Skip links

נינג’וי – מסלול נינג’ה אתגרי נייד שמגיע עד אליכם

בואו נראה אם תצליחו ללחוץ על הבאזר! נינג’וי –מסלול נינג’ה אתגרי שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח

נינג’וי , מסלול נינג’ה נייד מקצועי מביא את הריגוש של אתגר והרפתקאות ישירות אליכם. בין אם אתם לוחמי נינג’ה ותיקים או טירונים שמעוניינים לבחון את כישוריהם, נינג’וי מציעה סביבה ייחודית, בטוחה ומקצועית שבה אתם יכולים למתוח את הגבולות שלכם ולחוות את ההתרגשות של חווית נינג’ה כמו שלא חוויתם מעולם – הצטרפו אלינו לטעימה מתוך העולם של נינג’וי!

מגיעים אליכם עם האתגר

דמיינו לעצמכם מסלול נינג’ה שיכול להגיע עד 40 מטר! התכנון שלו, והאורך שלו מותאמים למשתתפים בהתאם לגיל, לכל רמה והוא מוקם ממש בביתכם, במשרד, בבית הספר או בכל מקום שבו תבחרו. הצוות שלנו הופך את החוויה הטלוויזיונית למציאות באירוע שכולו רק שלכם, כשאתם הכוכבים המובילים.

מקצועי, מרתק וממריץ

בהובלת מאמן פארקור ונינג’ה מוסמך, נינג’וי מציעה חוויה מפוצצת באנרגיה ומעצימה לכל המשתתפים. המומחיות של המאמנים שלנו מבטיחה שכל מפגש לא רק יהיה מהנה, אלא גם מקצועי ובטיחותי.

נינג׳וי מנגישים אליכם מגוון אופציות להפעלה ספורטיבית מותאמת אישית. עכשיו נשאר לכם רק למצוא סיבה לחגוג
שחר גולדפרב


חווית הנינג’ה האולטימטיבית

מסלול נינג’וי מתאים לאירועים מרובי משתתפים, ומבטיח שאף חגיגה או התכנסות לא תרגיש גדולה מדי לטעימה של חווית נינג’ה. מנקודת הזינוק ועד ניסיון הלחיצה על הבאזר החמקמק, המסלול מבטיח הרפתקה מלאת אדרנלין וכיף לכל המשתתפים.

תחגגו יחד איתנו

בין אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת, אירוע גיבוש או אירוע בית ספרי, אנחנו נדאג להרים את האווירה. אנו נותנים מענה למגוון רחב של אירועים וחגיגות ומציעים הפעלות ואירועים המותאמים לקבוצות גיל מגוונות, מילדים ועד מבוגרים.

Contact with | צרו קשר עם מסלול נינג'ה אתגרי נינג'וי
התכוננו לאמץ את הנינג’ה שבפנים – מסלול נינג’ה אתגרי של נינג’וי, להפוך את האירוע שלכם לחגיגה בלתי נשכחת של תנועה אתגר וכיף שריינו מקום לאירוע הבא שלכם
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
מסלול נינג’ה נייד מקצועי מביא את הריגוש של אתגר והרפתקאות ישירות אליכם. בין אם אתם לוחמי נינג’ה ותיקים או טירונים שמעוניינים לבחון את כישוריהם, נינג’וי מציעה סביבה ייחודית

אז למה אתם מחכים?

בין אם תמיד חלמתם להיות נינג’ה או שאתם פשוט מחפשים דרך לעשות את האירוע שלכם לבלתי נשכח, נינג’וי כאן כדי לגרום לזה לקרות. עם מסלול הנינג’ה הנייד, התפעול המקצועי והמחויבות לספק חוויה מדהימה, נינג’וי מבטיחה להפוך כל אירוע להרפתקה מרגשת. נשאר רק ליצור קשר, לתאם פרטים ומסלול הנינג’וי כבר בדרך אליכם.

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן