איך סחבק מייעל את תהליך גיוס העובדים למנהלים ? מה הפך את סחבק דרושים לאינסטגרם של שוק התעסוקה הצעיר בישראל? כיצד סחבק מצליח להתאים את עצמו לצרכים המשתנים של הדור הצעיר?
בזירת התעסוקה הדינמית של ישראל, צעירים בני 17–30 מחפשים את הדרך הפשוטה, המהירה והחווייתית למצוא עבודה בלי טפסים מסורבלים ובלי קורות חיים. כאן נכנס לתמונה סחבק- אתר משרות הצעירים של ישראל מבית AllJobs. סחבק הפך לפלטפורמת חיפוש העבודה המוביל בקרב צעירים ועסקים, המאפשר לבני הנוער להירשם לאתר ולהגיש מועמדות לעבודה זמנית או קבועה תוך פחות מ-60 שניות, ללא צורך בקורות חיים.
כיום, סחבק דרושים נחשב לאחד ממקורות הגיוס המבוקשים ביותר בישראל. כ-800 אלף צעירים רשומים בסחבק כמחפשי עבודה, ומידי חודש כ-250 אלף צעירים מחפשים את המשרה הבאה שלהם באתר. כ- 95% מהם מחפשים עבודה דרך המובייל, ורק 5% עושים זאת דרך מחשב .

האינסטגרם של שוק התעסוקה- סחבק דרושים
סחבק זכה לתואר “האינסטגרם של שוק התעסוקה” בזכות חוויית המשתמש והעיצוב הייחודי שלה, שמעניק למשתמשים תחושה של גלישה ברשתות החברתיות- מודל שמדבר בשפה של הדור הצעיר. הנוכחות המרשימה של סחבק ברשתות החברתיות בדגש על אינסטגרם וטיקטוק, הפך את הפלטפורמה למקום חיפוש העבודה המועדף על הצעירים בישראל. בזכות הפופולאריות שזכה בקרב קהל היעד, הפך סחבק לכלי למיתוג מעסיקים שמגביר את הנחשקות שלהם בקרב הקהל הצעיר.
הפלטפורמה שמשנה את כללי המשחק
סחבק שינה את שוק הדרושים השמרני והכניס לתהליך חיפוש העבודה פלטפורמה דיגיטלית נגישה הכוללת שפה צעירה, סרטונים והומור המתאימים לצעירים. מהר מאוד סחבק הפך להיות הפלטפורמה הראשונה בישראל שאפשרה הגשת מועמדים למשרות ללא קורות חיים, מתוך הבנה שלרוב מחפשי העבודה הצעירים אין ניסיון תעסוקתי רחב ולרוב המפרסמים באתר אין דרישות מיוחדות והמשרות שלהן לא דורשות יכולות או ניסיון מיוחד.

הפרופיל החכם של סחבק
הצעירים כיום מחפשים עבודות ללא ניסיון ובוחרים שלא להתמודד עם כתיבת קורות חיים אלא להגיש מועמדות בצורה מהירה. בסחבק הבינו את הדרישה ויצרו את “הפרופיל של סחבק”, המאפשר לכל משתמש לבנות פרופיל משתמש בקלות ובמהירות. פרופיל זה, מאפשר למעסיקים לראות בקלות את התכונות, היכולות והכישורים המקצועיים של המועמד ולהציע משרה או לקבל את המועמדות.
טיפים יעילים לגיוס עובדים — כי זמן שווה כסף
פנינו למנכ”ל סחבק אדם ברקת, וביקשנו ממנו כמומחה בתחום גיוס עובדים, מספר טיפים למנהלים, לגיוס יעיל של בני נוער למשרות בתחום הקייטנות ומחנות, לקראת פעילות קיץ 2025.
- אפיון מדויק של המשרה: הגדרת המשימות המרכזיות בתפקיד, אפיון הצורך שהתפקיד בא לפתור, ומה הם הכישורים הנדרשים למשרה. יצירת מודעת דרושים מדויקת ככל הניתן הכוללת היקף משרה, שכר ותנאים.
- כתיבה שיווקית ובחירה מושכלת של ערוצי הפרסום: ניסוח כותרת מושכת והדגשת יתרונותיה של המשרה, לצד תיאור החברה ויתרונותיה. פירוט ברור של דרישות התפקיד וחלוקה יעילה של התקציב לפלטפורמות המתאימות ביותר למיקסום התוצאות.
- פנייה ראשונית מהירה למועמדים: מחפש עבודה מגיש בממוצע 5 מועמדויות למשרות, מי שיפנה אליו ראשון מגדיל את הסיכוי שהמועמד יתקדם מולו.
- סינון ראשוני: לפי פרמטרים שהוגדרו מראש ובניית מאגר איכותי של מועמדים פוטנציאליים שיחסוך זמן למגייס, השוואה בין מועמדים מובילים וסגירת התהליך בגיוס מוצלח.

מתחם הדרושים של ארגון הקייטנות בשיתוף סחבק
ארגון הקייטנות של ישראל בשיתוף אתר “סחבק – אתר משרות הצעירים של ישראל” מבית AllJobs , מציגים מתחם דרושים ייחודי שיאפשר למנהלי קייטנות ומחנות חברי הארגון, לפרסם משרות קיץ לבני נוער בגילאי 17 ומעלה במקום אחד נוח וזמין. המתחם נועד לחבר בין מנהלי קייטנות לבני נוער המחפשים עבודה ולסייע בהרכבת צוותים איכותיים שישדרגו את הפעילות ויהפכו את הקיץ לחוויה בטוחה ומקצועית. ניתן לפרסם משרות למדריכים, מנהלים, חובשים ולמלווים עם נשק, הכל בפלטפורמה מסודרת ויעילה.
מחפשים את הדרך היעילה לגייס צוות צעיר, דינמי ואיכותי?
סחבק — אתר משרות הצעירים של ישראל מבית AllJobs הוא הכתובת שלכם
פלטפורמה דיגיטלית נגישה, המאפשרת לבני נוער להגיש מועמדות תוך פחות מ-60 שניות !
הצטרפו למאות מעסיקים שמצאו את העובדים הטובים ביותר לקיץ הקרוב.

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו