Skip links

קייטנות קיץ ביהוד, קייטנות מומלצות לילדים ונוער ביהוד 2024

גרים ביהוד והסביבה? מחפשים קייטנות לילדים ביהוד? ריכזנו כאן עבורכם לקט קייטנות קיץ ביהוד, והסביבה!

הקיץ בפתח והורים רבים ביהוד כבר עסוקים בבחירת הקייטנה המושלמת לילדיהם לקיץ הקרוב. יש מגוון עצום של אפשרויות מעניינות, החל מקייטנות יצירתיות וחווייתיות ועד קייטנות ספורט אקטיביות ותוססות. קייטנה איכותית פועלת בקבוצות קטנות ואינטימיות עם צוות מקצועי ומיומן ששם דגש על תשומת לב אישית לכל ילד. זו הזדמנות מצוינת לבחור את הקייטנה המתאימה ביותר לצרכים של ילדכם השנה ביהוד . מומלץ להזדרז ולהירשם בהקדם כדי להבטיח מקום!

קייטנות הקיץ המומלצות ביהוד – קייטנה ביהוד 2024

שריינו כבר היום מקום לילדכם בקייטנת הקיץ ביהוד

קייטנות הקיץ של תיאטרון אורנה פורת

תיאטרון אורנה פורת ביהוד מארח מדי קיץ קייטנות תיאטרון מיוחדות לילדים ונוער. הקייטנות נמשכות כשבועיים ומיועדות לגילאים שונים – החל מכיתה א’ ועד כיתה י”ב.

במהלך הקייטנה הילדים לומדים את יסודות המשחק, התיאטרון והדרמה. הם משתתפים בסדנאות מגוונות כמו משחק מול מצלמה, דיבור בפני קהל, תנועה ופנטומימה. כמו כן הם עובדים על הפקה של מחזה שאותו הם מעלים בסוף הקייטנה מול ההורים והקרובים.

קייטנות קיץ ביהוד, קייטנות קיץ המומלצות ביהוד, תיאטרון אורנה פורת

קייטנת בית הספר של החופש הגדול ביהוד

לתלמידי כיתות א’-ג’, יש הזדמנות להשתתף בתכנית “בית הספר של החופש הגדול” – מחזור א’. זו פעילות קיץ שתוכננה בבתי הספר היסודיים בעיר, והיא כוללת מגוון רחב של תכנים עשירים ומגוונים. התכנים יועברו על ידי הצוות הבית-ספרי והצוותים החינוכיים של החברה העירונית. לכל הפרטים בחברה העירונית

קייטנות קיץ ביהוד – הכיף של הילדים שלכם מובטח!

בטרם ביצוע הרשמה לקייטנה שתבחרו חובה לוודא ולשאול את כל השאלות מול הנהלת הקייטנה.

קייטנה עם רישיון ביהוד קייטנה לילדים

כדי להפעיל קייטנה בהרצליה, יש צורך ברישיון עסק הדורש הליך מורכב וזמן מוגדר. לקבלת אישור משרד החינוך, יש להגיש בקשה מפורטת המספקת מידע אודות סוג הקייטנה.

רוב המשרדים דורשים אישור פדגוגי או רישיון קייטנה לעובדים בה, וחשוב לוודא עם הקייטנה על הפרטים הקשורים לאישור הפעלה כחוק.

בבחירת קייטנה, יש לבדוק את תוכנית הפעילויות, נושאי הקייטנה והעיסוק, ולוודא כי כל המקומות שבהם יתרחשו פעילויות מחזיקים ברישיונות עסק ושחברות הסעות עומדות בכל תנאי החוק “וחוזר מנכ”ל לקייטנות

עלויות קייטנות קיץ ביהוד 2024 – אל תחמיצו!

ביהוד תמצאו קייטנה במחיר נמוך המתחיל ב כ – 750 ש”ח.

משרד החינוך מפעיל לחלק מהכיתות הנמוכות בית לחופש הגדול (מידע תמצאו באתר משרד החינוך).

חוק על פיקוח מחירי הקייטנות (מידע באתר כל זכות ) מצורף גם קישור לאתר של עיריית יהוד

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן