Skip links

Cook & Meet – קורס בישול ואפייה מקצועי לנוער

לא בטוחים אם לשלוח את המתבגרים לקורס בישול ואפייה? יצאנו לבדוק עבורכם מה מחכה להם בקורס המקצועי ‘Cook & Meet’!

שליחת המתבגרים לקורס בישול ואפייה מעניקה להם הזדמנות להתחבר לחוויות פיקנטיות, להכיר חברים חדשים ולאפות עם סקרנות והרבה תשוקה ליצירה. אבל מה באמת מחכה להם שם? כדי לענות על השאלה הזו יצאנו לפגוש את השף קונדיטורית יפית שימרון והצטרפנו ליום שלם של חוויה קולינרית בסביבה מבשלת ואופה בליווי צמוד של צוות מקצועי הכולל שף, שתי קונדיטוריות ובני נוער שהוכשרו בתחום. אל תפספסו!

הערך המוסף של קורסי הבישול והאפייה

המסקנה העיקרית שלנו מהמפגש הזה הייתה שקורסי הבישול והאפייה לנוער הם הרבה מעבר לחוויית הטעם והריחות שמסתיימת בביס עסיסי וטעים, וכי בני הנוער שמשתתפים בקורסים אלה לומדים ורוכשים כלים של ממש לחיים. עבורם זו הזדמנות להתחבר לחוויות פיקנטיות, להכיר חברים חדשים, לאפות עם סקרנות והרבה תשוקה ליצירה, לחוות מאחורי הקלעים את עולמם של הגדולים ולהפוך לשפים וקונדיטורים למספר ימים.

טעימה מהקורס של השף קונדיטורית יפית שימרון

כבר לא מעט שנים, נפתח בחופשות הקיץ קורס בישול ואפייה מקצועי לנוער שמנוהל ע”י השף קונדיטורית יפית שימרון. “בעבודתי עם בני נוער, חשוב לי לייצר בקרבם אמינות, איכות ונוחות ולהנגיש עבורם את חדוות ההנאה שבעשייה, שלעיתים נתפסת אצל חלק מהם כמלאכה מורכבת” אומרת השפית שימרון.

קורס בישול ואפייה

מה עושים במהלך קורס הבישול והאפייה?

במהלך ימי הקורס אנו מבשלים ואופים עם חומרי גלם איכותיים וטריים בלבד, שכן חשוב לי להעניק איכות בנוסף לחוויית התוכן. יחד נלמד את תהליכי הבישול והאפייה ונעניק כלים חשובים להמשך, אנו כאן כדי ללוות אתכם צעד אחר צעד עד אשר כל הטעמים יתחברו. בתום השבוע המשתתפים יוצאים עם ידע, כלים וחוברת מתכונים, שתסייע להם ליצור מנות ייחודיות וקלות ליישום גם בבית.

מה בתפריט?  

  • נזלף עוגיות מקרון מחומרי גלם איכותיים בלבד – שלב אחר שלב עד למקרון המושלם!
  • נלוש פוקאצ’ות עם ירקות קלויים, ממרחים, עדשים, קינואה והרבה ירוק עם בשילובים טעימים ובריאים.
  • נגלגל סושי עשיר בטעמי וצבעי מזרח, נלמד להכין סטיקי רייס לסושי ולקינוח מושלם…
  • נבחש עוגת גזר, פבלובה עם פטיסייר ופירות יער, פונדנט שוקולד ועוד המון הפתעות (תתאפקו)
  • נאפה לחמים מקמחים בריאים + רוגלך שוקולד, רול קינמון וזוהי רק ההתחלה… 

תכירו את יפית שימרון…

נעים להכיר, אני יפית שימרון, אמא לשני מתבגרים ועוד אחד שאפיתי לקינוח.  קונדיטורית בוגרת “אסטלה”, מחברת בין אוכל לאנשים במפגשים קולינריים ומנהלת את Cook&Meet אוכל, אנשים ומה שביניהם.

השנה בחרתי לקיים את קורס הקיץ בשיתוף המיזם החברתי “האריה והתרנגול”, מתוך אמונה וחיבור ערכי ואישי שלי לדרך. זהו מקום המאפשר עתיד תעסוקתי לנוער ומעניק לו כלים ומייצר עבורו עוגנים וערך חברתי גדול וחשוב להמשך המסע.

המיזם נולד משת”פ בין עמותת ציונות 2000, הביטוח הלאומי, השירות לשיקום נוער במשרד העבודה והרווחה, השירותים החברתיים, ומוסדות חינוך ותרבות של עיריית תל תל אביב-יפו, במימון ופיקוח של משרד העבודה והרווחה – במטרה לייצר עסק חברתי עבור בני נוער מדרום ת”א-יפו.

המקום מתפקד כחלל לאירועים ברמה הגבוהה ביותר וכולל מטבח רחב ומקצועי הנפרש על שטח של 100 מ’ בתוך מתחם בית ספרי ומכיל ציוד חדש ומתקדם. האריה והתרנגול מארחים אותנו ומאפשרים לנו להשתמש במתחם ולקיים בו סדנאות וקורסים בזמנים שהמקום פנוי לכך.

מתי ולמי?

  • מתי? הקורס יתקיים במהלך חודש יולי, ב-4 מחזורים של שבוע.
  • איפה? תל אביב.
  • למי? הקורס מותאם לבני נוער בגילי 17-12

לפרטים נוספים ולהרשמה – בטלפון 055-6600016

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן