Skip links

קייטנת הקיץ המהנה בבריכת וייסגל – “קייטנת כינוש” מזמינה אתכם להרפתקה בקיץ 2024

קייטנת כינוש בבריכת וייסגל, קייטנה קצת אחרת המשלבת שחייה בבריכה, צוות איכותי, הפעלות מושקעות, שיעורי שחייה ועוד מגוון הפתעות!

קייטנה שתדאג לילדים לכיף ולכן לשקט, כי אחרי שנה לא פשוטה לילדים שלכם נמאס להיות בבית ואתם צריכים להמשיך בשגרת עבודה, ב ‘קייטנת כינוש הפקות’ פעילויות מגוונות, צוות מקצועי וסביבה בטוחה לילדים

קייטנה חווייתית המשלבת בריכה, הפעלות מושקעות מבית "כינוש הפקות לילדים ונוער", צוות איכותי ועוד שלל הפתעות!

מה מצפה לילדים בקייטנת כינוש הפקות ?

פעילויות מגוונות ומעניינות המשלבות אתגרים, יצירתיות וחוויות קבוצתיות מלהיבות. בין היתר, יחכו להם:

הפעלות אתגריות בסגנון “הישרדות” ו”המירוץ למליון”, סדנאות קינוחים מתוקות, משחקי ענק מהנים וסדנת בלונים יצירתית.

שחייה וכיף במים בבריכת וייסגל

קייטנת כינוש הפקות ממוקמת בבריכת וייסגל, מה שמאפשר לילדים ליהנות משחייה ופעילויות מרעננות במים. קיימת אפשרות להירשם לשיעורי שחייה קבוצתיים בהדרכת מדריך מקצועי מבית הספר לשחייה “מכבי וייסגל”.

צוות מנוסה ואווירה בטוחה

צוות המדריכים המנוסים שלנו יעניק לילדיכם חוויה מהנה ובטוחה. הילדים יחולקו לקבוצות על פי גילאים, תוך התחשבות במשפחות וחברים קרובים.

כי כדי שאתם תוכלו לעבוד בשקט, לילדים שלכם צריך להיות כ-י-ף-!

👈 מחזור ראשון: 01-21.07.24 | 👈 מחזור שני: 22.07-11.08.24
הקייטנה כוללת ארוחת בוקר ( א. צהריים חמה לנרשמים לצהרון)

מנהלת הקייטנה..

כנרת יעקב היא המנהלת והבעלים של “כינוש הפקות” – חברה המתמחה בהפעלות ואטרקציות לילדים ולאירועים שונים. במשך כ-9 השנים האחרונות, כנרת רכשה ניסיון רב בתחום זה והפכה ל”ותיקה” בהפקת אירועים לילדים.

עם רקע אקדמי מכובד הכולל תואר שני במנהל עסקים ותעודה בהנחיית קבוצות, כנרת משלבת הכשרה מקצועית עם ניסיון מעשי של יותר מ-7 שנים בניהול קייטנות בקאנטרי.

מביאה את הידע והמיומנויות הרבות שצברה לתוך קייטנת “כינוש הפקות” ודואגת שהילדים יחוו חוויה מהנה, איכותית ומגוונת שתשאיר להם זיכרונות נפלאים מימי הקיץ.

“לחייך זה כוח”! הוא המוטו בשילוב צוות מדריכים מיומן, כנרת וצוות “כינוש הפקות” ישקיעו את מלוא המרץ והדמיון כדי להפוך את קייטנת הקיץ הזו לחוויה בלתי נשכחת עבור ילדיכם.

Contact with | צרו קשר עם קייטנת כינוש הפקות ברחובות
קייטנת “כינוש הפקות” בבריכת וייסגל, קייטנה קצת אחרת המשלבת שחייה בבריכה, צוות איכותי, הפעלות מושקעות, שיעורי שחייה ועוד מגוון הפתעות!
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן