Skip links

סדנאות יצירה בגרפיטי עם שלי פרי – תנו לצבעים לעוף

פרץ של צבע, ים של יצירתיות סדנאות משחררות ואומנותיות – סדנאות יצירה בגרפיטי עם  שלי פרי גם סדנא וגם מתנה אישית למזכרת מאירוע מהנה.

מוכנים להזריק פרץ של צבע והרבה כיף לעולם? ובכן, החזיקו את הדפים שלכם, התכוננו לעבודת ידיים ומרחב ענק של יצירתיות כי מהסדנה הבאה ככל הנראה לא תצאו בידיים ריקות. מהסדנאות יצירה בגרפיטי של שלי פרי ילדיכם יחזרו עם יצירות אישיות בספריי, מיומנות ותשוקה לגלות את הפנימיות שלהם בעולם היצירה.

תוכן בלא הנחיה זה כמו סדנה ללא חוויה, הכירו את שלי פרי

היישר מאקדמיה בארץ האומנות והיצירה, איטליה. שלי פרי מביאה לארץ שיטה חדשה של הפעלות והקניית מיומנויות ציור בגישה של הכלה, ראייה מעבר לדמותו של הילד ומתן מרחב שהכל ניתן לתיקון. לא עוד “נהרס לי הדף” או “את זה אני לא מסוגל”. השיטות של שלי פרי מביאות 100% הצלחה מאז 2014.

סדנאות יצירה בגרפיטי – מפגש בין אמנות להרפתקאות

דמיינו את זה: הילדים הקטנים שלכם מוצאים את האמן הפנימי והנועז שלהם כשהם מרססים את דרכם לגדולה אמנותית. בהדרכה וליווי מקצועיים הילדים שלכם יתנסו ביצירת ציורים אישיים שידברו את פנימיותם, דמיונם או השקפתם. הסדנאות האלה הן הרמוניה של צבע ויצירתיות.

ציור אישי בספריי

המשתתפים לומדים טכניקות של יצירת ציור המשקף את החלל את צבירי הכובעים בהמון כייף התזה של צבע ויצירה.

סדנת יצירה של כובעים

סדנא שהיא גם מתנה אישית שכולה על טהרת הגרפיטי, בם כל משתתף יוצר את הכובע האישי שלו, בעיצוב אישי ובתוספת שמו האישי, מתנה מגניבה לימי הקיץ החמים ולשארית ימי הפעילות שלכם.

סדנאות יצירה בגרפיטי במקום שלכם, בזמן שלכם

מבתי ספר, מרכזים קהילתיים, קייטנות, ימי הולדת, אירועי סיום ומסיבות חברה שלי פרי תביא אליכם את הסדנה היצירתית המתאימה ביותר בין אם כובעים מרוססים בעיצוב אישי לימי הקיץ החמים ובין אם תמונה למסגור במקום האהוב עליכם.

מעבר להתנסות ורכישת מיומנויות בסדנאות יצירה בגרפיטי, יצאו המשתתפים עם תוצרים שילוו אותם בדרכם למימוש החלום החדש או לזיכרון מחוויה בלתי נשכחת.

החומרים שלנו – באילו חומרים אנו משתמשים

אנחנו יודעים מה אתם חושבים – גרפיטי ובטיחות? סדנאות יצירה בגרפיטי של שלי פרי הן לא רק המון כיף אלא גם סופר בטוחות. עם צבעי ספריי מקצועיים על בסיס מים ועין חדה לפרטים, שלי מבטיחה שכל אמן מתחיל יישאר בטוח תוך שהוא משחרר את היצירתיות שלו. אז קדימה, תנו לילדים שלנו לצלול לעולם הצבעוני של הגרפיטי!

המלצות על סדנאות גרפיטי של שלי פרי

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן