Skip links

כל הסיבות להשתמש במכשירי קשר במהלך הקייטנה

נושא הבטיחות בקייטנה הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר שמשפיעים על החלטת ההורים לפני הרישום, ומכשירי קשר הם כלי בטיחותי מעולה!

אחת השאלות המקדימות שהורים בודקים לפני הבחירה בקייטנה זו או אחרת היא ‘מהם אמצעי הבטיחות הסובבים את היקרים להם מכל במהלך הקייטנה ובמהלך הפעילויות השונות?’ והאמת היא שבצדק.

לכן, אין ספק שקייטנה שתדע להציע מגוון רחב ככל האפשר של פתרונות בתחום הבטיחות שמאפשרים מתן מענה מהיר, ותעמוד בכל דרישות החוק ומעבר, תהיה הקייטנה שההורים יבחרו בה.

מכשיר קשר לקייטנות , בטיחות ובטחון בקייטנה
מכשירי קשר – אמצעי הבטיחות המומלצים במהלך הקייטנה

למה מכשירי קשר?

במבט ראשון “מכשירי קשר” עשויים להישמע משהו ישן ולא מעודכן, אבל בפועל זה בדיוק להפך ומדובר באחד מפתרונות הבטיחות היעילים ביותר לקייטנות. הנה כמה מהסיבות העיקריות לכך:

בטיחות וביטחון בקייטנה

המכשירים הסלולריים מוגבלים באזורים מסוימים ותלויים ברשת (שבדיוק בזמן הלא נכון תחליט שהיום משהו השתבש אצלה), מה שעלול להשאיר אתכם ללא כלים לטיפול במקרה החירום או בתקשורת השוטפת.

זמן תגובה מהיר

מקרה חירום כמו ילד שהולך לאיבוד, נפצע או נזקק לטיפול רפואי מיידי (מכל סיבה שהיא), הוא מקרה שמצריך תקשורת מהירה בין האחראים על הקייטנה. ככל שהמסר יועבר מהר יותר כך הטיפול במקרה יהיה מהיר יותר והסכנה והצלת החיים והזמן היקר תסיים את האירוע בזמן הקצר ביותר.

ניהול קייטנה יעיל

כשהתקשורת הפנימית הופכת להיות קלה, מרושתת וכל הצוות מעודכן בכל זמן נתון, זה משרה אווירת ביטחון על הצוות, על הקייטנים המשתתפים בקייטנה שלכם ובעיקר על ההורים שיודעים שחשבתם על הכל בכל הקשור לבטיחות בקייטנה.

יעיל, נוח ובלתי תלוי ובמחיר משתלם

מכשירי הקשר הם הפתרון המושלם לצורך זה. אלו מכשירים חזקים, יעילים, בעלי קליטה מושלמת וטווחי שידור גבוהים שאינם תלויים בשום גורם שעלול להפריע להם. פירוט על ניהול הקייטנה באמצעות מכשירי קשר יכול להיות מאוד משכנע ומרגיע לקראת קבלת ההחלטה על ההרשמה.

מכשיר קשר איכותי
מכשירי קשר – אמצעי הבטיחות המומלצים במהלך הקייטנה

עלויות ומחירים

עלויות מכשירי קשר משתנות מחברה לחברה, אבל אם אתם חברים בארגון הקייטנות של ישראל – כדאי שתדעו שהשגנו עבורכם מבצעים אטרקטיביים בחברת טליסול!

לחברי ארגון הקייטנות של ישראל מציעה חברת טליסול מסלולי השכרה לטווח קצר, שמונעים השקעה של כסף רב ברכישת ציוד שאין בו צורך ברוב חודשי השנה. נציגי חברת טליסול ידעו להתאים לכם את החבילה המושלמת, ולהציע כל כמות של מכשירים (מכשירי קשר, מגפונים ומטפים) שמתאימים לצרכי הקייטנה שלכם לפי מספר הילדים והאתרים השונים שתבלו בהם בקיץ הקרוב.

מסקנה: כשמדובר באמצעי מציל חיים בלתי תלוי אין ספק שמכשירי קשר הם הפתרון הנכון.

דילוג לתוכן