Skip links

אל תפספסו את הקייטנות הדיגיטליות של משרד החינוך!

הקייטנות הדיגיטליות של משרד החינוך הן חינמיות ויומיות. לא כדאי לכם לפספס אותן!

מזג האוויר של חודשי הקיץ החמים התחיל להשפיע זה לא מכבר, וכמדי שנה אנו נאלצים למצוא פתרונות לילדים במהלך חופשת הקיץ. ככלל, קיים מגוון רחב של קייטנות הפרוסות ברחבי הארץ, אולם רבים הם ההורים שאינם מעוניינים לשלוח את ילדיהם לקייטנות אלו.

זאת, מפני שהקייטנות הנחשבות דורשות סכומי כסף גבוהים של למעלה מ-1000 שקלים למשך שלושה שבועות; הקייטנות הזולות אינן אטרקטיביות כלל וכלל, ישנם הורים לא מעטים שמחפשים להעניק לילדיהם ערך מוסף במהלכה של חופשת הקיץ ומגוון הסיבות עוד רחב. בדיוק משום כך, משרד החינוך מפעיל מזה כמה שנים את “הקייטנה הדיגיטלית”.

קייטנה_דיגיטלית_משרד_החינוך
קייטנה_דיגיטלית הנושאים מועברים בצורה מהנה ואטרקטיבית, והודות לכך זוכים הילדים לשילוב של הנאה והעשרה לימודית בעת ובעונה אחת.

מהי קייטנה דיגיטלית של משרד החינוך?

קייטנה דיגיטלית משרד החינוך, היא אחת מיני קייטנות רבות המופעלות בכל רחבי הארץ ומפעילות מדי קיץ עשרות אלפי ילדים מצפון ועד דרום. הקייטנות הדיגיטליות הן חינמיות ויומיות, מיועדות לבוגרי כיתות ד’ ומעלה וממומנות לחלוטין על ידי אגף טכנולוגית המידע של משרד החינוך במסגרת תכנית קיץ אחר. **ניתן לנצל את העובדה שהקייטנות הללו לא כרוכות בתשלום, ולבצע כמה ימי ניסיון.

מדריכי הקייטנות הדיגיטליות של משרד החינוך מפעילים אותן בעזרת טכנולוגית למידה מרוחקת, כך שהילדים יכולים להתחבר אליהם מהמחשבים הפרטיים שבבעלותם. הציוד הנדרש להרשמה לקייטנה: מיקרופון, אוזניות, כתובת דואר אלקטרוני פעילה ומחשב זמין. 

נושאי הקייטנה

נושאי הקייטנה הם נושאים לימודיים וערכיים, במגוון תחומים כגון: לימוד שפת תכנות, פיתוח משחקי מחשב, בניית אתרים באינטרנט, פיתוח ספרים דיגיטליים, יצירת משחקי מחשב, עיצוב גרפי, מגוון עולמות וירטואליים, עריכת תמונות וסרטוני ווידאו במחשב ועוד.

הנושאים מועברים בצורה מהנה ואטרקטיבית, והודות לכך זוכים הילדים לשילוב של הנאה והעשרה לימודית בעת ובעונה אחת.

פירוט הקייטנות הדיגיטליות של משרד החינוך בקיץ:

*התוכניות משתנות כל שנה, כך שכדאי לעקוב. 

  • קייטנת מעברים – קייטנות המיועדות ללימודי אנגלית ומתמטיקה לתלמידי כיתות ו’ וח’. 
  • קייטנות לימוד והעשרה ארציות – קייטנות בתחום הדיגיטלי (שפת תכנות, פיתוח אפליקציות וכו’)
  • קייטנות לחינוך הממלכתי דתי

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן