Skip links

סדנאות צילום דיגיטלי ועיבוד תמונה במחשב לילדים ולנוער

כל הפרטים על סדנאות הצילום הדיגיטלי ועיבוד התמונה במחשב לילדים ולנוער ברעננה לקיץ 2024

סדנת צילום ייחודית בת 5 ימים, שמיועדת לילדים בגילי 13-9 ומתקיימת במבנה היפיפה של המשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה. במרכז לצילום דיגיטלי אנו שמים את הדגש על יחס אישי, עבודה בקבוצות קטנות (עד 10 משתתפים) ולימוד מקצועי ועכשווי. (עמדת מחשב לכל משתתף)

מעוניינים לרכוש ידע בצילום מקצועי ואמנותי? 

בסדנה יתנסו הלומדים במגוון רחב של תחומי הצילום הן מהצד התיאורטי והן מהצד המעשי, תוך עריכת היכרות עם צילומים של גדולי הצלמים בארץ ובעולם. מתן דגש על חוויית לימוד נעימה, מקצועית, מושקעת ומרתקת.

את הסדנה מעבירים דובי לזר – צלם מקצועי ומורה וותיק ומנוסה (מעריב, חברות פרסום, מגזינים בארץ ובעולם, מלמד במכללות שונות צילום ועיבוד תמונה במחשב), בשיתוף מורי צילום בכירים.

סדנאות הצילום הדיגיטלי

בין הנושאים הנלמדים בסדנאות הצילום:

  • היכרות עם המצלמה – זום, צמצמים, מהירות, תאורה ועוד.
  • צילומי פורטרט בסטודיו – היכרות עם הציוד המיוחד בסטודיו: פלאשים, מסננים, לייט בוקס , צביעה באור. מאפרת מקצועית ומגוון אביזרים!

נושאי הצילומים:

  • צילום דוקומנטרי, נוף עירוני, טבע, אופנה!
  • צילום מקרו – קעקועים ותכשיטים.
  • סדנת צילום מגנטים!
  • טכניקות צילום מיוחדות!

לימוד תוכנת פוטושופ

במסגרת הסדנה ילמדו הילדים גם על העבודה עם תוכנת פוטושופ והקסם שבצילום המעובד.

*בתום הסדנה יכינו המשתתפים תיק עבודות במגוון הנושאים.

קייטנת הצילום של דובי לזר

למה דובי לזר?

אנו מאמינים כי בכל אחת ואחד טמונים היכולת לצלם ולהביע את עצמו ביצירתיות ורואים את תפקידנו לכוון, להוביל, להאיר ולמצוא את הדרך למיצויי יכולות אלו. הכל תוך דגש על פיתוח ושכלול הצד האמנותי, התיאורטי והטכני והעצמת יכולת הביטוי האישית של הילד.

מערך השיעורים במרכז לצילום דיגיטלי מותאם לכל הרמות וחולש על כל תחומי הצילום החל מהיכרות טכנית עם המצלמה, דרך הכרת גדולי הצלמים בארץ ובעולם ועד להתנסות מעשית וימי צילום במקומות מגוונים ואטרקטיביים. במרכז לצילום דיגיטלי אנו מקפידים על בניית קבוצות אינטימיות של עד 10 משתתפים כדי ליצור את אווירת הלימוד האישית, האינטימית והמקצועית ביותר.

דובי לזר Logo

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן