Skip links

איך מצ’פרים את הילדים בקייטנות עם מתנות קטנות?

בכתבה הבאה תגלו את כל הסודות למתנות קטנות שיהפכו את הקייטנה שלכם להצלחה.

מאת: אתר ניקניים – מומחים במתנות סוף שנה לילדים

מתנות קטנות הן חלק בלתי נפרד מכל פעילות קייט ופנאי של ילדים ונוער כאחד. הן תורמות לחוויה הכוללת, מחזקות את תחושת הגיבוש ומאפשרות להעניק משוב חיובי על התנהגות שראויה להערכה. אבל איך עושים זאת כהלכה? הנה הטיפים שלנו:

בחרו מתנות עם ערך חינוכי

ממש כמו מתנות סוף השנה של ילדי בית הספר והגן, גם בקייטנה חשוב לבחור מתנות שישאירו טעם של עוד – בלי לזנוח את הערך הפדגוגי. לכן, מומלץ להעדיף מתנות שיעניקו ערך מוסף ויתקבלו באהדה אצל הילדים וההורים כאחד. פאזלים לדוגמה, עשויים להוות פתרון נהדר משום שהם משלבים אלמנטים של יצירתיות, למידה והנאה.

העדיפו מתנות שניתן לעשות בהן שימוש חוזר

קייטנות רבות עורכות סדנאות אקולוגיות ומשלבות את הדאגה לסביבה כחלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים שלהן. לכן, מומלץ לא לשכוח זאת כאשר אתם מתכוונים לצ’פר את הילדים הקטנים עם מתנות קטנטנות. שימו לב שכל המתנות ניתנות למחזור, שהן לא עשויות מחומרים אשר מזהמים את הסביבה ושניתן לעשות בהן שימוש חוזר.

העניקו אותן בסוף הקייטנה

בכדי להעניק לכל הילדים הרגשה נעימה בזמן הפרידה, חשוב להעניק את מתנות סוף השנה בסיומה של הקייטנה.

הסיבה לכך היא פשוטה למדי: מתנות קטנות שיוענקו בתחילה הקייטנה לא יתקבלו באותה הערכה משום שגם כך הילדים מגיעים מלא אדרנלין ומחכים לחוויה חדשה. אבל אם תבחרו להעניקן רק לקראת הימים האחרונים של הקייטנה, תראו את פרץ ההתרגשות על פני הילדים ותוכלו לסיים את הקייטנה עם טוויסט נפלא.

הקייטנה שלכם להצלחה.

שימו לב שכולם מקבלים את אותה המתנה

בכדי לא לצ’פר רק את הילדים המצטיינים ולהשאיר את מרבית הקטנים עם תחושה של החמצה, שימו לב שכולם מקבלים את אותה המתנה. חשוב לאפשר גם לבנים וגם לבנות לקבל את אותה המתנה ולהימנע מסטראוטיפים ישנים בנוגע לעניין. אחרי הכל, כולם ישמחו לקבל ערכת יצירה או משחקי קופסא שיאפשרו להם ליהנות גם לאחר שעות הקייטנה.

אל תשכחו את העניין התקציבי

מכיוון שהמתנות הקטנות עשויות להוות נטל של ממש על קייטנות רבות משתתפים, יש לשים לב להעלות הסופית של כל מתנה. חשוב לראות כמה היא עולה לכם והאם ניתן לקבל הנחה על קנייה מרוכזת. בלא מעט מקרים, שווה לאחד כוחות עם קייטנות ועם גנים סמוכים, בכדי ליהנות מכוח קנייה חזק יותר ולהגיע למחירים נמוכים מאי פעם. אגב, גם רכישה אינטרנטית היא אופציה ששווה לכם לבדוק מקרוב לפני כל החלטה.

לסיכום, ניתן לראות שמתנות קטנות הן חלק אינטגרלי מכל הפעלה של קייטנה ודרך נהדרת לצ’פר את הקטנים עם משהו נוסף. יחד עם זאת, צריך לשים לב לעלויות של המתנות, לערך המוסף ולטיימינג שבו המתנות נמסרות.

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן