Skip links

קייטנות גלישה | קייטנת גלישת גלים מומלצת לילדים ברחבי הארץ

קייטנת גלישה בחיפה קייטנת גלישה בתל אביב קייטנת גלישה בהרצליה קייטנת גלישה באשקלון קייטנת גלישה באשדוד קייטנת גלישה באילת קייטנת גלישה בחיפה קייטנת גלישה בחוף הכרמל קייטנת גלישה בנהריה קייטנת גלישה בחדרה קייטנת גלישה בנתניה קייטנת גלישה במכמורת קייטנת גלישה ביפו קייטנת גלישה בבת ים קייטנת גלישה בראשון לציון, קייטנות פסח בראשון לציון

האם צריך ידע מקדים כדי להירשם לקייטנות ומחנות גלישה? קייטנת גלישה או מחנה גלישה הם חוויה מרהיבה המציעה לילדים ולנוער חברה ללמידה ייחודית בסביבה מלאת אהבה לים וגלישה.

במסגרת קייטנות ומחנות גלישה, המשתתפים לומדים לשלב בטיחות, הכרת הים והמון כיף, יחד עם צוות מדריכים מקצועי ומנוסה.

שיעורי הגלישה היומיים מתמקדים ביסודות הטכניקה, הביטחון והמרובעות על הגלשן. זאת, תוך כדי שהילדים והנוער נקרעים בכיף ומתפתחים כגולשים מיומנים. בנוסף, התכנים המגוונים כוללים פעילויות קבוצתיות ואתגרים, שמקנים למשתתפים חוויה חברתית ומעוררים רצון להתקדם.

קייטנת הגלישה היא לא רק על למידה של ספורט מקצועי, אלא גם על חיבור עם הים ושחרור יצירתיות במרחב הטבעי. במסגרת קייטנת הגלישה, הילדים לומדים ערכים כמו אחריות, התמודדות עם אתגרים והכרת עצמים, למידה והתפתחות אישית ייחודית. בעזרת ציוד מתקדם וקווים הולמים, מחנות וקייטנות הגלישה מציעות חוויה משולבת של אקסטרים, הרפתקאות והתפתחות, שבה מתמקדים בילדים ונוער מכל רמת יכולת.

נמל אשדוד, קייטנות פסח אשדוד, קייטנות קיץ באשדוד

קייטנות קיץ 2024 אשדוד

קייטנות קיץ מהנות ומגוונות באשדוד – בואו ליהנות ממגוון פעילויות וחוגים להנאת הילדים, כולל גלישה, ספורט, יצירה ועוד. צוות מקצועי ומיומן.

"לעוף על יזמות" קייטנות קיץ 2024 קייטנות פסח 2024

קייטנות קיץ 2024 בחדרה – שלבו כיף ולמידה בחופש הגדול! קייטנות בחדרה לילדים!

קייטנת קיץ בחדרה- בואו ליהנות מחופש פעיל ומהנה! גרים בחדרהוהסביבה? ריכזנו כאן עבורכם את כל קייטנות קיץ בחדרה, והסביבה! קייטנה במודיעין- שלל הפתעות ויצירות שמחכות בקייטנות קיץ, להרשמה.

דילוג לתוכן