Skip links

‘אקווריום ישראל’ בירושלים: אטרקציה קרירה לקייטנות הקיץ

אקווריום ישראל שממוקם בסמוך לגן החיות התנ”כי בירושלים, מזמן לילדי הקייטנה ביקור מרתק וחוויתי שעוסק בבתי הגידול הימיים וביצורים המדהימים שחיים בים.

אם אתם מחפשים פעילות חוץ לקייטנה, כדאי שתכירו את ‘אקווריום ישראל’ בירושלים – אתר ייחודי שיעניק לילדי הקייטנה שלכם חוויה קרירה ופעילות מיוחדת. האקווריום סגור וממוזג, משתרע על 7 דונם והביקור בו מכניס את הילדים והמבוגרים באופן הדרגתי לסיור במעמקי הים, דרך מסע מהים התיכון, לים סוף ולבתי גידול ימיים ברחבי העולם.

הסיור מתחיל בגלריית ארבעת הימים העוסקת בדגי הים התיכון וים כנרת, בבית הגידול שסובב את ים המלח ובהצצה לשונית הצבעונית של ים סוף. במעבר מהחוף למעמקי הים נפגשים המבקרים עם טריגונים שונים, אבנונים, סוסוני ים ועוד. הירידה למעמקי הים היא דרך מנהרה יפה המכניסה את המבקרים לגלריית הים התיכון, שם ניתן לשבת בדממה ולצפות בכרישים ובדגים השוחים במיכל הענק.

אקווריום ישראל שותפים לטבע

בהמשך הסיור לומדים המבקרים על הגירת מינים שונים, דרך תעלת סואץ ועומדים מוקסמים מול מכמני ים סוף – האלמוגים הצבעוניים, הדגים המרתקים, כרישים מקומיים ועוד. גם מקומם של המדוזות, כוכבי הים וקיפודים לא נפקד והכל מלווה בשילוט ובהסברים מאנשי הצוות הנמצאים במקום.

אחרי סיור של כשעה וחצי במתחם יוצאים המבקרים מלאי חוויות – מיפי המבנה, מהשקט והניתוק במתחם וכמובן מיופיו של הים ויצוריו – יופי שיש לשמור ולהגן עליו.

**הכניסה אל האקווריום היא בכרטיס נפרד מזה של גן החיות. לקייטנות יש אפשרות לטייל בגן החיות בשעות הקרירות יותר ולהגיע אל האקווריום בשעות הצהריים החמות.

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן