Skip links

קייטנות קיץ 2024, קייטנות בבאר שבע והסביבה – שלל הפתעות ויצירות שמחכות רק לילדך

גרים בבאר שבע והסביבה? מחפשים קייטנות לילדים בבאר שבע? ריכזנו כאן עבורכם את כל קייטנות קיץ 2024 בבאר שבע, הדרום והסביבה!

יש ילדים שתמיד ימצאו דרכים להעסיק את עצמם ולאו דווקא מול המחשב והמסכים. הילדים נהנים לצייר, לעצב ומסוגלים לשבת שעות ולפסל בפלסטלינה. עבור הילדים החופשה אף פעם לא ארוכה. יש ילדים שהיציאה מהשגרה מצליחה לשעמם אותם ברמה כזו שהוריהם מוכנים לשלם כל סכום ובלבד שתהיה תעסוקה של ממש לילד. קייטנות בבאר שבע מציעות פעילויות וחוגים מגוונים שיכולים לעניין ילדים בחופש הגדול.

– Fun על גלגלים קייטנת קיץ בבאר שבע

קייטנת FUN על גלגלים מעניקה לילדכם חוויה מסוג אחר של קייטנות, במהלכן ילדי הקייטנה יוצאים כל יום לאטרקציות אחרות ומגוונות ברחבי הארץ. קייטנת FUN על גלגלים שמה לה בחשיבות עליונה דגש על נושא הבטיחות וביטחון הקייטנים במהלך שהייתם והפעילות בה הם משתתפים.

קייטנות קיץ בבאר שבע, קייטנה על גלגלים באר שבע, קייטנה בבאר שבע
קייטת fun על גלגלים | קייטנה בבאר שבע

קייטנת או.קי באוניברסיטת בן גוריון

קייטנת ספורט ואומנות במרכז הספורט אוניברסיטת בן גוריון בב”ש. צוות הקייטנה מורים וסטודנטים עם תואר ראשון ומעלה. הפעילות כוללת: אומנות, ספורט, בריכה, סרטים, לונה פארק ארוחת בוקר וצהריים.

קיייטנה בבאר שבע קייטנת ספורט ואומנות במרכז הספורט אוניברסיטת בן גוריון בב"ש.  צוות הקייטנה מורים וסטודנטים עם תואר ראשון ומעלה. הפעילות כוללת: אומנות, ספורט, בריכה, סרטים, לונה פארק ארוחת בוקר וצהריים
קייטנת או קי | קייטנה באוניברסיטת בן גוריון | קייטנה בבאר שבע

קייטנות בבאר שבע, הדרום והסביבה– לילדים שרוצים ליהנות בחופשה

הקייטנות בבאר שבע, הדרום והסביבה מציעות את מיטב הפעילות האטרקטיבית לילדים כאשר הם לא יחושו איך הזמן עובר. אטרקציות ייחודיות שיעניקו להם גם את החוויה הלימודית וגם את האקשן שאין קייטנה שתהיה שלמה בלעדיה.

הפעילויות המוצעות כיום בקייטנות בבאר שבע, הדרום והסביבה כוללות גם את הטיולים החווייתיים וגם את הפעילות המדעית עם ניסויים מרתקים בנושאים שונים. גם תחום היצירות וההתנסות במגוון חומרים שונים אינו נזנח והילדים נהנים מהיכרות עם חומרים חדשים ומיצירות אומנות היוצאות תחת ידיהם לאחר הדרכה מתאימה.

כיף לילדים – שקט להורים קייטנה בבאר שבע

הורים שנאלצים לצאת לעבודה מידי יום כאשר אין להם כל הנחות בגלל החופש הגדול, יכולים ליהנות מחופשה מדהימה וראש שקט מדאגות לילדים הנמצאים בחופשה, כאשר הם יודעים כי הילדים שלהם נמצאים כולם במסגרת מסודרת שממלאה להם את היום.

כאשר הילד חוזר בצהריים או בערב מהקייטנה גם המשך היום שלו ייראה אחרת, כי אם הוא היה עסוק ומסופק משך שעות הבוקר הרי שהראש שלו יהיה ‘מלא’. כך שגם המשך היום ייראה אחרת מילד שהתעורר מאוחר ‘כי חופש היום’ וכל הבוקר ימרח לו בחוסר מעש ומהצהריים הוא כבר לגמרי יוצא מכלל שליטה והדבר בא ליד ביטוי הן בהתנהגות והן בהתנהלות היגעה לאורך כל שעות היום.

אנחנו ממליצים מאוד לכל הורה וכל ילד, לדאוג לניצול מקסימלי של ימי החופשה בקייטנות. אלו לא יגרעו כלל מתחושה החופשה הדרושה להם כל כך. עצם היציאה מהמסגרת הפורמלית כבר מעניקה להם את החופשה הדרושה והמסגרת של הקייטנה יוצקת לכל זה תוכן איכותי.

קייטנות קיץ 2024 בבאר שבע, הדרום והסביבה

קייטנת ספורט וטניס מרכז הטניס באר שבע

מרכז_הטניס_באר-שבע,  קיטנות קיץ בבאר שבע
קייטנות לילדים בבאר שבע | קייטנת טניס בבאר שבע

קייטנות הספורט והטניס של המרכז לטניס בישראל מתקיימות ב-14 מרכזי טניס בפריסה ארצית ונערכות בחודשים יולי ואוגוסט, כאשר בחלק מהמרכזים מתקיימים רק מחזור א’ או ב’ .

מה בתכנית? הרבה מעבר לטניס: טניס, קטרגל במגרשי דשא סינטטי, I CLIMBE , בריכה, כושר גופני, תחרויות, פארק מים, משחקי מים ואטרקציות נוספות. 

קייטנות בית יציב – מדע פנאי וכייף

קייטנת_בית_יציב_באר-שבע|  קייטנות לילדים בבאר שבע | מחנות הקיץ והאביב המדעיים בבית יציב בבאר שבע
קייטנות בבאר שבע | קייטנת מדע

מחנות הקיץ והאביב המדעיים בבית יציב בבאר שבע. פעילות חינוכית בהמשך לתוכנית המתקיימת בבית יציב במהלך כל השנה. בקייטנה הילדים ייהנו מפעילות לימודית חווייתית בנושא המגדיר את הקייטנה. בריכה כל יום, שלוש ארוחות ויציאות לפעילויות מחוץ לבית יציב.

  • מחנות הקיץ והאביב מתבצעים בשיתוף פעולה של קרן רש”י ומשרד החינוך בתכנית מדערום.
  • הקייטנה מתקיימת בימים א’-ה’, בין השעות 8:00 – 16:00.

קייטנת בישול “סביב העולם ב-9 ימים”

במהלך הקייטנה נטייל סביב העולם ובכל יום נבקר במטבח של מדינה אחרת. נבקר באיטליה, ארה”ב, מקסיקו, יפן, גאורגיה ועוד, וכמובן – נחזור חזרה לישראל. נתחבר לטעמים, נלמד טכניקות עבודה שונות במטבח, נכין ונאכל ארוחה מלאה מהמנות שנבשל.

עלויות קייטנות קיץ באר שבע 2024 – אל תחמיצו!

תמצאו קייטנה בבאר שבע במחיר נמוך המתחיל ב כ – 100 ש”ח.

משרד החינוך מפעיל לחלק מהכיתות הנמוכות בית לחופש הגדול (מידע תמצאו באתר משרד החינוך).

חוק על פיקוח מחירי הקייטנות (מידע באתר כל זכות ) מצורף גם קישור לאתר של כיוונים בבאר שבע

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

קייטנות קיץ בירושלים | קייטנות קיץ בחיפה . | קייטנות קיץ באר יעקוב | כל הקייטנות |

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן