Skip links

אטרקציות לילדים בפסח בחינם – מגוון אתרים בפסח, בחסות בנק הפועלים

פסיפס של ארץ ישראל בחול המועד פסח, זו השנה ה-18 שבמסגרתה מאות אלפי משפחות בישראל נהנות במהלך חופשת הפסח מאטרקציות לילדים בפסח בחינם.
ביקור ללא תשלום במוזיאונים ואתרים בכל רחבי הארץ,  שיפתחו השנה לציבור חינם בכל ימי חול המועד פסח, בחסות בנק הפועלים.

אם אתם מחפשים פעילות לחג הפסח פרויקט הדגל של בנק הפועלים הוא בשבילכם. הפרויקט פועל למען הקהילה והחברה בישראל מאפשר בכל ימי חול המועד פסח כניסה לעשרות אטרקציות לילדים בפסח בחינם, וגם מעל 100 סיורים מודרכים שיתקיימו בשעות היום והערב לקהל הרחב.
כן, זהו רעיון מצוין! יש לישראל מגוון רחב של אתרי תיירות ומוזיאונים מרתקים שיכולים להציע חוויות מדהימות לכל המבקרים.

בואו ליהנות, ללמוד ולבלות ביחד באתרים ובמוזיאונים הטובים בישראל

זה נשמע ממש מרתק! ישנם הרבה מקומות מרתקים לביקור בישראל. הנה כמה מהאתרים והאטרקציות לילדים בפסח בחינם:מוזיאון ישראל בירושלים – מוזיאון גדול ומגוון עם תערוכות קבועות וזמניות של אמנות ישראלית ועולמית, מיסטוריה ותרבות.

פעילות לחג הפסח: אטרקציות לילדים בפסח בחינם

מוזיאון העיצוב חולון עם התערוכה המרתקת והמבוקשת “אלבר אלבז, פארק הסלעים באילת – אטרקציה טבעית מדהימה עם נופים מרהיבים של ים אדום והרי אדום, מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב – מוזיאון המציג את ההיסטוריה והתרבות של ארץ ישראל והמזרח התיכון, גן החיות התנכ”י ברחובות – גן חיות מגוון ומרתק עם יצורים מכל העולם, אתר החרמון (כניסה+עליה לרכבל)

הכניסה לכל האתרים והמוזיאונים, הפעילויות והאטרקציות והסיורים המודרכים תותנה בהרשמה מראש בלבד

פעילות לחג הפסח , אטרקציות לילדים בפסח בחינם - מגוון אתרים בפסח, בחסות בנק הפועלים
מוזיאון לילדים בפסח בחינם

כדי להתאים את הסיור שלכם למגבלות הזמן והתקציב, אני ממליץ לחפש תכניות של חברות סיורים ומדריכים מקומיים. בהצלחה ותהנו!

בין האטרקציות לילדים בפסח בחינם שנכללים בפרויקט: מוזיאון ת”א לאמנות, לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע, מוזיאון העיצוב חולון, החוויה האולימפית, הגן הבוטני בירושלים, יער האיילים, המוזיאון הישראלי במרכז רבין, מוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון ינקו דאדא עין הוד, מוזיאון חיפה לאמנות, יד לשריון לטרון, מוזיאון אוצרות בחומה, מוזיאון ג’ו אלון בנגב, מוזיאון נחום גוטמן תל אביב, מוזיאון אשדוד לאמנות ועוד. השנה הפרויקט מציע חידושים אטרקטיביים ברשימת האתרים אליה הצטרפו הלונדע מוזיאון הילדים בבאר שבע, החוויה האולימפית – מרכז הספורט הלאומי והאולימפי של ישראל שהבנק תומך בו ובספורטאים כל השנה, כפר ביתא ישראל מקרית גת מרכז חווייתי אותנטי של יהודי אתיופיה והגדת מורשת חבל ימית במועצה האזורית אשכול.

לונדע – מוזיאון הילדים – מוזיאון לילדים בפסח בחינם

זה נראה כמו מקום מרתק וחווייתי לילדים! איזו כיף שיש מוזיאונים כאלה שמעודדים למידה והתנסות באמצעות משחקים ופעילויות. נשמע שבמוזיאון הילדים של באר שבע יש הרבה מה ללמוד ולגלות. הילדים יכולים להתנסות בהרגלי ניהול משאבים ובחירת תזונה נכונה, וכן גם להתחיל להבין תרבויות ושפות שונות. הם יכולים גם לפגוש יצירות אמנות ולהתנסות בפעילויות יצירתיות. מציאות העולם והכדור הארץ הם נושאים מרתקים שגם יכולים לעורר חשיבה והתעניינות. אני מקווה שהילדים שמבקרים שם יהנו וילמדו הרבה!
פעילות לחג הפסח: באתר הלונע דע נדרשת הרשמה מראש, ובחלק מן האתרים יתקיימו משחקי ידע וחוויה לכל המשפחה

אטרקציות לילדים בפסח בחינם - מגוון אתרים בפסח, בחסות בנק הפועלים
פעילות לחג הפסח
אטרקציות לילדים בפסח בחינם – לונע דע

הגן הבוטני האוניברסיטאי

אטרקציות לילדים בפסח בחינם: הגן הבוטני הוא פנינה של טבע בלב ירושלים, מוקד לתיירות ולבילוי. הגן משתרע על 120 דונם ומציג את אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל. בחול המועד פסח יתקיים אירוע “מטבע הדברים” שיכלול הדרכות סדנאות ותערוכה ברחבי הגן לכל המשפחה.

לרגל החג הפסח אנו מזמינים את המבקרים לבוא וליהנות מהאביב היפה וטבע בלב ירושלים. צורתו המיוחדת של הגן הבוטני מאפשרת לחזות בנופים משתנים בתקופה היפה בשנה. המבקרים ייהנו ממסלולים מודרכים בנושאי פריחה, אדם וטבע והמבנה המרתק של הצמחים, מתחם סדנאות במדשאה המרכזית. בנוסף, אזור פעילות קסום על שביל התגליות בו יוכלו הילדים ליהנות ולהתנסות במתקני משחק באזורי המים, האדמה, הצמרות והשורשים באמצעותם ילמדו על הקשר ביניהם ובין הצמחים הגדלים בגן. (בימי חול המועד סיור אחרון ייצא כשעה וחצי לפני סגירת האתר).

שעות פעילות בחוה”מ פסח:

א’-ד’ בין השעות 10:00-17:00 (כניסה אחרונה בשעה 16:00)

יום ה’: בין השעות 10:00-15:00(כניסה אחרונה בשעה 14:00)

נגישות:

יש חניית נכים. דרך נגישה אל הכניסה. כניסה נגישה. מסלולי אספלט משופעים בהתאם לטופוגרפיה, נדרשת לעיתים עזרת מלווה למבקר בכסא גלגלים.

02-6794012

אטרקציות לילדים בפסח בחינם - מגוון אתרים בפסח, בחסות בנק הפועלים
פעילות לחג הפסח
פעילות לחג הפסח

מוזיאון ארצות המקרא ירושלים

זה נראה כמו פעילות לחג הפסח, מעולה! המוזיאון הזה מציע למבקרים חוויית למידה והתעמלות בכתבי המקרא העתיקים ובמקורות הקדומים המסורתיים. יש בכך ערך חינוכי רב, כי המבקרים לומדים להעריך ולהבין את המקורות הקדומים של הכתב העברי ולראות את המקור המשותף של סמלים ואותיות בין שוני הכתבים. בנוסף, הפעילויות השונות כמו ביצוע סימנים וציורים, מעודדות יצירתיות ועצמת הבנה יצירתית.

נגישות ומידע נוסף:

יש חניית נכים. דרך נגישה אל הכניסה. כניסה נגישה. קופה נגישה עם אבזור מערכת שמע. יש כסאות גלגלים להשאלה. מעבר בין קומות במעלית.

02-5611066 http://www.blmj.org/


בילוי מנהנה במוזיאון משרד הביטחון | קייטנות פסח 2024 | פסח לילדים בגוש עציון

המוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין

בואו לסייר בין דפי ההיסטוריה הישראלית, להתרגש ולהיזכר. המוזיאון פורש בפני המבקרים את סיפורה של המדינה והחברה בישראל ואת סיפור חייו של ראש הממשלה יצחק רבין, כפסיפס ייחודי ומרתק. עושרה של התצוגה והיריעה היסטורית רחבת ההיקף הופכים את המוזיאון לספר היסטורי חי ונושם, שהמבקרים מתהלכים בתוכו ופוגשים בסיפור שלהם, הסיפור הישראלי, ברגעי השיא וברגעי המשבר. בנוסף סיור בתערוכה המרגשת על מלחמת ששת הימים כפי שלא סופרה מעולם. בתערוכה תיחשפו למוצגים נדירים, מסמכים שנחשפים לראשונה, מיצג מולטימדיה, עמדות אינטראקטיביות, תערוכות קריקטורות ועוד.

בחול המועד יתקיימו שתי סדנאות לילדים בנושא: ת.ז, הבול שלי בשעות: 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 14:00 ו-16:00 בערב החג הסדנה תתקיים בשעה 10.00 ובשעה 12.00 הסיורים בתערוכת ששת הימים יצאו בכל שעה עגולה בליווי הדרכה.

03-7453358/ 4585*

www.rabincenter.org.il

המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס

זה נשמע כמו מקום מעניין ומגוון. הקריקטורה והקומיקס הם מדיום יצירתיים מרתקים וזוכים לפופולריות רבה בישראל וברחבי העולם. המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון מציע למבקרים אפשרות להתרשם מסיפורי המצחיקים והמעשיים של הדמויות בקומיקס, וכן לראות יצירות מקוריות ומשובחות של אמנים וקריקטוריסטים מכל העולם. בנוסף, המתחם המסביב מציע פעילויות תרבותיות נוספות ומגוונות, ולכן זו אפשרות מעניינת למבקרים שמחפשים להתרשם מתרבויות ומדיומים יצירתיים שונים.

03-6521849 www.cartoon.org.il

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

אטרקציות לילדים בפסח בחינם, פעילות לחג הפסח
דילוג לתוכן