Skip links

הייטק סקול 2024 – קייטנת המחשבים שתכין את ילדכם לעתיד

בעולם של גיימרים הרצון לפתח משחק משלך הם כבר לא רק חלום. קייטנות הייטק סקול – בית ספר לתכנות.

הדור הצעיר של היום הוא דור שנולד לתוך העולם הדיגיטלי, ולכן זה לא מפתיע שקייטנות המחשבים הולכות ותופסות תאוצה. קייטנת מחשבים מאפשרת לימוד משמעותי בהכרת יסודות המחשב, חשיפה ללימוד שפות תכנות שונות, ומאפשרת לילדים לנצל טוב יותר את חופשת הקיץ המתקרבת.

כדי להבין טוב יותר מה זה אומר “קייטנת מחשבים” נפגשנו עם גבריאל אנקרי – המייסד והבעלים של בית הספר לתכנות לילדים ‘הייטק סקול’, שפותח קייטנת מחשבים לילדים בקיץ הקרוב. גבריאל אנקרי שלמד טכנולוגיות למידה, בוגר H.I.T ושולט בשפות תכנות ופיתוח אפליקציות, פיתח מערכי שיעור המותאמים לילדים ונוער מכיתה ג’ ועד י”ב שאותם הוא מעביר במסגרת של משרד החינוך קייטנות דיגיטליות.

מהייטק סקול  בהחלט אפשר ללמוד כי לילדים יש אלטרנטיבה לניצול שעות חופשת הקיץ, שבהן הילדים יוכלו להשקיע את השעות מול המחשב למשהו שיעניק להם ערך. תוך מספר קצר של שיעורים ילדכם ילמד שפת קוד וידע לתכנת משחק מחשב באופן עצמאי.

הייטק סקול קייטנת מחשבים

ספר לנו על הייטק סקול

הייטק סקול פתח את בית הספר לתכנות לילדים, כדי שפיתוח אפליקציות ועולם התכנות יהיה נגיש היום כבר מגיל צעיר. “שיטות לימוד חדשניות שמתכתבות עם הקדמה הדיגיטלית, מאפשרות לילדים ללמוד את שפת התכנות לטובת בניית בסיס מקצועי שיכול לסייע להם בהמשך הדרך ולפתוח דלתות למסלולים ותחומים בהייטק או פיתוח משחקים.”

עוד מוסיף אנקרי: “בית הספר לתכנות הייטק סקול פתח את מסלול קייטנות מחשבים המיועדות לילדים ונוער מכיתה ג’ ועד י”ב. סדנאות, קייטנות מחשבים ותכנות בחופשות החגים, חנוכה, פסח וחופש הגדול”.

קייטנת מחשבים – איך זה עובד?

מדי בוקר יתחברו התלמידים לכיתה וירטואלית וילמדו בזמן אמת יחד עם מורה מקצועי, בקבוצה קטנה של עד 10 תלמידים. התלמידים ישתתפו באופן פעיל באמצעות המיקרופון והצ’אט ויוכלו להציג את הפרויקטים באמצעות שיתוף מסך. בתום כל שיעור יקבלו התלמידים משימה לשיעור הקרוב.

מה לומדים בקייטנת המחשבים?

התלמידים בקייטנת המחשבים ילמדו מושגים ראשונים בשפת הקוד C – משתנים, משפטי תנאי, פונקציות וכדומה. המשתתפים יעצבו בעצמם את המשחק ויתכנתו את כל הפקודות על ידי כתיבת קוד.

בנוסף, בקייטנת מחשבים נלמד כיצד לפתח משחק מחשב באמצעות תוכנת Unity – שנחשבת לאחת התוכנות הפופולאריות ליצירת משחקים ובאמצעותה יצרו משחקים רבים כגון Among US, פוקימון, Temple Run ועוד. זוהי קייטנת המחשבים היחידה שמאפשרת לילדים להתנסות בתוכנת Unity מהבסיס ועד לשלב מקצועי.

התוצאות בקייטנת המחשבים מתבטאות במשחקים מגוונים שהתלמידים יצרו, ופתוחים לקהל הרחב באתר בית הספר

בקייטנת מחשבים, איך אפשר לחזור על החומר?

כל השיעורים מוקלטים ולכל שיעור מלווה גם מצגת עם כל הפקודות שלמדנו, כך שאם משהו לא ברור תמיד יש למי לפנות. אפשרות תמיכה נוספת שיש לילדים היא קבוצת ווטסאפ ייעודית לקייטנת המחשבים. *כל השיעורים יישארו פתוחים לצפייה גם לאחר סיום הקורס.

איך זה מתקיים?

  • הקייטנה כוללת 10 מפגשי אונליין של כ-60 דקות כל אחד + 30 דקות לתרגול וסיוע במשימות.
  • בסיום קייטנת המתחילים ניתן להמשיך למחזור מתקדמים.

לפרטים נוספים ולהרשמה – לחצו כאן

הייטק סקול | תוכנית קיץ לנוער | מה חדש | חדשנות ויזמות לבני נוער |

דילוג לתוכן