Skip links
שנה את תמונת הקאבר שלך
העלאה
info@laketlv.co.il
שנה את תמונת הקאבר שלך
סטטוס חשבון משתמש הוא אושר

משתמש זה לא הוסיף כל מידע עדיין לפרופיל

מחנה הגלישה בקיץ
האהבה לסקי המים מורגשת בכל פינה ב-LAKE TLV ולא במקרה. את המקום מנהלת משפחה שספורט המים זורם בדמה.

הכירו את משפחת קוך – האנשים שמאחורי LAKE TLV
בעבור הצוות ב-LAKE TLV השהות במתחם היא הרבה יותר מעבודה – מדובר בדרך חיים. את LAKE TLV מנהלת משפחת קוך – משפחה ישראלית, מלח הארץ, שהאהבה לספורט המים טבועה בדמה.

הקשר של המשפחה לענף החל עוד בשנות ה-70. סב המשפחה, יוסק'ה קוך, תושב רמת גן, בנה לעצמו סירה עם מנוע 40 כוחות סוס. במשך שנים הוא גרר אותה לכינרת – ואימן בעצמו את אורי וטלי, שני ילדיו, בגלישה. "האימונים כללו התעוררות לפני השמש", נזכר אורי, "והגעה לחוף 'המושבה כנרת', עדיין לפני השמש, גלישה לאורך שעות רבות – וחוזר חלילה. האווירה הייתה פסטורלית. באותן שנים רק משוגעים עשו סקי מים בכנרת".

וכך, בחוף לא מוסדר, ליד קברה של רחל המשוררת, קם לו בהדרגה הענף ישראלי חדש שצבר עוד ועוד חובבים – ובסופו של דבר אף הוקמה התאחדות סקי המים בישראל. בחלוף השנים, המסגרת התמסדה וזוג האחים אורי וטלי השתתף וזכה בתחרויות בארץ ובחו"ל. המסורת של "שבת בכנרת" דבקה במשפחה גם כאשר נולדו הנכדים, שכבר כשהיו בני חמש נכנסו למים, מסירה אחרת – אך לשם אותה מטרה – סקי מים מאהבה.

מטבע הדברים, כשהאגם בתל אביב החל לפעול, בני המשפחה הרבו לפקוד אותו. כאשר יצא מכרז לניהול מחודש של המקום – החליטה המשפחה להסתער על הפרוייקט. "כל חיינו עסקנו בסקי מים בכבלים ויש לנו רצון לפתח בארץ את הענף", הם מסבירים. וכך, בשנת 2013 עבר האתר להנהלת משפחת קוך. תחת ידיה עבר האגם היפהפה שיפוץ מקיף ומתיחת פנים, שהפכו אותו לאחד מאתרי סקי המים המובילים בעולם.
משרדים
ילדים - 10-11
ממלכתי

Search or choose cover photo
דילוג לתוכן