Skip links

קייטנות ומסגרות לחודשי הקיץ

ימי הקיץ החמים מתקרבים בצעדי ענק ואיתם, החופש הגדול, ההתעסקות, המשחקים והקרנבל בבית. כל מה שנותר לכם לעשות, הוא למצוא לילדכם קייטנה מתאימה שתמצא לכם סידור מדהים לילדים בחודשי יולי אוגוסט.

מאת: צוות המערכת

הילדים כבר מתכננים להם את החופש הקרב ברביצה מול הטלוויזיה ועשיית בלגן היסטרי בסלון. אתם יודעים שזהו לא הפתרון שייתן לכם שקט נפשי בחודשים הללו. קייטנות קיץ, פורשות בפניכם אלטרנטיבה ראויה לחופש הגדול. כך, ילדכם ימשיכו בשגרת חייהם דרך הקייטנה שתיחשב עבורם כ”מסגרת”, לא רק מסגרת חינוכית אלא גם מסגרת חברתית.

הקייטנות הללו מעניקות לילדים אפשרות ליצור קשרים חדשים עם ילדים נוספים ממעגלי הקייטנות, חשיפה לתחומים נוספים ועוד. הדבר הכי חשוב שיוצא לכם מזה: הוא שקט נפשי ראוי.

אנחנו יודעים שקשה למצוא קייטנה אחת שתעלה על כל הצרכים הנהדרים של ילדכם, אבל יש לכם ביקוש רחב של אפשרויות שמהן תוכלו להתרשם, לצלצל ואפילו להירשם.

מיזם הקייטנות של “קייט ופנאי” מאגד עבורכם מגוון קייטנות קיץ השוות והנבחרות ביותר בתעשייה לחופש הגדול 2021. לפניכם רשימת הקייטנות המומלצות שלנו, היכנסו דרך הלינק והירשמו.

הרב תחומית קונדיטורים צעירים – האוניברסיטה של הקייטנות

מתחשק לכם ללמוד להכי עוגיות, פיצות, לחמניות ומאפים, עבודה בזילופים וקרמים לקישוט, יצירת ממתקים וסוכריות? הקייטנה הרב תחומית קונדיטורים לצעירים, תלמד את הילדים ליצור מוצרים טעימים על ידי קונדיטורית.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

קייטנת החברה להגנת הטבע

לקראת הקיץ החברה להגנת הטבע מזמינה את ילדיכם ליהנות מחוויה בלתי נשכחת לבחירתכם: קייטנות טבע ייחודיות בפריסה ארצית (לעולים לכיתות א’-ו’) ומחנות קיץ (לעולים לכיתות ה’-י”ב), עם לינה וכלכלה מלאה בבתי ספר שדה של החברה להגנת הטבע. קייטנות הטבע ומחנות הקיץ מציעים מגוון פעילויות חווייתיות ומהנות בנושאי טבע, טיולים ואטרקציות מעשירות, תוך הקניית חוויות וערכים שילוו את הילדים ובני הנוער גם בהמשך.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

קייטנת איל”ן

פרויקט קייטנות הקיץ של איל”ן משרת מספר רב של ילדים ובני נוער נכים. פרויקט הקייטנות מאפשר יציאה של הילדים הנכים לקייטנה מחוץ לבית למשך שישה ימים, עם לינה בקיבוצים ובישובים קהילתיים ובילוי משותף במחיצת ילדים ובני נוער בגילאים דומים, מפגש חברתי, בילוי משלב פעילויות פנאי ונופש, פעילויות חברתיות יצירתיות, ספורטיביות, אתגריות, השתתפות בטיולים והכרת הארץ.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

קייטנת אלי”ע

בקייטנת הבוגרים המיוחדת אנו שמים דגש על לימוד והתפתחות אישית, וזאת לצד פיתוח מיומנויות חברתיות ופעילויות קבוצתיות משותפות. לצד חוויות מיוחדות כמו עיסוק בספורט אתגרי, יציאה למתקני כיף ועוד, הקייטנה משלבת פעילויות שאהובות על כל ילד, בעלות ערך מוסף לילד העיוור:

פעילות בבריכה או בים גורמת הנאה, ובו בזמן משפרת את התנועה והמיומנויות, ומעניקה לבוגרי אלי”ע ביטחון במים. חווית הבישול המשותף מאפשרת לילדים התנסות מבוקרת במטבח, ובסופה – אכילת התוצרת. במסגרת הקייטנה יוצאים הילדים גם לטיולים בחיק הטבע, עוסקים במוסיקה, אמנות ויצירה, ולא פחות חשוב – נפגשים עם ילדים המתמודדים בחיי היומיום עם אתגרים וקשיים דומים לשלהם.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

קייטנה בכלביית אפיקים

חמישה ימים שבהם לומדים לאלף, לטפל, לחבק ובעיקר המון על כלבים. חמישה ימים של למידה חווייתית והתנסות אמיתית באילוף הכלב האישי. בכלבייה יש גם כלבים לאותם ילדים שמתים לכלב אבל בינתיים עוד אין להם. הכלבים המתוקים, הטיולים במים, הרחצה בבריכה, משחקי החברה, הספורט ופעילות הלילה עם כלבים. בקייטנות שלנו בקיבוץ נהנים לגור ביחד אך לחוד לאכול בחדר אוכל קיבוצי אך עם אוכל כשר. בבריכה כחלחלה אך אולימפית, ממשחק לילה וסיפורים שהכול מתברר כאגדות וכיף לילדים.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

קייטנת דיבייט לנוער באנגלית

סדנה שאורכת שבוע ימים בהם הילדים ילמדו איך לבצע דיבייט, לדבר בפומבי וללמוד לשלב הרבה כיף. בסוף הסדנה, ההורים מוזמנים להגיע ולראות את הילדים מבצעים דיבייט אחד עם השני ולהציג את הכישורים החדשים שלהם.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

קייטנת המשכיל

חברת המשכיל מפעילה קייטנות חווייתיות במגוון נושאים הן בגני הילדים והן בבתי הספר. פעילויות הקייטנה מתקיימות במרוצת שנת הלימודים בימי החופשה של בית הספר והגן וכן בחודש יולי. בקייטנות נהנים הילדים מפעילויות שיא, אטרקציות ומופעים אשר גורמים להם להיכנס לעולם שכולו כיף וחוויה. קייטנות אלו הינם בליווי מדריכי הצהרונים המוכרים והאהובים.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

מחנה טלוויזיה לנוער ברשת, ערוץ 2

קייטנת קיץ 2021 של רשת תחשוף אתכם לעולם הטלוויזיה המופלא. בו, תוכלו ללמוד על שיקולי עריכת התוכן, קריינות ופרסומות, פיתוח תוכן, פיתוח פורמטים, עולם הריאליטי, הופעה מול מצלמה ועוד ועוד. כל משתתף יקבל במהלך הקייטנה צילום והנחייה אישית באולפן הטלוויזיה, צופרים ומרצנדיילס ייחודיים של תכנית רשת, תעודת סיום ועוד.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

קייטנת רמה בירושלים

קייטנת רמה ירושלים פועלת בחוות הנוער הציוני למעלה מארבעים שנה ושומרת על מסורת של איכות ומקצועיות ללא פשרות. הקייטנה מציעה לילדים דוברי עברית ואנגלית, מגן חובה ועד סיום בית הספר היסודי, חוויית קיץ משמעותית.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

מחנה Extreme

חוויה בלתי נשכחת והדרך הבטוחה לאהוב את הים: גלישת גלים, גלישת רוח, משחקי הישרדות, שייט במפרשיות ועוד. מטרתנו להקנות לגולשים הצעירים את האהבה והחיבור לים וכן ידע ושיפור מיומנויות בתחום הספורט הימי והאתגרי. הילדים משפרים את מיומנויות היסוד שלהם, כגון שיווי משקל, תפיסת המרחב וכן את הביטחון בגופם.

להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן

בהצלחה וקיץ מהנה!

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן