Skip links

קייטנות קיץ בכפר סבא, קייטנות מומלצות לילדים ונוער בכפר סבא 2024

גרים בכפר סבא והסביבה? מחפשים קייטנות לילדים בכפר סבא? ריכזנו כאן עבורכם לקט קייטנות קיץ בכפר סבא, והסביבה!

הקיץ עומד בפתח והורים רבים בכפר סבא כבר סוקרים את האפשרויות לקייטנות עבור ילדיהם. ישנו מגוון רחב של קייטנות בעיר, המציעות פעילויות כמו אומנויות, ספורט, משחקים ועוד. קייטנה טובה פועלת בקבוצות קטנות, עם צוות מקצועי שנותן תשומת לב אישית לכל ילד. זו הזדמנות מצוינת למצוא את הקייטנה המתאימה ביותר לצרכים הייחודיים של ילדכם השנה בכפר סבא. כדאי להקדים ולהירשם עכשיו, לפני שממלאים את המקומות!

רשימת קייטנות קיץ בכפר סבא – קייטנה בכפר סבא 2024

לפני שתבצעו את הרשמתכם לקייטנה המבוקשת, חשוב לוודא ולשאול את כל השאלות החשובות מול הנהלת הקייטנה. זהו צעד חשוב שיאפשר לכם להבטיח את ההתאמה המושלמת ולוודא שהקייטנה תספק את החוויה הטובה ביותר לילדיכם.

קייטנת מייקרים צעירים

סדנאות הקייטנה מציעות לילדים מגוון פעילויות טכנולוגיות, יצירתיות וחברתיות: החל מבניית רובוטים, דרך תכנות מחשבים, ועד עיצוב תלת-ממדי. הסדנאות מעודדות חשיבה יצירתית, עבודת צוות, ופיתוח מיומנויות טכנולוגיות וחברתיות. פעילויות מומלצות הן רובוטיקה, ארדואינו, תכנות, עיצוב תלת-ממד וגיבוש חברתי.

קייטנות קיץ בכפר סבא, קייטנה בכפר סבא

קייטנת בית הספר של החופש הגדול בכפר סבא

לתלמידי כיתות א’-ג’, יש הזדמנות להשתתף בתכנית “בית הספר של החופש הגדול” – מחזור א’. זו פעילות קיץ שתוכננה בבתי הספר היסודיים בעיר, והיא כוללת מגוון רחב של תכנים עשירים ומגוונים. התכנים יועברו על ידי הצוות הבית-ספרי והצוותים החינוכיים של החברה העירונית. לכל הפרטים בחברה העירונית

קייטנות קיץ הכפר סבא – הכיף של הילדים שלכם מובטח!

בטרם ביצוע הרשמה לקייטנה שתבחרו חובה לוודא ולשאול את כל השאלות מול הנהלת הקייטנה.

קייטנה עם רישיון בכפר סבא קייטנה לילדים

כדי להפעיל קייטנה בכפר סבא , יש צורך ברישיון עסק הדורש הליך מורכב וזמן מוגדר. לקבלת אישור משרד החינוך, יש להגיש בקשה מפורטת המספקת מידע אודות סוג הקייטנה.

רוב המשרדים דורשים אישור פדגוגי או רישיון קייטנה לעובדים בה, וחשוב לוודא עם הקייטנה על הפרטים הקשורים לאישור הפעלה כחוק.

בבחירת קייטנה, יש לבדוק את תוכנית הפעילויות, נושאי הקייטנה והעיסוק, ולוודא כי כל המקומות שבהם יתרחשו פעילויות מחזיקים ברישיונות עסק ושחברות הסעות עומדות בכל תנאי החוק “וחוזר מנכ”ל לקייטנות

עלויות קייטנות קיץ בכפר סבא 2024 – אל תחמיצו!

בכפר סבא תמצאו קייטנה במחיר נמוך המתחיל ב כ – 750 ש”ח.

משרד החינוך מפעיל לחלק מהכיתות הנמוכות בית לחופש הגדול (מידע תמצאו באתר משרד החינוך).

חוק על פיקוח מחירי הקייטנות (מידע באתר כל זכות ) מצורף גם קישור לאתר של עיריית כפר סבא

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן