Skip links

קייטנת אוניברסיטת תל אביב – הפתרון לחופש הגדול

אטרקציות מהנות ואטרקטיביות בקייטנת אוניברסיטת תל אביב, יחד עם חוגי למידה מעשירים ומרתקים. פתרון מעולה לקיץ!

חופשת הקיץ מתקרבת בצעדי ענק, ועמה מופיעה השאלה הקבועה – לאיזו קייטנה כדאי לשלוח את הילדים? בדומה לשנים עברו, ניתן לרשום את הילדים לאחת הקייטנות הסטנדרטיות הסמוכות לבית, אשר לוקחות את הילדים לפארקים ומקומות בילוי שלרוב חוזרים על עצמם מדי קיץ. אפשרות נוספת היא לרשום את הילדים לקייטנה מקורית כמו קייטנת אוניברסיטת תל אביב.

קייטנה באוניברסיטה של תל אביב

קייטנת אוניברסיטת תל אביב נחשבת זה שנים רבות לאחת מהקייטנות המובילות בישראל. ילדים רבים מכל אזורי הארץ נרשמים לקייטנת האוניברסיטה אשר בתל אביב, ולא לשווא היא מכונה ‘האוניברסיטה של הקייטנות’.

במהלך חופשת הקיץ, הילידים יזכו ליהנות משלל מתקנים ושירותים כגון: בריכות שחייה מתוחזקות, מדשאות ענק ירוקות, מרכזי ספורט מהמובילים בארץ, מעבדות חקר מתקדמות, מיזוג אוויר ומה לא. הורים רבים מספרים בחיוך כי בסיום הקייטנה הילדים מבקשים שירשמו אותם ללימודים באוניברסיטת תל אביב כבר עתה.

ככלל, הקייטנה של אוניברסיטת תל אביב מתאימה למגוון של גילים, החל ממסיימי טרום חובה ועד תלמידי תיכון העולים לכיתה י’. לילדים מוצעים למעלה מ-40 מגמות התמחות לבחירה ובהן מגמת אדריכלות, פיסול, צילום, רפואה, ספורט, חקר חלל והמגוון עוד רחב.

** חשוב לציין כי מדובר בקייטנה מוכרת וחוקית, שעומדת בתקנים הבטיחותיים הדרושים לרבות נושא האבטחה והגשת עזרה ראשונה.

קייטנות_אוניברסיטת_תל_אביב

ניסיון של קרוב ל40 שנה בהפקת קייטנות קיץ, המשלבת אטרקציות מהנות ואטרקטיביות יחד עם חוגי למידה מעשירים ומרתקים.

לפרטים נוספים ולהרשמה – לחצו כאן

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן