Skip links

קייטנות קיץ בבת ים, קייטנות מומלצות לילדים ונוער בבת ים 2024

גרים בבת ים והסביבה? מחפשים קייטנות לילדים בבת ים? ריכזנו כאן עבורכם לקט קייטנות קיץ בבת ים, והסביבה!

החופש הגדול בפתח והורים בבת ים כבר שוקלים בקפידה איזו קייטנה לבחור השנה. יש מגוון אפשרויות מרתקות, החל מקייטנות אמנות ויצירה וכלה בקייטנות ספורט אתגריות. קייטנה איכותית פועלת בקבוצות קטנות ואינטימיות עם צוות מקצועי ששם דגש על תשומת לב אישית לכל ילד. זו הזדמנות מצוינת למצוא את הקייטנה האידיאלית עבור הילדים שלכם הקיץ הזה בבת ים . מומלץ מאוד להירשם מבעוד מועד כדי להבטיח את המקום המושלם!

רשימת קייטנות קיץ בבת ים – קייטנה בבת ים 2024

קייטנות קיץ ספורטיבי – קייטנה ספורטיבית בבת ים

במהלך הקיץ הכיף שלנו, הילדים יצאו להרפתקה מהנה, גולשים יומיים בעולמות תוכן חדשים ומרתקים.

הילדים יתנסו במגוון ענפי ספורט, כולל משחקי כדור, אומנויות לחימה, התעמלות קרקע, מתחמי גולף, וסגנונות ריקוד. יום יומי יכיל סדנאות מגוונות, כמו עניינים מתחום הקרקס, תיפוף, יצירת קומיקס, מדע, ואמנות. יהיו גם ימי שיא מאתגרים, מופעים מקוריים, פעילויות מתנפחות, ימי בריכה ועוד.

קייטנת ספורט בבת ים , קייטנות קיץ בבת ים, קייטנה בבת ים

קייטנת גלישה לילדים בבת ים bali surf

הקייטנה שלנו מציעה לילדים חוויה ייחודית, שתפתח בהם את הכשרון להפוך לגולשים מקצועיים. במהלך הקייטנה, הילדים ילמדו להכיר בים מעמיק, להבין את השפעות המזג האוויר, לדעת על תולדות הגלישה, ללמוד ירידה נכונה למים, להבין את מבנה הגלשן, להתמקצע בחתירה, לקבל יכולת עמידה על הגלשן, להתמקצע במעבר גלים, לפתח תפיסה נכונה של גל, ועוד המון ידע ומיומנויות.

קייטנת גלישה בבת ים , קייטנות קיץ בבת ים, קייטנה בבת ים

קייטנת בית הספר של החופש הגדול בבת ים

לתלמידי כיתות א’-ג’, יש הזדמנות להשתתף בתכנית “בית הספר של החופש הגדול” – מחזור א’. זו פעילות קיץ שתוכננה בבתי הספר היסודיים בעיר, והיא כוללת מגוון רחב של תכנים עשירים ומגוונים. התכנים יועברו על ידי הצוות הבית-ספרי והצוותים החינוכיים של החברה העירונית. לכל הפרטים בחברה העירונית

קייטנות קיץ בבת ים – הכיף של הילדים שלכם מובטח!

בטרם ביצוע הרשמה לקייטנה שתבחרו חובה לוודא ולשאול את כל השאלות מול הנהלת הקייטנה.

קייטנה עם רישיון בבת ים קייטנה לילדים

כדי להפעיל קייטנה בבת ים, יש צורך ברישיון עסק הדורש הליך מורכב וזמן מוגדר. לקבלת אישור משרד החינוך, יש להגיש בקשה מפורטת המספקת מידע אודות סוג הקייטנה.

רוב המשרדים דורשים אישור פדגוגי או רישיון קייטנה לעובדים בה, וחשוב לוודא עם הקייטנה על הפרטים הקשורים לאישור הפעלה כחוק.

בבחירת קייטנה, יש לבדוק את תוכנית הפעילויות, נושאי הקייטנה והעיסוק, ולוודא כי כל המקומות שבהם יתרחשו פעילויות מחזיקים ברישיונות עסק ושחברות הסעות עומדות בכל תנאי החוק “וחוזר מנכ”ל לקייטנות

עלויות קייטנות קיץ בבת ים 2024 – אל תחמיצו!

בבת ים תמצאו קייטנה במחיר נמוך המתחיל ב כ – 750 ש”ח.

משרד החינוך מפעיל לחלק מהכיתות הנמוכות בית לחופש הגדול (מידע תמצאו באתר משרד החינוך).

חוק על פיקוח מחירי הקייטנות (מידע באתר כל זכות ) מצורף גם קישור לאתר של עיריית בת ים

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן