Skip links

הקייטנה הדיגיטלית של משרד החינוך – ממש לא מה שחשבתם!

בואו לגלות את כל מה שרציתם לדעת על קייטנות דיגיטליות. ולא, קייטנות דיגיטליות הן ממש לא קייטנות וירטואליות, אלא קייטנות ככל הקייטנות…

אם אתם מחפשים קייטנה דיגיטלית, כדאי שתדעו שמשרד החינוך מעמיד לרשותכם פורטל שלם שיהפוך את החיפושים שלכם בתחום הקייטנות בכלל והקייטנות הדיגיטליות בפרט לפשוטים וקלים.

מה זה ‘קייטנה דיגיטלית’?

קייטנה דיגיטלית היא קייטנה שעושה שימוש באמצעים דיגיטליים שונים כדי להעביר תחום דעת כלשהו, צילום למשל – תחום שרובו ככולו דיגיטלי כיום. לכן, אם הילדים.ות שלכם חובבי צילום, אנחנו ממליצים לרשום אותם לקייטנת צילום דיגיטלי שבו ילמדו טכניקות עכשוויות וירכשו שפה ייחודית, שפת הצילום. הקייטנה מותאמת לכל הרמות וחולשת על כל תחומי הצילום כך שהיא מקיפה ורחבה.

כי בכל אחד טמון צלם

בקייטנה לצילום דיגיטלי מאמינים שבכל אחד טמונה היכולת לצלם ושזו אינה מתת אל. למעשה, הם מאמינים שתפקידם הוא רק לכוון, להוביל ולעזור לכל אחד למצוא את דרכו הייחודית למצוי יכולותיו בתחום הצילום. לכן, בקייטנה שמים דגש על שכלול ופיתוח הצד האמנותי, הטכני והתאורטי של הצילום כדי להעצים את יכולות הביטוי האישיות של כל אחד.

פורטל הקייטנות הדיגיטליות של משרד החינוך

אולי תתפלאו לדעת, אבל גם בתחום הקייטנות הדיגיטליות משרד החינוך עומד לרשותכם, באמצעות פורטל הקייטנות – פורטל שדרכו ניתן להירשם באופן ישיר לקייטנות השונות ולכן הוא חוסך לכם ההורים הרבה זמן וכסף. בנוסף, תוכלו להחליט בקלות האם הקייטנה מתאימה לילדיכם מבחינת מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, גיל ועוד.

איך זה עובד?

אם אתם מחפשים קייטנה דיגיטלית משרד החינוך בא לעזרתכם ומפעיל את פורטל הקייטנות. בפורטל תוכלו לחפש קייטנות לילדיכם לפי אזור בארץ, סוג הקייטנה או חיפוש חופשי.

יש לכם שאלה? אנחנו שמחים לבשר לכם שבכל שאלה אתם יכולים לפנות אלינו, לארגון הקייטנות של ישראל, באמצעות פנייה אל מחלקת השרות לקוחות שלנו. אנחנו בטוחים שהילדים שלכם ייהנו ושאתם אתם תהיו בטוחים, כי כל הקייטנות באתר עומדות בדרישות החוק.

תוכנית הקייטנות הדיגיטליות של הקיץ והחגים לשנת 2024

משרד החינוך, אגף טכנולוגיות מידע, יפעיל זו השנה השביעית את תוכנית הקייטנות הדיגיטליות. הקייטנות מופעלות ללא עלות במהלך חופשת הקיץ וחופשות החגים וכוללות פעילויות לימודיות והפעלות יצירתיות, בשילוב טכנולוגיה לתלמידי כיתות ד’-יב’.

הקורסים מתמקדים בנושא מדעי המחשב, קוד, רובוטיקה וקידום מיומנויות נלוות. מדריכי קורסי הקייטנות מלמדים באמצעות טכנולוגיות למידה מרחוק ממקומות שונים ברחבי הארץ והתלמידים, מתחברים לפעילויות מהמחשבים הפרטיים בבתיהם.

הלומדים נחשפים למתודות הוראה חדשניות ומפתחים מיומנויות הדרושות במאה ה-21 ללמידה וחדשנות (חשיבה ביקורתית ופתרון בעיות, יצירתיות, תקשורת ושיתוף פעולה) ומיומנויות קריירה וכישורי חיים (גמישות והסתגלות, יוזמה והכוונה עצמית, אינטראקציה חברתית, פרודוקטיביות ואחריות).

הפורטל כולל את כל המידע וההנחיות הנדרשות כדי להירשם לקורסים ולהיכנס לשיעורים. לכל קורס קייטנה יש עמוד משלו הכולל מידע מלווה – תקציר הקייטנה, לאיזה גילים הקורס מיועד, מה להכין לקורס, פירוט של התכנים שילמדו והתוצרים שייבנו ויפותחו.

כל השאלות והתשובות מאתר משרד החינוך

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן