Skip links

פלונטר – משחקי חשיבה ומשחקים חברתיים לילדים

פלונטר משחקי חשיבה הם סדרת משחקי חשיבה מאתגרים המיועדים לפתח ולשפר את יכולות החשיבה והתקשורת הקבוצתית והאישית של המשתמשים. הפעילות כוללת תרגילי חשיבה, תרגול זיכרון ותרגול פתרון בעיות תוך חשיבה יצירתית ויוצרת, המשחקים מיועדים למשתתפים מכל הגילאים.
פלונטר משחקי חשיבה מציעים חוויית משחק מהנה ומאתגרת יחד עם כלי לפתור בעיות ואתגרים להשגת יכולות חשיבה מתקדמות.

חברת פלונטר עושה זאת כבר למעלה מעשור, בכל רחבי הארץ. החברה מפעילה תכניות ללימוד משחקי חשיבה, פעילויות לילדים והעשרה בבתי ספר, מתנסי”ם וקייטנות, מכשירה מורים בהשתלמויות למשחק בהוראה ושמה דגש על חדשנות, יצירתיות והצבת הרף גבוה על מנת לעודד את הילדים להתמודד עם אתגר ים ולמצות את יכולותיהם.

בסדנאות פלונטר שמים דגש על ערכים של חברות, לכידות קבוצתית והשגיות. חלק גדול מהמשחקים הינם משחקים תחרותיים שכדי להצליח בהם נדרשות מיומנויות שונות כגון מיומנויות חברתיות, חשיבה יצירתית, כושר תכנון ואסטרטגיה וקבלת החלטות.

בפעילויות פלונטר אין שימוש במסך. הילדים אחד עם השני, פנים אל פנים באינטראקציה טובה שמעודדת אותם לחשוב, ליצור, לעבוד יחד ולגלות את סוד כוחה של הקבוצה.

תכירו את פלונטר

פגישה באמצע הדרך עם שלמה שרף נשוי ואב ל-4, מייסד החברה, בעל תואר שני בגרנטולוגיה מאוניברסיטת חיפה.

שלמה שנחשף לעוצמה הטמונה במשחקים, עזב את העבודה הסוציאלית בשרות הציבורי כדי לשלב את משחקי החשיבה והחל לכתוב תכניות לפיתוח צוות והעשרת ילדים, נוער ובוגרים בדרך יצירתית, באמצעות משחקי חשיבה.

תספר לנו על פלונטר…

חברת פלונטר מפעילה תכניות וסדנאות שונות מבוססות משחק לקידום ופיתוח עבודת הצוות בארגונים. בפלונטר התכניות השונות מתבססות על פעילות באמצעות משחקים קבוצתיים מאתגרים. אנו עושים סדנאות Indoor/Outdoor, תכניות של מפגש חד פעמי ותהליכים של סדרת מפגשים. בנוסף לכך, לפני מספר שנים עברנו הכשרה בדנמרק בחברת לגו הגדולה והידועה לכל, להנחיית סדנאות לגו למנהלים. זו סדנה מרתקת לקידום מיזמים בארגונים באמצעות בניית מודלים מלגו.

מה מיוחד בפעילויות לילדים של פלונטר?

פלונטר מציעה מגוון פעילויות שונות לכל גיל. אנו משחקים לאורך השבוע עם ילדים בכיתה א’, בני נוער, עובדי מפעלים, חברות הייטק, מורים וגמלאים. הערך המוסף בפעילות פלונטר הוא החיבור והקשר שנוצר בין אנשים דרך המשחק.

אנו נמצאים בתקופה שבה כלל החברה, ילדים ומבוגרים משקיעים זמן רב משעות היום (הולך וגובר) בצפייה במסך כלשהו. כל דקה מול מסך משמעותה דקה פחות אחד עם השני… אנו שמים דגש על משחק מעשיר ומהנה לילדים ולמבוגרים ללא מסך, אלא יחד, זה עם זה, כדי לשמר ככל שניתן את מרחב הקשר החברתי והזמן איכות יחד .

אנו מציעים שיתוף פעולה עם חיוך גדול ועבודה עם צוות אדיב ומקצועי. במשך שנות פעילותנו צברנו ניסיון רב בפיתוח תכניות חינוכיות אשר מבוססות על משחקי חשיבה, סדנאות O.D.T ומגוון משחקים חברתיים.

מהו הערך המוסף של משחקי חשיבה ענקיים לילדים?

הפעילות המשחקית מהווה כלי נהדר ללמידה משמעותית בדרך אטרקטיבית ומהנה. המשחק החברתי יוצר קרקע פורייה ללימוד והבנה של מצבים חברתיים, יוצר הזדמנות לחיזוק הקשרים הבין אישיים והעמקת שיתוף הפעולה בין הילדים. “העצמה שטמונה במשחקים. המרחב הרגשי שהמשחקים מספקים מתסכול, כעס וחווית השמחה מהצלחה הם ערך מוסף נקי. כייף לחוות אותו כל פעם מחדש”.

פעילויות לילדים, משחקי חשיבה, משחקי ענק לילדים

קיץ 2023: משחקי החשיבה שיש לפלונטר להציע לילדים ולנוער

קיץ 2021 זה הזמן של כולנו ובמיוחד של הילדים והנוער לפצות על החסך החברתי שעבר עליהם בימי הקורונה, עם הריחוק החברתי שנכפה עלינו. בפעילויות פלונטר הנקודה המרכזית היא המפגש החברתי הכיפי דרך משחקים.

פעילויות פלונטר מתקיימות בכל הארץ עם מגוון תכניות שונות לבתי-ספר וקייטנות: יום גיבוש לתחילת שנה (כיתה/שכבה). פעילות הפנינג משחקי חשיבה, פעילות לילדים עם ההורים ליום המשפחה, ימי שיא ומסיבות סיום, תחרויות ואליפויות ילדים ונוער במשחקי חשיבה (מאץ מדנס, קמיסדו ואבלון) וסדנאות גיבוש לנוער. נשמח להגיע אליכם ולהביא לכם חוויה מיוחדת ומהנה.

דילוג לתוכן