Skip links

SkyTown TLV – האטרקציה הכי מהנה ומאתגרת לקיץ 2022

מה אם הייתם עוצמים את העיניים ומתעוררים במתקן שיוכל לתת לכם הכל? את כל התחושות, הפעילויות והאטרקציות האתגריות במקום אחד! מקום שיעורר את התשוקה הפנימית לספורט אתגרי כזה שיוסיף חוויה מאתגרת ומהנה שמפיגה כל פחד. ב-SkyTown TLV זה אפשרי!

כפי שאני בטוח שרובכם מודעים ,כולנו ממשפחת הקופים. למעשה לרובנו יש רצון עז לטפס לגבהים ,לקפוץ מענף לענף, להתנדנד ולהתלות ללא חשש מנפילה. למרבה הצער, מכיוון שהשנים חולפות והמסכים צובעים על חיינו איבדנו כולנו את היכולת הגופנית ואת האומץ להשיג את התשוקה הפנימית הזו. בואו ליהנות סקיי טאון תל-אביב

דמיינו פארק הרפתקאות בלב תל-אביב

SkyTown TLV סקיי טאון תל אביב. אטרקציה ייחודית המשלבת ספורט אתגרי, אטרקציה תיירותית ופעילות ספורט ופנאי לכל המשפחה. מתקן ענק בו תוכלו ללכת על חבל בקו הרקיע ,או לשבת על ספסל מעל כל העצים ללא חשש ליפול. בואו להשתחרר ולחוות את הטבע והגובה באמצע תל אביב.

המתקן שיוצר בגרמניה וכולל מספר פטנטים רשומים, נועד לתת חוויה ייחודית וספורטיבית. התקן מיועד החל מגובה מטר ולכל גיל, בשטח מינימלי ובמקסימום בטיחות.

פארק חבלים ספורט אתגרי אקסטרימי בלב תל אביב - SKY TOWN TLV
פארק חבלים ספורט אתגרי אקסטרימי בלב תל אביב – SKY TOWN TLV

על פארק ההרפתקאות SkyTown TLV

המתקן משלב למעלה מ 120 אלמנטים שונים, אשר מספקים שעות של חוויה למבקר באתר ומכיל כ-120 מבקרים בו זמנית.

הוא מורכב מארבעה מפלסים בגובה 24 מטרים וקומת הקרקע המיועדת לילדים החל מגובה מטר ועד 1.40 מטר בלבד. עלייה לקומות העליונות היא מגובה 1.25 מטר (בליווי מבוגר בלבד!), מ-1.40 מטר ניתן לעלות על המתקן בחופשיות ללא מלווה בהתאם להוראות הבטיחות.

sky town tlv סקיי טאון תל-אביב

 

יתרון נוסף של המתקן הוא שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, בעלי חוזק ועמידות רבה בתנאי חוץ. האטרקציה פעילה גם ביום וגם בלילה, אודות למערכת תאורה אינטגרלית. SkyTown TLV מבטיחה לכם, למשפחתכם ולחבריכם חוויה מעשירה, מאתגרת וכיפית שלא חוויתם לפני בישראל!

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן