Skip links

מרכז קנדה: האטרקציה שתרענן לכם את הקייטנה!

לקראת הקיץ הקרב משיק “מרכז קנדה” פעילויות חדשות ומרעננות ומציע לכם להגיע לצפון וליהנות מחוויה בלתי נשכחת.

בקצה הצפוני של הארץ, אי שם במושב מטולה, מחכה לכם אתר האטרקציות הגדול והמלא בפעילויות – “מרכז קנדה”. אתר נופש וספורט המציע שלל אפשרויות שונות לבילוי חוויתי ומרענן בחודשי הקיץ החמים.

שימו לב! ארגון הקייטנות של ישראל מעניק ל-10 הקבוצות הראשונות הנחה נוספת על מגוון הפעילויות באתר. לפרטים ולהצטרפות כחברים בארגון – לחצו כאן. 

מרכז_קנדה_מטולה

מה עושים במרכז קנדה?

ב”מרכז קנדה” תוכלו למצוא מגוון רחב של פעילויות ספורט ואקסטרים שפעילים בכל ימות השנה ומותאמים לגילים שונים: מתחם החלקה אולימפי, בריכת שחיה מקורה הכוללת 2 ג’קוזי ובימי הקיץ בריכת שחיה חיצונית נוספת. נוסף לכך, מתחם ענק לפעילות באולינג, צפייה בסרטים, טניס שולחן, מתחמי ספורט – אולמי כדורסל מקורה וקט רגל.

חדש במתחם: 1000 מטרים של טרמפולינות וקירות טיפוס!

אם אתם שוקלים להגיע בגלל מיזוג אוויר, אל דאגה. המתחם נעים, סגור, ממוזג ומאפשר לכם ליהנות מההפעלות גם בימים חמים מאד וגם בימים קרים מאד.

החלקה על הקרח

מרכז_קנדה_החלקה_על_הקרח

משטח החלקה אולימפי, הגדול ביותר בארץ – מעניק לילדכם ולמשפחותיכם חווית החלקה ייחודית ויוצאת דופן. חווית שיוצרת גיבוש משפחתי ולא רק, גם לקבוצות מרוכזות. ההחלקה מתאימה לכל המשפחה (מגיל 3 ומעלה). מומלץ להגיע עם בגדים חמים, שלא תתקררו לנו.

מתחם בריכות שחייה

אטרקציות_ופעילויות_מוזלות

במרכז קיימות שתי בריכות שחייה גדולות – אחת מקורה ואחת חיצונית לימי הקיץ. כמו כן, תמצאו במתחם 2 בריכות ג’קוזי מפנקות. כשתיכנסו למתחם תבחינו במתחם בריכה רחב יחד עם מלתחות מופרדות, פינות ישיבה, כיסאות שמש במדשאות. אם חשבתם לעשות פיקניק, זה המקום עבורכם! *מומלץ להביא כובעים, הרבה מים ומצב רוח.

באולינג

אטרקציות_פעילויות_לקייטנות

אם חלמתם לשלב את כל הדברים שצוינו מעלה עם משחק קליל עם המשפחה בבאולינג, “מרכז קנדה” חושב על כל הפרטים הקטנים: מתחם הבאולינג משוכלל הכולל עשרה מסלולי באולינג מקצועיים. המשחק מאד ספורטיבי, תחרותי, חברתי המתאים לכל הגילאים. תוך כדי המשחק, תוכלו ליהנות ממוזיקה קצבית ואווירה מרגשת. *מומלץ להגיע עם ראש פתוח, אנרגטיים ורעננים (אחרי הבריכה?)

אטרקציות נוספות

במקום תמצאו גם מתקני ספורט נוספים כמו: סנוקר, טניס שולחן, מגרש כדורגל, מגרש טניס ומגרש כדורסל. חדרי חושך, חדרי בריחה, מתחם טרמפולינות, קנדה קידס, ג’מבורי, חדרי קריוקי ועוד ועוד.

פעילויות_ואטרקציות_לילדים_במבצע

ההמלצה שלנו: אל תחכו לרגע האחרון, הקיץ מתמלא והכרטיסים אוזלים. התקשרו ל”מרכז קנדה” והזמינו כרטיסים. חוויות קיציות כאלה, לא חווים כל יום.

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים – לחצו כאן

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן