Skip links

מחנות הלילה של קימאמה חוויה מעצימה ומשנת חיים בסביבה נטולת מסכים

החניכים של מחנות הלילה של קימאמה מגיעים שנה אחר שנה לחוויה מעצימה ומשנת חיים בסביבה נטולת מסכים אשר כלל הפעילויות במחנה מועברות בשפה העברית והאנגלית.

החוויה בקימאמה מאפשרת לכל אחד ואחת להתחבר לעצמו, להכיר חברים חדשים מכל העולם, להתאהב, להתרגש ולבלות בסביבה בטוחה ומאפשרת עם צוות הדרכה מנוסה ומקצועי המורכב מאנשי חינוך מהשורה הראשונה.

קימאמה מכמורתהמחנה הותיק והארוך ביותר של קימאמה

קימאמה מכמורת הוא הבית השני של חניכים ממעל ל 40 מדינות מכל העולם. הבית שלנו הוא ממש כמו חדר משחקים בלתי נגמר – אפשר להתנסות בו בעולמות חדשים, להכיר חברים מכל העולם, לפרוח, ללמוד כללי משחק שלא הכרנו, ובסוף לנצח בענק. זה המקום ליצור קשרים משמעותיים, להתחבר לעצמנו, להיות מי שאנחנו אוהבים, לפתח עצמאות, ולהגשים את כל החלומות שעדיין לא העזנו להגשים.

אז איך אומרים אצלנו, בואו לעוף על החיים!

המקום שבו כל החלומות מתגשמים

הצטרפו אלינו לשבועיים שלמים ללא מסכים, מלאים בפעילויות שיא ואין סוף אטרקציות ספורט ימי – גלישת גלים, גלישת רוח, סאפ, מפרשיות, צלילה (כוכב ראשון ושני), קייקים וכל מה שתוכלו לדמיין. 

בנוסף, החניכים יעברו סדנאות ופעילויות מגוונות לאורך המחנה: ריקוד, מוזיקה, תיאטרון, וידאו ארט, ראפ, עיצוב אופנה, צילום, קרמיקה, סריגה, הוקי יבשה, כדורגל, כדורסל, כדורעף, פוצ’יבולי, כדורעף חופים, אולטימייט פריזבי, טבע ומחנאות, הישרדות ובישול שטח.

ואם זה לא מספיק החניכים יהנו מהפעילויות המסורתיות של קימאמה שהן חלק בלתי נפרד מאיתנו כבר מעל ל-20 שנה: מכביה, קבלת שבת, נשף, סלטרון, מופע הכשרונות קימאמה סטאר ועוד ועוד!

איפה ומתי זה קורה?

המחנה יתקיים במקום היפה ביותר בישראל – מבואות ים במכמורת
המתחם ממוקם במרכז הארץ אל מול מזח קסום, מרוצף במרחבי דשא, אווירה קיבוצית, עצים, נוף לים, שקיעות יפות וכל מה שצריך כדי להירגע ולהנות בתקופה הזו.

מחזור ראשון 1-13/7/24 | מחזור שני 17-29/7/24 | מחזור שלישי 1-13/8/24

המחנה מיועד לילדים בכיתות א’-י’ | עלות המחנה 12,900 ₪

קימאמה גליםמחנה בינלאומי ומלא באור

מחנה קימאמה גלים, ממוקם למרגלות הר הכרמל, אל מול הים הכחול במתחם כפרי ויפייפה, מדשאות ומרחבים מדהימים, מתקני ספורט ובריכת שחייה פרטית. בקיצור – להרגיש בקיבוץ ולשמוע את הים.

מחנה גלים מציב את החניכים במרכז ושם דגש על העצמה את הילדים ובני הנוער. התכנים במחנה והצוות החינוכי מעודדים אותם לרכוש עצמאות וביטחון עצמי, לפתח מיומנויות אישיות וחברתיות, ולגלות אחריות סביבתית ואהבה לזולת. החניכים חווים התנסויות חדשות ומגוונות דרך פעילות בים, פעילויות ספורט, אומנות וטבע.

והחשוב ביותר- החניכים הופכים להיות חלק מקהילה ייחודית המאפשרת להם להיות מי שהם!

המקום שבו כל החלומות מתגשמים

כמו כל מחנות קימאמה גם בקימאמה גלים הילדים חווים עשרה ימים ללא מסכים, מה שמאפשר להם להתחבר להכיר חברים לכל החיים, וליהנות מפעילויות שיא ואין סוף אטרקציות.

במהלך המחנה החניכים יעברו סדנאות ופעילויות מגוונות: גלישת גלים, אילוף כלבים, שף, סדנת המייקרס, ריקוד, יוגה, אומנות, ספורט, נינג’ה, תיאטרון, מוזיקה, בישול ועוד המון הפתעות!

ואם זה לא מספיק החניכים יהנו מהפעילויות המסורתיות של קימאמה שהן חלק בלתי נפרד מאיתנו כבר מעל ל-20 שנה: מכביה, קבלת שבת, נשף, סלטרון, מופע הכשרונות קימאמה סטאר ועוד ועוד!

איפה ומתי זה קורה? 

מחנה קימאמה גלים מתקיים בכפר הנוער “כפר גלים”. החניכים לנים במבנים משופצים בחדרים של שלושה עד חמישה בחדר. בכל חדר שירותים ומקלחת פרטיים. במתחם חדר אוכל גדול ומשופץ, ואבטחה 24/7.

מחזור ראשון 1-10/7 | מחזור שני 14-23/7

מחזור שלישי 28-7-6/8 | מחזור רביעי 8-17/8

המחנה מיועד לחניכים בגילאים 6-17 | עלות המחנה  10,200 ש”ח

קימאמה חוף – שבוע אחד ומיוחד של כל מה שצריך במחנה קיץ בינלאומי על הים

אל מול נופיו הקסומים של הים התיכון, על מצוק בית ינאי, מחכה לכם חוויה משפחתית ומרגשת, עם צוות הדרכה מסור שחוזר שנה אחר שנה מתוך אהבה וחיבור לחניכים. הקרבה אל הים מאפשרת לנו לקיים שיעורי גלישה חווייתיים וסדנאות סאפ ושנירקול בחוף פרטי לחניכי קימאמה.

צוות ההדרכה של קימאמה חוף מורכב מאנשים חינוך השמים דגש רב על העצמה אישית, העלאת הביטחון העצמי ומתן מרחב בטוח בו החניכים ירגישו חופשיים לבטא את מי שהם באמת. אנחנו קוראים לזה “החופש להיות אני”.

מוכנים לקיץ חלומי על החוף?!

המקום שבו כל החלומות מתגשמים

חניכי מחנה חוף יהנו ממגוון פעילויות ואירועי שיא בלתי נשכחים המבוססים על המסורות והתכנים הקימאמיים: קאמפ פייר, קבלת שבת, סלטרון, מכביה, בנקוויט, והרבה הרבה (הרבה!) גלישה.

שבוע אחד ומיוחד של כל מה שצריך במחנה קיץ בינלאומי על הים.

חוות הגלישה שלנו ממוקמת על שפת הצוק הצופה על ים כחול שנראה עד אין סוף, למרגלותיו חוף שקט ושקיעות מטריפות. לחוות הגלישה חוף ים פרטי בשימוש בלעדי עבור חניכי קימאמה.

קימאמה חוף - שבוע אחד ומיוחד של כל מה שצריך במחנה קיץ בינלאומי על הים

אצלנו בחוף הפעילויות הימית היא אינסופית: קורס גלישת גלים, פעילות SUP וGiant SUP, שנירקול וקורס בסיסי בהצלה ימית, כדורעף וכדורגל חופים, Balance Board, פעילות אומנות בצדפים ועוד המון הפתעות.

איפה ומתי זה קורה? 

המחנה יתקיים באחד המקומות היפים בישראל – מתחם קימאמה חוף בבית ינאי.
המתחם ממוקם במרכז הארץ אל מול הגלים של הים התיכון, מרוצף במרחבי דשא, אווירה קיבוצית, עצים, נוף קסום, שקיעות יפות וכל מה שצריך כדי להירגע ולהנות בתקופה הזו.

המחנה מיועד לילדים בכיתות א’-י’ | עלות המחנה 7,300 ₪

החניכים בקימאמה מגיעים שנה אחר שנה לחוויה מעצימה ומשנת חיים בסביבה נטולת מסכים
Contact with Kimama | צרו קשר עם מחנות קימאמה
מחנות היום של קימאמה בישראל קיץ 2024 מהיום גם אתם יכולים ליהנות ממחנה קיץ בינלאומי ליד הבית
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

בואו להכיר אותנו – מחנות הקיץ המרגשים בעולם

קימאמה היא קבוצת מחנות קיץ בינלאומיים לילדים ובני נוער אשר נוסדה לפני 20 שנה ע”י אנשי חינוך ויוצאי מחנות הקיץ של הסוכנות היהודית. מחנות קימאמה פרוסים לאורכו ורוחבו של הגלובוס – בישראל, ארה”ב ואירופה.

מחנות קימאמה מהווים קהילה יהודית-בינלאומית לכ-10,000 חניכים המגיעים ממעל ל-40 מדינות מסביב לעולם.החניכים בקימאמה מגיעים שנה אחר שנה לחוויה מעצימה ומשנת חיים בסביבה נטולת מסכים. החוויה בקימאמה מאפשרת לכל אחד ואחת להתחבר לעצמו, להכיר חברים חדשים מכל העולם, להתאהב, להתרגש ולבלות בסביבה בטוחה ומאפשרת עם צוות הדרכה מנוסה ומקצועי המורכב מאנשי חינוך מהשורה הראשונה.

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן