Skip links

פגישה באמצע הדרך – קייטנת “ספורטיכיף” נוף הגליל

מחפשים קייטנה בצפון? כל הפרטים על תוכנית קייטנת “ספורטיכיף” בנוף הגליל לקיץ 2024

החופש הגדול כבר בפתח ובכל פינה אפשר כבר לראות הורים טרוטי עיניים שמכתתים רגליהם בין הקייטנות השונות, במאמץ למצוא דרכים חדשות ומקוריות שיעסיקו את הילדים במהלך החופש ויספקו להם חוויה בלתי נשכחת. כדי לגלות מה חדש בקייטנות בצפון הארץ נפגשנו לשיחה קצרה עם יקיר ואינה קוגן, הנפשות הפועלות  בקייטנת ‘ספורטיכיף’ שבנוף הגליל, וקיבלנו מהם סקירה קצרה על התוכניות לקיץ 2024.

“אם בעבר לקייטנות לא היה כיוון כללי והפעילויות היו מגוונות (סוסים, ספורט, מדע וכולי) הרי שהיום חלק גדול מהקייטנות מתמקצעות בתחום מסוים, ומאפשרות לילד לטעום ולספוג ידע בסיסי בתחום שעשוי לעניין אותו גם בעתיד”. קייטנות הנושא הן הזדמנות מצוינת לעשות מקצה שיפורים, ולהשקיע בתחומים שבמהלך שנת הלימודים אין את הפנאי להתעסק איתם.

קייטנת_ספורטיכיף

הילד עייף? חולם להיות ספורטאי? אין בעיה, קייטנת ספורטיבית תעשה את העבודה.

קייטנת ספורטיכיף פועלת בישראל מאז שנת 2010 ומציעה מגוון רחב של פתרונות לגיל הרך ולגילי בית הספר. מאז הקמתה, קיימה עשרות פעילויות בשורה של ישובים באזור עפולה ונוף הגליל (לשעבר ‘נצרת עילית’), שמעניקות חוויה ייחודית וייעודית לכל שכבת גיל.

מהי התוכנית השנתית של קייטנת ספורטיכיף?

בכל שנה בוחרת קייטנת ספורטיכיף את האתרים שבהם יתקיימו הקייטנות, על פי קריטריונים קבועים סביב נושאים של בטיחות, זמינות של מדשאות גדולות, שטח נרחב לפעילות חברתית, מיזוג אוויר, אווירה נוחה ובראש ובראשונה, סטנדרטים גבוהים של בטיחות ותחזוקה. האתרים שנבחרו  על ידי קייטנת ספורטיכיף נשכרים לתקופת הקייטנה ועומדים במלואם לרשות הילדים הנרשמים.

ספורטיכייף וקייטנת Xקסטרים

אצלנו, בקייטנת ספורטיכיף כל סגל המנהלים והמדריכים מודע לסיבות בגינן אתם כהורים שולחים את ילדיכם לקייטנה, ולערכים שאתם מחפשים בקייטנה הנבחרת. אתם כהורים מבקשים להמשיך את שגרת חייכם, ולעמוד במחויבויות שלכם כלפי מקום העבודה, ומצד שני מעוניינים לספק לילדיכם את החוויה העשירה, המגוונת והמהנה ביותר במהלך חופשת הקיץ, תוך הקפדה ספציפית על נושאי בטיחות שיעניקו לכם ראש שקט. בהתאם לכך, פועלת קייטנת ספורטיכיף על פי מדיניות קבועה הן סביב נושאי בטיחות והן סביב נושאי עושר ומגוון תרבותי וחינוכי עבור הילדים.

הקייטנות שאנו מציעים כוללות אטרקציות, פעילויות חינוך ויצירה בתוך מבנה הקייטנה ומחוצה לו, טיולים מאורגנים לאתרים אטרקטיביים ומעניינים, ביקורים במרכזי מבקרים, הצגות איכותיות, ביקורים תדירים בבריכה בדיוק כפי שהילדים אוהבים, מגוון רחב של פעילויות ספורטיביות ותחרותיות, ומגוון אטרקציות שמעניקות לילדיכם את הערך המוסף מעבר לקייטנת המתנ”ס או הרשות המקומית.

מחירי הקייטנות של המתנ”ס יקרות יותר, ותקופת הפעילות הקצרה יחסית. בדרך כלל כל מחזור נמשך כמה ימים, לפעמים בתנאי פנימייה. זו עלולה להיות בעיה עבור הורים המחפשים לילד תעסוקה ארוכת טווח.

מסר חשוב מקייטנת ספורטיכיף:

בישראל מתקיימות מדי שנה אלפי קייטנות. רובן אמנם עומדות בדרישות משרד החינוך, אך לצידן קיימות גם כמה עשרות קייטנות פיראטיות שפועלות ללא אישור ואינן מקפידות על תנאי הבטיחות. הנה כמה דברים שחשוב מאוד לבדוק לפני שנרשמים:

הסעות: האם הקייטנה דואגת להסעות? ואם כן – עם איזו חברה? האם חברת ההסעות מורשית ומבוטחת? האם יש מבוגר מלווה?

אוכל: הקייטנה מספקת ארוחות? בררו שהם מתאימות לילד שלכם. נהוג לספק ארוחות הצהריים חמה במידה והקייטנה מסתיימת בשעות אחר הצהריים. בררו לגבי הקייטרינג איתו עובדת הקייטנה ולגבי הרכב התפריט. אם ידוע על קיומה של בעיה או רגישות למזון מסוים, יש לוודא לפני ההרשמה שניתן יהיה לקבל מזון חלופי בהתאם.

תכנייה: בקשו לקבל את תוכנית הקייטנה, ובדקו את מגוון הפעילויות שהיא מציעה ואת סדר היום. הציגו לילד את כל התוכניות ותנו לו לבחור מה יעשה לו כייף.

לסיכום,

  • קייטנת ספורטיכיף משלבת חוויה ותוכן עם ארגון מקצועי, הקפדה על יחס אישי ורמת שירות גבוהה.
  • פעילות ותוכן מגוונים, עשירים ומאתגרים.
  • עבודה בקבוצות קטנות.
  • חלוקה לקבוצות לפי גילים: 6-5, 10-7, ו-12-11.
  • הקפדה מוחלטת על הוראות משרד החינוך.

אתם מזומנים ליצור איתנו קשר כדי להתרשם מאתנו, המנהלים והמדריכים, ולשאול אותנו כל שאלה שמעסיקה אתכם סביב הקייטנות שאנו מפעילים. אנו נספק לכם את כל התשובות לשאלותיכם על מנת להבטיח שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם ועבור ילדיכם.

לפרטים נוספים ולהרשמה – לחצו כאן

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן