Skip links

מחנה סקי קימאמה מחנה סקי בלתי נשכח בפסח.

בואו לבלות איתנו את חג הפסח באיטליה, בחופשת סקי לילדים ונוער בהרי האלפים. מחנה סקי קימאמה יתקיים בליווי ופיקוח צמוד של המדריכים המנוסים והמוכרים של קימאמה, לצד צוות מקומי של מדריכי סקי לילדים ומדריכי סנואובורד מוסמכים, דוברי אנגלית.

סקימאמה פסח מתאים לילדים ונוער בכל הגילאים, כיתות א-י”ב.

החניכים מחולקים לקבוצות חברתיות ע”פ גילאים, הגלישה לעתים תהיה מעורבת, זאת משום שגיל הילד לא בהכרח מצביע על הרמה שלו בגלישה.

תכנית:

סקימאמה פסח הוא מחנה סקי באורך 8 ימים, המחנה מתחיל ביום חמישי ומסתיים בחמישי שאחריו, כאשר הימים מורכבים מחמישה ימי גלישה מלאים (עד אחר הצהריים), ויום טיול אחד. בכל יום בתום הגלישה יתקיימו פעילויות תוכן חברתיות וחינוכיות עם המדריכים וכן אטרקציות. הימים הראשון והאחרון- פעילויות היכרות או סיכום, נסיעות וטיסות.

בכל יום לאחר סיום הגלישה, חוזרים לבית ההארחה, מתקלחים ומתארגנים ומתחילים פעילות קימאמית חברתית: ערבי הווי, טיול בעיירה, קבלת שבת, תחרויות ספורט, נשף סיום ועוד

צוות סקימאמה:

לסקימאמה פסח מצטרפים חברי הנהלת קימאמה ומדריכים נבחרים מהקיץ. איש צוות לכל 7 חניכים. הצוות נבחר בקפדנות ע”י צוות הנהלת קימאמה ומורכב ממדריכים ותיקים (אשר אתנו לפחות שנתיים במחנות הקיץ) בגילאים 23-30. אלו הם האנשים הטובים ביותר שלנו, אשר יעניקו לילדיכם חוויה של פעם בחיים. המדריכים מלווים את החניכים 24 שעות ביממה, מעבירים להם פעילוית חינוכיות וחברתיות ואף גולשים איתם באתר הסקי. במהלך לימוד הסקי, מצרפים אלינו מדריכי סקי מקומיים.

רמות הגלישה:

מחנה סקימאמה מתאים לכל רמות הגלישה בסקי ובסנואובורד. רבים מהחניכים מתנסים בגלישה בפעם הראשונה וכמובן שרבים מהם כבר שנים רבות גולשים במורד ההרים וחותכים את הרוח. יש מקום לכולם והמדריכים ערים לשינויים ברמות הגלישה של החניכים במהלך המחנה.

החניכים יתחלקו ביום הראשון (ע”פ מבחן קצר) לקבוצות גלישה: מתחילים, בינוניים, מתקדמים. סקי וסנואובורד בנפרד. כ-10 חניכים בקבוצה, במידת הצורך, תהיה יותר מקבוצה אחת בכל רמה. במהלך השבוע, כך למדנו מניסיון, כל החניכים מתקדמים שלב אחד לפחות.

ציוד:

במסגרת עלות המחנה קימאמה מספקים את הציוד ה”קשה”: מגלשיים ומקלות/סנואובורד, קסדה, מגפיים/נעלי סקי. את החליפה (מעיל ומכנס), הגוגלס (משקפיים), והבגדים (בגדים תרמיים, גרביים, כובע צמר, כפפות וכו’) החניכים צריכים להביא בעצמם. אנו מספקים לכם שוברי הנחה בחנויות שונות, על מנת שתוכלו לרכוש ואף לשכור ציוד במחירים טובים ומוזלים. איננו ממליצים לקנות בפעם הראשונה את החליפה, אלא לשכור. כמו כן, עם הרשמתכם למחנה- תקבלו רשימת ציוד מפורטת.

שבוע לפני מחנה הסקי יתקיים מפגש מקדים לילדים והורים.

מה המחיר כולל? הכל!

טיסות, העברות, 7 לילות בפנסיון מלא (3 ארוחות מלאות ועוד ארוחות ביניים וכיבוד), סקי פס לכל מרחב הגלישה באתר, הדרכת סקי באנגלית 5 ימים מלאים, יום טיול, ביטוח מלא ב”הראל” (כולל כבודה, הטסה רפואית, ביטוח סקי), השכרת ציוד גלישה (מגלשיים ומקלות/סנובורד, נעליים, קסדה), אטרקציות ופעילויות נלוות, צוות קימאמה צמוד, תכניות חינוכיות ופעילות קימאמה.

המחיר אינו כולל: ביגוד (חליפת גלישה, בגדים וגרביים תרמיים, כובע, כפפות, גוגלס וכדומה).

אז מה עושים שם בקצרה?

הימים מורכבים מחמישה ימי גלישה מלאים (עד אחר הצהריים) ועוד יום אחד של טיול. הימים הראשון והאחרון- פעילויות סיכום, נסיעות וטיסות. בכל יום לאחר סיום הגלישה, חוזרים למלון, מתקלחים ומתארגנים ומתחילים פעילות קימאמית חברתית: ערבי הווי, טיולים, קבלת שבת, תחרויות ספורט, סרט, נסיעה לבריכה מחוממת, נשף סיום ועוד!

האם הגלישה מתאימה לכל הרמות?

אכן, החניכים מחולקים לשלוש רמות (מתחילים, בינוניים, מתקדמים) בסקי ובסנובורד בנפרד. במהלך השבוע, כך למדנו מניסיון, כל החניכים מתקדמים שלב אחד לפחות.

האם הדרכת הגלישה מתבצעת בעברית או אנגלית?

מדריכי הסקי הנם מקומיים ועל כן ההדרכה מתבצעת בשפה האנגלית. עם זאת, לכל קבוצה יתלווה מדריך קימאמה, שיתרגם ויסייע.

האם סקימאמה מתאים לכל הגילאים?

סקימאמה מתאים לילדים ונוער בכל הגילאים, מכתה א-י”ב, כאשר הם מחולקים לקבוצות ע”פ גילאים.

עם מי ישנים בחדר?

חלוקה לחדרים היא לפי שכבות גיל, במידה וביקשתם להיות עם חבר מהבית, נמלא אחר הבקשה. וכמובן ללא ערבוב בין בנים לבנות בחדרים. צוות קימאמה ישן בחדרים סמוכים, על מנת להבטיח את בטחון הילדים ולתת מענה מיידי. בכל חדר שירותים, מקלחת ותנאים ברמה מאוד גבוהה.

מה לגבי בטיחות?

את סקימאמה ילוו חובש ומאבטח צמודים, אשר תפקידם לדאוג לשלום החניכים ולבטחונם האישי. בנוסף, דאגנו שהמלון בו החניכים ישנים יהיה סגור עבורינו בלבד, על מנת שלא נתערבב עם גורמים חיצוניים. יתר על כן, גם אתר הסקי מחזיק אבטחה עצמאית פרטית.

האם צריך להביא כסף לילדים?

מומלץ להביא כ-150 יורו ל”בזבוזים”, קניות בשדה התעופה וביום החופש, ממתקים, מזכרות ועוד. אנו ממליצים לא להביא יותר מדי, ועם זאת לא מעט מדי- כדי שהילדים ירגישו טוב. אין הזדמנויות רבות לקניות, והכל משולם מראש. יש להימנע מהבאת ציוד יקר ערך למחנה, הנהלת המחנה לא תישא באחריות במקרה של אבידה, עדיף להימנע מאי נעימויות.

זה שווה?

סקימאמה הוא ללא ספק המחנה הכי מדהים שאתם יכולים לדמיין, ויותר 🙂

רוצים להתייעץ עם חניכים שכבר טסו איתנו לסקי קימאמה? או הורים? נשמח לחבר ביניכם, אם רק תבקשו.

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן