Skip links

מתחם נינג’ה לילדים בגבעתיים, רמת גן ותל אביב – פגישה באמצע הדרך

מתחמי נינג’ה לילדים יתפסו מקום משמעותי בקיץ הקרוב בקרב אטרקציות ופעילות לילדים. פעילות ספורט ובילוי יהיו אחד מהכלים המשמעותיים להחזיר לילדים ובני הנוער את הכושר והתשוקה לבילוי ופעילות ספורטיבית מהנה, ערך בריאותי מוסף וחוסן נפשי לשגרה שבאה עלינו לטובה…

מתחמי הנינג’ה בישראל תופסים תאוצה וממלאים את שגרת יומם של הילדים והנוער. מגוון פעילויות מאתגרות וספורטיביות. המחזקות את הביטחון והערכה העצמית של כלל המשתתפים.

על המשתתפים במתחם הנינג’ה לעבור מסלול מתקנים מגוון שדורש יכולות גופניות וקואורדינציה. במתקנים המשתתפים נדרשים לקפוץ ממתקן אחד לאחר, לטפס בחבל, לדלג בין סטפרים, לזנק ממקום למקום, לטפס על ידיות, להיתלות בחוזקה במתקנים וכן הלאה.

המשתתפים מבצעים מגוון פעולות בטווח זמנים קצר. הנחלת מיומנויות איזון, כוח, סיבולת, מהירות ועוד. חשיבה ותכנון יסייעו לעבור את המסלול בהצלחה! והבונוס, אם זה לא מספיק… ללוחות הזמנים תהיה משמעות בעולמו של הנינג’ה.

פגישה באמצע הדרך – מתחמי נינג’ה לילדים ובני נוער

כדי להבין יותר את תחום הנינג’ה בישראל ומה הם מציעים לנו יצאנו לביקור קצר במתחם הנינג’ה קלאב שנמצא במשולש ערים גבעתיים, תל אביב רמת גן.

הגענו למתחם הנינג’ה קלאב בגבעתיים. מתחם הנינג’ה מנוהל ע”י צוות מקצועי, שאף כבש את מסכי הטלוויזיה בתוכנית “נינג’ה -ישראל”. מהפגישה עם צוות למדנו מהרגע הראשון שלבנות תוכנית שנתית בתחום הנינג’ה דורש חזון וגם ניסיון.

צוות המקום עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום הספורט והחינוך בלתי פורמלי. במתחם הנינג’ה קלאב בגבעתיים הילדים ייהנו מהכוונה של צוות מקצועי בחוגים ובסדנאות מלמדים את הטכניקה הנכונה ביותר להצלחת המסלולים והאתגרים.

מתקני נינג’ה לילדים, איפה הכל התחיל?

יפן היא הראשונה שחשפה את עולמו של הנינג’ה בתוכנית ראליטי ואחריה ארה”ב שרכשה את הפורמט. תוכנית נינג’ה ישראל החלה בשנת 2018 עם הקונספט והאלמנטים מהתוכניות שנבנו בקפידה.

נינג'ה קלאב גבעתיים

מה עושים בחוגי נינג’ה, מה הערך המוסף לילדים? 

במתחם הנינג׳ה קלאב בגבעתיים הדגש על אימוני כוח קואורדינציה במטרה לשפר יכולת חשיבה קוגניטיבית במעבר מכשולים תוך פעילות מהנה ובדרגות קושי שונות. המשתתפים לוקחים חלק בחוג מהנה ומאתגר שמתמקד בשיפור יכולות פיזיות ומנטליות בשילוב כושר גופני.

שיטת האימונים הייחודית מחזקת דימוי עצמי חיובי ואת תחושת המסוגלות העצמית לרמת מוטיבציה גבוה להשגת המטרה בקרב הילדים. בכל גיל יינתן דגש פיזי ואלמנטים מותאמים לגיל המתאמנים אשר יחזקו את כושרם הגופני ויקנו להם כלים לאורח חיים בריא ופעיל.

אילו פעילויות נוספות מתקיימות במתחם הנינג’ה?

במתחם שלנו ניתן לקיים ימי הולדת נינג’ה עם פעילות אתגרית מובנית המותאמת לגיל החוגגים. הפעילות תתקיים עם  2 מדריכים צמודים, פינת אירוח וכיבוד איש צוות צמוד שישמח לעזור. המשתתפים יוכלו לכבוש את המגה מסלול ולהינות ממתנה ייחודית מתנת נינג’ה קלאב!

*ניתן לחגוג 3-1 חוגגים יחד.

מתחם הנינג’ה קלאב בגבעתיים

נינג’ה קלאב גבעתיים – הוא מתחם נינג’ה ייחודי ומקורי המתפרס על חלל של 250 מ׳ עם מסלול אורך של עד 120 מטר.

עשרות אלמנטים ומשימות בסגנון אמריקן נינג׳ה. במתחם מתקיימים אימוני כושר פונקציונליים בקבוצות קטנות. אימוני נינג’ה ופארקור לילדים ונוער בקבוצות קטנות וחוגי נינג’ה לילדים מגיל 3.5 ומעלה.

דילוג לתוכן