Skip links

הקייטנות המומלצות לקיץ 2024 – קייטנות קיץ 2024

ימי הקיץ החמים מתקרבים בצעדי ענק ואיתם החופש הגדול, ההתעסקות, המשחקים והקרנבל בבית. כל מה שנותר לכם לעשות, הוא למצוא לילדכם קייטנה מתאימה שתמצא לכם סידור מדהים לילדים בחודשי יולי אוגוסט. הקייטנות המומלצות 2024

הילדים כבר מתכננים להם את החופש הקרב ברביצה מול הטלוויזיה ועשיית בלגן היסטרי בסלון. אתם יודעים שזהו לא הפתרון שייתן לכם שקט נפשי בחודשים הללו. קייטנות הקיץ פורשות בפניכם אלטרנטיבה ראויה לחופש הגדול. כך ילדכם ימשיכו בשגרת חייהם דרך הקייטנה שתיחשב עבורם כ”מסגרת”, לא רק מסגרת חינוכית אלא גם מסגרת חברתית, לקטנו עבורכם את הקייטנות המומלצות לקיץ 2024 – כאלה שהם מוסד חינוכי.

הקייטנות הללו מעניקות לילדים אפשרות ליצור קשרים חדשים עם ילדים נוספים ממעגלי הקייטנות, חשיפה לתחומים נוספים ועוד. הדבר הכי חשוב שיוצא לכם מזה: הוא שקט נפשי ראוי.

הקייטנות המומלצות לקיץ 2024

אנחנו יודעים שקשה למצוא קייטנה אחת שתעלה על כל הצרכים הנהדרים של ילדכם, אבל יש לכם ביקוש רחב של אפשרויות שמהן תוכלו להתרשם, לצלצל ואפילו להירשם. לכן ריכזנו עבורכם את רשימת הקייטנות המומלצות שלנו. קראו, בחרו, היכנסו דרך הלינק והירשמו.

קייטנות על גלגלים בירושלים – קייטנע קייטנות קיץ 2024

בקיץ 2024 יוצאים למסע חובק אטרקציות, טיולים ופעילויות מגוונות ושונות בכל יום. הקייטנה המטיילת הינה קייטנה על גלגלים, כך, שבכל יום הילדים עולים לאוטובוסים ויוצאים לחוויה שונה ומפתיעה.

בקייטנה על גלגלים, הילדים נוסעים כל יום למתחמי הבילוי הכי שווים בישראל. סקייטאון, מתחמי אקסטרים, ספארי, ג’ננה פארק פארק אתגרי, ימי בריכה ועוד… הקייטנה המטיילת “קייטנע” מסגרת בטוחה ומעשירה!

משקיעים בחוויות של ילדכם תוך הקפדה על תוכנית חווייתית אטרקטיבית בטוחה ומהנה.

קייטנות קיץ 2024, קייטנה על גלגלים, קייטנע
קייטנע – קייטנה מטיילת לילדי ירושלים והסביבה

קייטנה ילד וכלבו בכלביית אפיקים

חמישה ימים שבהם לומדים לאלף, לטפל, לחבק ובעיקר המון על כלבים. חמישה ימים של למידה חווייתית והתנסות אמיתית באילוף הכלב האישי. בכלבייה יש גם כלבים לאותם ילדים שמתים לכלב אבל בינתיים עוד אין להם. הכלבים המתוקים, הטיולים במים, הרחצה בבריכה, משחקי החברה, הספורט ופעילות הלילה עם כלבים. בקייטנות שלנו בקיבוץ נהנים לגור ביחד אך לחוד לאכול בחדר אוכל קיבוצי אך עם אוכל כשר. בבריכה כחלחלה אך אולימפית, ממשחק לילה וסיפורים שהכול מתברר כאגדות וכיף לילדים.

קייטנה בכלביית אפיקים קייטנות קיץ , קייטנת ילד וכלבו,
קייטנת אילוף כלבים

קייטנת קונדיטורים צעירים – האוניברסיטה של הקייטנות

מתחשק לכם ללמוד להכי עוגיות, פיצות, לחמניות ומאפים, עבודה בזילופים וקרמים לקישוט, יצירת ממתקים וסוכריות? הקייטנה הרב תחומית ‘קונדיטורים לצעירים’, תלמד את הילדים ליצור מוצרים טעימים על ידי קונדיטורית.

קייטנה באוניברסיטת תל אביב, קייטנות קיץ מומלצות

קייטנת רמה בירושלים

קייטנת רמה ירושלים פועלת בחוות הנוער הציוני למעלה מארבעים שנה ושומרת על מסורת של איכות ומקצועיות ללא פשרות. הקייטנה מציעה לילדים דוברי עברית ואנגלית, מגן חובה ועד סיום בית הספר היסודי, חוויית קיץ משמעותית.

קייטנת רמה בירושלים | קייטנות מומלצות בירושלים

קייטנות הקיץ של איל”ן

פרויקט קייטנות הקיץ של איל”ן משרת מספר רב של ילדים ובני נוער נכים. פרויקט הקייטנות מאפשר יציאה של הילדים הנכים לקייטנה מחוץ לבית למשך שישה ימים, עם לינה בקיבוצים ובישובים קהילתיים ובילוי משותף במחיצת ילדים ובני נוער בגילים דומים, מפגש חברתי, בילוי משלב פעילויות פנאי ונופש, פעילויות חברתיות יצירתיות, ספורטיביות, אתגריות, השתתפות בטיולים והכרת הארץ.

קייטנות הקיץ של אילן הקייטנה , קייטנה לילדים עם צרכים מיוחדים

קייטנות הקיץ 2024 של אלי”ע

בקייטנת הבוגרים המיוחדת אנו שמים דגש על לימוד והתפתחות אישית, וזאת לצד פיתוח מיומנויות חברתיות ופעילויות קבוצתיות משותפות. לצד חוויות מיוחדות כמו עיסוק בספורט אתגרי, יציאה למתקני כיף ועוד.

הקייטנה משלבת פעילויות שאהובות על כל ילד, בעלות ערך מוסף לילד העיוור: פעילות בבריכה או בים גורמת הנאה, ובו בזמן משפרת את התנועה והמיומנויות, ומעניקה לבוגרי אלי”ע ביטחון במים. חווית הבישול המשותף מאפשרת לילדים התנסות מבוקרת במטבח, ובסופה – אכילת התוצרת.

במסגרת הקייטנה יוצאים הילדים גם לטיולים בחיק הטבע, עוסקים במוסיקה, אמנות ויצירה, ולא פחות חשוב – נפגשים עם ילדים המתמודדים בחיי היומיום עם אתגרים וקשיים דומים לאלו שלהם.

קייטנת אלי"ע קייטנות קיץ, קיטנות לצרכים מיוחדים

בהצלחה וקיץ מהנה!

קייטנות קיץ בירושלים | קייטנות ומחנות קיץ | עדכונים וטרנדים בקייטנות | קייטנות גלישה |

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

דילוג לתוכן