושלים – כל יום אטרקציה אחרת לפרטים

לשריון מקום יש למלא את הטופס רישום
*מספר המקומות מוגבל*

מחנה ת’מוזה

נוער יצירתי שימו לב, המחנה הזה בדיוק בשבילכם!
אם אתם מעוניינים במפגשי השראה ולימוד ממקורות ישראליים-יהודיים , יצירה וליווי אמנותי צמוד – תמוזה הוא המחנה בשבילכם, מיועד לגילאי 14-18.

מצפים לכם שבועיים של השראה ויצירה בסביבה חדשה ומשתנה, מפגש עם אנשי רוח ועם אמנים יוצרים, הקשבה, דמיון, זמן לחלום ולהגשים חלומות, מעגלי העשרה וגם עבודה מעשית.

במהלך המחנה כל מסלול יפגש לעבוד בחללי פעילות ברחבי העיר. לדוגמה בחדרי מוזיקה ובסטודיו לפי הצרכים האמנותיים.

הזדמנות להקפיץ את האמנות שלכם כמה רמות קדימה, ולפגוש חברים חדשים!!! 

מחנה ת'מוזה

קייטנת מחול ותיאטרון

בקייטנה מלמדים מיטב המורים למקצועות המחול והתיאטרון המשמשים כמורים במשך כל השנה, בבית הספר תיאטרון מחול ירושלים. הקייטנה מתקיימת במתנ”ס בית הנוער העברי.

שיעורי המחול בקייטנה: ג’אז, בלט קלאסי, מחול מודרני וריקודי אופי. בנוסף למחול מתקיימות סדנאות יצירה, משחקי מחול ותיאטרון, יום גילוי כישרונות, ימי שיא ומופעים. הקייטנה מתקיימת באווירה אינטימית וחמה.

קייטנה בירושלים
קייטנה בירושלים | קייטנת מחול ותיאטרון

קורס אילוף כלבים בירושלים | קייטנות בירושלים

גם השנה בקיץ 2022 יפתח קורס “המאלף הצעיר” – קורס אילוף כלבים שיתקיים בפינת החי הקסומה שלנו, בתוך מתחם חוות הנוער הציוני בירושלים.

קורס אילוף הכלבים מעצים את ילדיכם כבר מהיום הראשון, מעניק ידע בעולם הכלבנות ואילוף הכלבים, מאפשר לילדים להתנסות באילוף מכלבים, בהבנת השפה הכלבית, למידת שפת הגוך של הכלב, למידת יכולות נוהג כלבים, ווטרנריה, זיהוי מחלות, תזונה נכונה וכיוב’.

קורס אילוף כלבים בירושלים

קייטנת בנות הים – קייטנת שחיה בטדי

קייטנת ספורט בירושלים חווייתית ומהנה ,בדגש על לימודי שחיה כל יום בבריכה. פעילות ספורט חברתית, יוגה, זומבה, ומנות יצירה ועוד…
הכל מתקיים בבריכת מרכז המים ובאולמות של טדי ומטי
קייטנת שחיה בנות הים אוגוסט 2024
קייטנת שחיה לבנות בגילאי 5 עד 10

הקייטנה ממוקמת באולם גדול וממוזג,במגרשים מסודרים ובריכה חצי אולמפית. הקייטנה קטנה ואיכותית והיחס אישי.

תאריכים 25.7 עד 12.8 שעות 7:45עד 15:45…כולל ארוחת צהריים

בית ספר לשחיה שרון הוקם לפני 11 שנה, ושם דגש על קשר אישי עם המדריך שחיה, ויכולת הילד לילמוד לשחות מתוך הנאה

קייטנות לילדות בירושלים
קייטנה בירושלים קייטנת שחייה בירושלים

קייטנות בירושלים – קורס קונדיטוריה מקצועי לילדים ונוער

קייטנות אפייה בירושלים לילדים
קורס קונדיטוריה לילדים – בירושלים

למי מתאים קורס הבישול? לילדים ונוער שהעולם המתוק זורם להם בעורקים, אלו שכ”כ אוהבים את העשייה והאפייה. אלו שמוצאים שהמטבח הוא מקום המרגוע והתרפיה שלהם, שם הם נרגעים ומתמלאים באנרגיות!

  • קורס נוער – לגילי 16-13
  • קורס ילדים – לגילי 12-10

קייטנות וסדנאות אפייה ועיצוב עוגות בירושליםסדנאות מעשיות, חוויה כיפית ומעשירה מלאה בניחוחות וטעמים. בואו לגלות מרקמים חדשים של בצקים, ניחוחות משכרים וטכניקות אפיה וזילופים. בכל יום נתמקד בנושא אחר, בהם נלמד טכניקות מקצועיות ונחשף לחומרי גלם מיוחדים ממש כמו בקונדיטוריה.

קייטנה בירושלים: לנגן בכיף – מחנה מוזיקה לילדים מוזיקליים 

“להקות בקיץ” היא תכנית לנגינה בהרכב מוזיקלי עם נגנים נוספים. תכנית בקבוצות קטנות עם ארבע או חמישה נגנים. בליווי הדרכה בהרכב שמורכבת מ-10 מפגשים בני שלוש שעות כל אחד. התכנית מתקיימת ברצף (שבועיים מראשון עד חמישי).

בסוף הקורס נכנס ההרכב לחדר ההקלטות ומקליט שיר/ים.  מיועד לבני נוער מגיל 11 עד 18.

לנגן בכייף קייטנה בירושלים, לימוד נגינה בירושלים
קייטנה מוזיקלית בירושלים – קייטנות קיץ 2024 בירושלים

קייטנת רמה בחוות הנוער הציוני – קייטנה וותיקה בירושלים

קייטנת רמה, השלוחה הישראלית של “מחנות רמה” מצפון אמריקה. הקייטנה מתקיימת בחוות הנוער הציוני בשכונת סן-סימון בירושלים. הקייטנה משלבת בין קבוצות דוברות עברית וקבוצות דוברות אנגלית. מיועדת לילדים מגן חובה ועד לכיתה ו’.

קיץ מהנה… קייטנות 2024

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

קייטנת תיאטרון ומחול ירושלים | קייטנות או לא להיות | כל המידע להורים | הקייטנות המומלצות | חוזר מנכ”ל קייטנות | קייטנות בתל אביב | לימוד נגינה בירושלים | קייטנת אילוף בירושלים |

דילוג לתוכן