Skip links

“מפעלי קיץ” – ירידי קייטנות לשנת 2020

כמידי שנה, גם השנה יתקיימו ירידים והשתלמויות מקצועיות לטובת מנהלי הקייטנות ומפעלי הקיץ ברחבי הארץ. כל הפרטים!

בכל שנה מתקיימות השתלמויות שונות שמיועדות למנהלי הקייטנות. רוב ההשתלמויות למנהלי הקייטנות כוללות השתלמות מקצועית והכשרה למנהל הקייטנה בפועל מטעם משרד החינוך, וחלקן מתייחסות לחלוקה סקטוריאלית ואזורית. בנוסף ישנן גם השתלמויות מקצועיות וחשיפה לאפשרויות שיתוף פעולה.

מפעלי_קיץ

הכנס הראשון שיפתח את העונה של הקייטנות הוא הכנס הוותיק של רשת המתנסים ועמותת אהב”י בניצוחו של יחי שריג, שיתקיים בבית דני ב-17/03/2020. מיד אחרי פסח במרכז דור בהוד השרון תתקיים השתלמות מקצועית, ובחודש מאי אירוע הדגל של “מטה הקייטנות העירוני של עיריית ירושלים” עם השתלמות מקצועית למנהלי קייטנות המחוז בשילוב יריד ספקים.

זאת בנוסף לאירועים נוספים שיקיימו הרשויות העירוניות והמועצות השונות, ושיוכלו לסייע בתכנון מיטבי של קייטנות הקיץ ובהצלחתם.

מי יכול להגיע לכנסים?

מפעלי_קיץ_השתלמות

כל אחד! מנהלי קייטנות, נותני שרות, מנהלי מוסדות חינוך, גננות, מורים, וכל מי שמעוניין להפעיל קייטנה כבר בקיץ הקרוב יכול הצטרף. עם זאת, יש לוודא למי מיועד הכנס – כך למשל ישנם כנסים ייעודיים למנהלי מחנות גלישה, והשתלמות מקצועית לגננות לקייטנות הקיץ של החופש הגדול. 

השתלמויות וכנסים למנהליי קייטנות קיץ 2020

לנוחיותכם ריכזנו כאן את ההשתלמויות והכנסים לשנת 2020

מפעלי_קיץ

יריד הקייטנות בבית דני תל אביב

17/03/2020 בין השעות 09:00 ל-14:30

  • מפיק: יחי שריג, עמותת אהב”י – כל המענה הנדרש באדיבות ומקצועיות.
  • כתובת: בית דני, רח’ תדהר ת”א (ליד מגרש הכדורגל של בני יהודה בשכונת התקווה). חניה בשפע וחינם.
  • מה ביריד? מגוון ענק של פעילויות, הפעלות, סדנאות, תיאטרונים ואטרקציות מכל הארץ ביריד ססגוני ומהנה.

בין נותני השרות הרבים תוכלו למצוא, קוסמים, תיאטרונים לילדים, מפעילי חוגים ליצירה, מדע ומוסיקה, סדנאות תיפוף, טיסנים, בישול, שוקולד, בלונים, טבע, טרמפולינות, בובות, אטרקציות שונות כמו: מרכז רבין, מוזיאון ארץ ישראל, מרכזי רכיבה, קיפצובה, חמת גדר בצפון, הספארי ועוד. דגש מיוחד בבית דני יושם גם על קייטנות לגיל הרך וקייטנות בתוך בתי הספר.

בנוסף, ייהנו המבקרים ביריד גם מ כיבוד קל ושתייה חמה במשך היום, ארוחה קלה בצהרים ו…מתנות. הכל חינם כמובן. *קבלת המתנות מותנית בהרשמה מראש. מצ”ב נספח הרשמה ובחירת מתנה. *מספר המתנות מוגבל לשלוש לכל גוף (מתנ”ס, בית ספר וכו’).

שימו לב! הנחה לחברי הארגון!

בכנסים המרכזיים בירושלים ובתל אביב ייהנו חברי ארגון הקייטנות של ישראל ממחיר מיוחד. לפרטים ולהצטרפות כחברים בארגון – לחצו כאן.

מפעלי קיץ
ארגון הקייטנות של ישראל בית דני 2019

יריד קייטנות במתחם התחנה בירושלים

יריד קייטנות נוסף יתקיים גם במתחם התחנה הראשונה בירושלים. כמו בכל שנה מציע היריד הצטרפות לחוברת גוון שבאחראיות מטה הקייטנות העירוני של עיריית ירושלים. *דוכן בכנס ספקים במתחם התחנה הראשונה בירושלים כולל חשמל ותיק אישי.

באי היריד ייהנו מכיבוד קל, שתייה חמה ועוגיות. חנייה בסמיכות.

יריד קייטנות במתחם התחנה בירושלים

יריד קייטנות מקצועי במרכז דור – הוד השרון

מתפתחים ומקדמים את תחום הקייטנות בארץ ויוצרים קהילה תומכת. מחכים בקוצר רוח לראות אתכם מקדמים, מאמינים ומובילים את התחום החשוב ביותר.

יריד_קייטנות

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן