Skip links

קייטנות קיץ 2024 אשדוד

קייטנות קיץ 2024 אשדוד- כל המידע אודות קייטנות אשדוד הצטרפו לקהילת הורים מכל הארץ שנהנים ממשק חדשני המאפשר להיות שותפים מלאים בהמלצות ובתגובות על הקייטנות באזורכם.

ילדים רבים נהנים מפעילויות יצירתיות כמו ציור, עיצוב ופיסול בפלסטלינה ומסוגלים להקדיש לכך שעות רבות. עבורם, החופש הגדול אף פעם אינו מספיק ארוך. יש ילדים שהיציאה מהשגרה גורמת להם לשעמום והוריהם מוכנים לשלם כל מחיר על מנת שהם יוכלו ליהנות מתעסוקה הולמת.
כדי לעניין את הילדים ולהנעים את חופשתם, קייטנות הקיץ באשדוד מציעות מגוון פעילויות וחוגים מגוונים.

קייטנת גלישת גלים
קרדיט: מועדון גלישה אקווה סטמינה – קייטנות גלישה וחוגים לילדים

קייטנת גלישה waves – קייטנה באשדוד

קייטנת הגלישה מציעה צוות מקצועי ומיומן במיוחד הכולל מדריכי גלישה מוסמכים על ידי מכון וינגייט. בנוסף, בהנהלה אקדמאי עם התמחות בביולוגיה ימית ומדריך כושר ותיק עם 20 שנות ניסיון. הקייטנה מהווה הזדמנות מצוינת ללמוד את יסודות הגלישה באווירה כיפית ומקצועית לחלוטין.

קייטנת גלישה waves - קייטנה באשדוד

קייטנת מדע ורובוטיקה באשדוד

החברה העירונית לתרבות פנאי בעיר מארגנת השנה קייטנות מדע ייחודיות ומסובסדות בשבעה מרכזים קהילתיים. קייטנות המדע מיועדות לתלמידים שזה עתה סיימו כיתות א’-ו’, ביוזמת ומימון משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, ובתפעול הרשויות המקומיות.

הקייטנה תפעל מחוץ לתכנית הלימודים הפורמלית במהלך חופשת הקיץ, בחודשים יולי-אוגוסט, בעלות מסובסדת עבור ההורים.

קייטנת אתגרים ונהנים

קייטנת הקיץ המושלמת לילדים ממתינה לכם באשדוד! הקייטנה הרב-תחומית כוללת מגוון פעילויות כמו מתנפחים ומתקני שעשועים, מתחם מולטימדיה, שולחנות משחקים, מופעים והצגות, שיעורי ספורט עם מאמנים מקצועיים מהולמס פלייס, בריכת שחייה ועוד. הכל בהשגחה צמודה של צוות מקצועי ואדיב. בואו ליהנות מקיץ מהנה ובטוח עם קייטנת החוויות של אשדוד!

מה צריך לבדוק בבחירת קייטנה באשדוד?

מכל אלפי קייטנות הקיץ בישראל, גדלים ומתרחבים כל העת תחומי העניין ונושאי העיסוק המוצעים. בבואכם לבחור קייטנה עבור ילדכם, חשוב לבחון את נושא הקייטנה, משכה והפעילויות שהיא כוללת.

רוב הקייטנות אורכות כ-3 שבועות, מתחילות ב-1 ביולי וכוללות פעילות יומית. ניתן לבחור גם בקייטנות קצרות יותר, בנות שבוע עד שבועיים, או בקייטנות פנימייתיות הכוללות לינת הילדים.

קייטנה עם אישור להפעלת קייטנה באשדוד

הדרך להוצאת רישיון עסק לניהול קייטנה דורש הליך מורכב שדורש זמן והערכות מראש. על מנת לקבל רישיון עסק לקייטנה יש צורך באישור משרד החינוך, שמגדיר באופן מפורט מהי קייטנה

הרבה משרדים מבקשים את האישור הפדגוגי של הקייטנה או את רישיון הקייטנה כדי להשתתף עם העובד בהוצאות הקייטנה.

עלות קייטנה באשדוד

באשדוד תמצאו קייטנה במחיר נמוך המתחיל ב כ – 700 ש”ח.
משרד החינוך מפעיל לחלק מהכיתות הנמוכות בית לחופש הגדול (מידע תמצאו באתר משרד החינוך).

חוק על פיקוח מחירי הקייטנות (מידע באתר כל זכות ) מצורף גם קישור לאתר של  עיריית אשדוד

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן