Skip links

רואים את האופק בים

כן, אני רואה את האופק בים, רואים את האופק בים בית הספר לגלישה. עמותה שחרטה ביסודה להנגיש את הספורט הימי בכלל, וגלישת גלים לאנשים עם צרכים מיוחדים בפרט.

טיפוח הפרט והקבוצה בענפי הספורט הנ“ל במסגרת תנועת ”המכבי“. סיוע ותמיכה בנוער בסיכון והנגשת הספורט הימי לאוכלוסיה עם צרכים מיוחדים דרך אימון, לימוד, גלישת גלים, קייק, סאפ. חינוך לאהבת הבריות, העם, המדינה, השפה והדגל. טיפוח ההכרה הלאומית והציונות לפי מורשת ישראל ותנועת ”המכבי“. טיפוח החינוך הגופני והרוחני.

בנוסף, העמותה מקיימת אימונים, לימודים, פיתוח וקידום ענף הגלישה באזור חיפה, קרית חיים, קרית שמואל והאזור


רואים את האופק בים – בית הספר לגלישה

עמותה שמטרותיה ,ספורט ימי לגלישה לאנשים עם מוגבלויות, בפעילות ספורטיבית שמאפשרת לאנשים עם דרגות תפקוד שונות יכולת ליהנות מהים ולממש את פוטנציאל המלא.

בנוסף, קידום נוער בסיכון ותמיכה בהם , כך שתעניק כלים להתמודדות יומיומית והעצמתם דרך הספורט הימי.

לכן, העמותה רואים את האופק בים שמה דגש על הערכים של חינוך, התמודדות עם קשיים, והנגשת הספורט הימי לכלל האוכלוסיה, כולל אנשים עם צרכים מיוחדים.

גלישת גלים לאוכלוסיה עם צרכים מיוחדים

‘עמותת רואים את האופק בים’ נוסדה על ידי יוסי פרץ במטרה להעביר הלאה את החוויה העוצמתית שלו מהים והגלישה, דרך ייחודית של שילוב נוער בסיכון, נכים ואנשים עם מוגבלויות בתוכניות פעולה דרך הספורט הימי.

יוסי פרץ, המייסד, רכש לעצמו גלשן מקלקר בגיל שלוש עשרה, ומאז היה חלק מעולם הגלישה. המפגש הזה עם הים היה לו חוויה מרכזית ששינתה את כל דרכי החיים. מכאן נבעה ההשראה ליסוד עמותת ‘רואים את האופק בים’. יוסי מבין ומעריך כיצד הגלישה יכולה לשפר את איכות החיים ולתרום להתמודדות עם אתגרים בחיים.

לסכום, יוסי הוא לא רק מורה לחיים וגולש ברמות הגבוהות הוא פשוט מנגיש את הים לכולם.

רוצים להגיע לשיעור גלישה ניסיון

העמותה רואים את האופק בים ממוקמת כיום במתחם ‘חוף כאן’ בקריית חיים, שם הוכשר השטח לטובת פעילות העמותה.

בית הספר לגלישה חיפה.
רואים את האופק בים 
קייטנות פסח , מחנה גלישה בפסח


קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן