Skip links

פגישה באמצע הדרך – קווסטליין חדרי בריחה

חדרי בריחה הם תעלומה, למי הם מתאימים מה דרגת קושי, כמה משתתפים, מתאים לילדים, משפחות ועוד! 

מחפשים אטרקציות לילדים בחיפה? מזה בכלל חדר בריחה לילדים ? זה חדר עם תפאורה ברמה גבוהה , התחושה מהרגע הראשון שנכנסתם לתוך סרט או ספר עלילתי. חדרי בריחה מתוכננים להציג את העלילה רק מהאלמנטים הרבים שבחדר.

למשל הארי פוטר בעל תפאורה מרהיבה ממש אסקייפ רום קסום , גם חדר בריחה שומרי הגלקסיה בעל תפאורה של חללית מגניבה כאילו אתם באמת בתוך חללית אמיתית .

דבר חשוב נוסף באסקייפ רום לילדים בחיפה הינו סאונד , קולות רקע , רמזים מוזיקת רקע חייבת להיות נעימה לאוזן , כייפים וגם מצחיקים , מוזיקת אקשן בשעת לחץ . כל הסאונד נבחר בקפידה וככה יוצרים חדר בריחה חוויותי לילדים ומשפחות .

פגישה באמצע הדרך – קווסטליין רשת חדרי בריחה בצפון

פגשנו את טלי הרשקו הבעלים של קווסטליין כבר 4 שנים . בעלת מתחם של ארבעה חדרי בריחה.

“אני באה מעולם מכירות ושיווק עם ניסיון רב. את עולם חדרי הבריחה פגשתי במקרה לחלוטין דרך יום גיבוש מהעבודה ואז פשוט התאהבתי התחלתי לשחק עם חברים.

ב 2018 הזדמן לי לרכוש ולהוסיף את היצירתיות שלי למתחם קווסטליין, לא היססתי, קפצתי למים ומאז הכל היסטוריה חדרי הבריחה הם חלק בלתי נפרד מהיום יום שלי, יש לי את הכלי לגרום הנאה מרובה לאנשים .

חדר בריחה לילדים בחיפה הינו דבר מאוד מומלץ שחשבנו עליו רבות אצלנו במתחם .

הילדים\ השחקנים נכנסים מתחם נעים וצבעוני עם המון שימחה , מקבלים מפעיל שתואם לקצב הקבוצה . החידות בחדר הבריחה לילדים מותאם בדיוק עבורם .

לא יהיו חידות בגובה מסוכן , או חידות עם קושי מחשבתי רב מידי . הכל יהיה תואם באסקיים רום לילדים אטרקציות לילדים בחיפה .

סומכים עלינו ונותנים לנו שעה כדי שנוציא אותם בצורה הכי טובה מרוצים ושמחים. ילדים חסרי ביטחון מצליחים להפתיע במשחק ולפתור חידות ואף להוביל את החדר וסומכים עליהם בהובלה.

יש לציין כי עולם חדרי הבריחה מתפתח בלי סוף מבחינת טכנולוגיה ונושאים חדשים לחדרי הבריחה .

הכיף הגדול לראות משפחות עוזבות את הניידים ומתקשרים אחד עם השני במשך שעה .

חדר בריחה לילדים – כיצד קווסט ליין מבצעת התאמות

קווסטליין היתה החדר הראשון הכי צפוני אחרי חדרי בריחה בזיכרון יעקב. בהתחלה רק שני חדר בריחה לבוגרים, וכשהגיעו פניות של משפחות וילדים נדרשנו לבצע התאמות. חשבנו רבות על איזה חדר בריחה נוכל להקים בצורה מופלאה לילדים שיהיה חווייתי כייפי ותואם רמת קושי. ואז עלה הרעיון להקים חדר הבריחה הראשון מסוגו בארץ הארי פוטר.

מה נדרש כדי לבנות את חדר הבריחה של ארי פוטר?

נסענו לרוסיה על מנת לקנות את החידות הכי טובות וטכנולוגיות שיש בתחום . שיפצנו בנינו וצבענו הכל במשך 4 חודשים עד שהחדר היה מוכן .

אטרקציות לילדים בחיפה

איך מתחזקים את חדרי הבריחה?

חדרי בריחה לילדים הם רגישים להישבר יותר ובכך התאמנו את התפאורה ואת שאר חלקי החדר גם לילדים שזה אומר ניתן לגעת בכל דבר בחדר ולא ישבר ואם חלילה נשבר לכל פריט יש לנו ספייר במחסן.

ההנאה של הילדים שלכם באסקייפ רום בחיפה שלנו מאוד חשובה לנו . אנו נעשה את המרב והמיטב מרגע ביצוע ההזמנה לחדר הבריחה בטלפון ועד הרגע שנשלח לכם את התמונה המגניבה שתצטלמו בחדר הבריחה .

הבחירה של אטרצייה לילדים לנגד עינינו והמטרה ליצור חוויה וטעם של עוד למשתתפים.

מה הופך את חדרי הבריחה לילדים להיות מעניינים

מאוד חשוב בחדרי בריחה לילדים אלו הם החידות הטכנולוגיות, זה מגרה את כל החושים גם של ילדים וגם של המבוגרים . אפקטים, רעשי פיצוצים, עשן, פיזור אורות ואז היי-לייט (לא אוכל לגלות לא לעשות ספוילר לחדר).

כל חידה טכנולוגית מגניבה מכניסה אקשן למשחק והתלהבות לכל השחקנים?

בכל חידה השקענו מחשבה עבור השחקנים . כשמטרת העל שלנו היא ההנאה של הלקוחות שלנו.

היתרון במתחם קווסטליין הוא שיש לנו 4 חדרי בריחה כולם באותו מתחם ובאותה קומה כך שניתן להגיע גם 35 שחקנים ומשתתפים מקייטנות לחדר הבריחה שלנו .

אטרקציות לילדים בחיפה לחגוג יום הולדת בחדר בריחה , להזמין את כל הכיתה ולשחק באסקייפ רום לילדים.

חדרי הבריחה המומלצים שלנו יישארו פתוחים למשך כל האירוע ויאפשרו הצצה וחוויה מכל חדר.

מחכים לכם קווסטליין נשר חדרי בריחה לילדים מבוגרים ומשפחות .

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

דילוג לתוכן