Skip links

איך לשחק כדורגל הרבה יותר טוב: הטכנולוגיה המהפכנית עכשיו בישראל פוטבולטק

אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקייטנות היא פעילות ספורטיבית ובראש ובראשונה – כדורגל. ואנו לא מדברים על המובן מאליו כמו קייטנות כדורגל אלא על קייטנות בכלל. כולם יודעים שכדורגל הוא משחק הכדור הפופולרי בעולם, אבל מסתבר שהטכנולוגיה המתקדמת של אימונים הגיעה גם לכאן.

הכירו את פוטבולטק, מתחם אימונים כדורגל עם טכנולוגיה ייחודית שפותחה ושוכללה על מנת להביא אימון מדויק, מתוחכם וקבלת נתונים מלאים, על הביצועים. הפתרונות שנציג להלן, הזמינים כעת גם בארץ, יכולים להועיל לספורטאים בכל גיל אך עבור כדורגלנים צעירים, האפקט דרמטי באופן מיוחד.

 

הכירו את ESA – היישר ממעצמות הכדורגל המובילות בעולם

הטכנולוגיה עליה אנו מדברים מבוססת על מכשיר ESA. ולפני שנסביר על מה מדובר, נציין שזו מערכת שכבר נמצאת בשימוש רב בקרב מעצמות הכדורגל מהשורה הראשונה בעולם.

מיטב מועדוני הכדורגל של אנגליה ספרד ומדינות אירופאיות אחרות, בונים בצורה כזאת את דור העתיד של הכדורגלנים. ככלל, הטכנולוגיה מבוססת על דימוי מצבים שונים על המגרש.

על מנת לבצע את התרגילים, נדרש השחקן המתאמן לתרגל שלל תנועות וביצועים עם הכדור. הדייקנות של הטכנולוגיה והיכולת שלה למדוד במדויק ובצורה ממוחשבת (עם חיישנים) את הביצועים, מאפשרים לשפר מאוד את ההתקדמות של השחקן. כלומר, עקומת הלמידה נעשית תלולה. תוך כדי התרגול השחקנים משפרים את היכולות הטכניות, את השליטה הפיזית בגוף ובכדור.

הטכנולוגיה שפותחה באנגליה, נועדה לשפר את האימון האישי ולהקפיץ את היכולת הפיזית והמנטלית של שחקנים בכל גיל. במיוחד צעירים, שנולדו לעידן הגדג’טים, המסכים והטכנולוגיה, מראים שיפור מדהים ומאוד נראה לעין. אלה הכלים שמשמשים בצמרת הכדורגל האירופאית וכעת, הכל קיים ממש כאן.

וחשוב לדעת: בישראל, הטכנולוגיה הזאת זמינה דרך חברת פוטבולטק (בשיטת ההשכרה או המכירה, בהתאם לצורך).

המעגל שבו הכל קורה פוטבלטק – footballtech

על מנת להמחיש את האופן שבו מתנהל אימון טכנולוגי בפוטבולטק, חשבו על מגרש כדורגל רגיל, שבתוכו מציבים מעין משטח מתוחכם מעגלי של פנלים אלקטרוניים. במשטח הזה, מוטמעת טכנולוגיה מתקדמת המותאמת למקסימום ביצועים.

בתוך המעגל התחום, ניצב שחקן עם הכדור. מסביב נדלקים אורות סימון על הפנלים, והשחקן מכוון את הכדור ונדרש לפגוע בהתאם לסימונים שלפניו. המערכת מסוגלת לספק נתונים סטטיסטים לגבי דיוק הביצוע, מהירות הביצוע. ניתן לבדוק את גרף השיפור ואף לקיים פעילות עם יותר משחקן אחד, על מנת לדמות מצבי משחק מרובים.

 

ועוד דבר שחשוב לדעת – ניתן לשלב באימונים חיישנים לבישים. זוהי טכנולוגיה נוספת, שיכולה להתאים לשחקן יחיד או לקבוצה של שחקנים. במתחם האימונים חיישן לדוגמא מבית פליימייקר, יודע לזהות, למדוד ולשמור את כל המדדים החשובים. היבטים טכניים, ביצועים פיזיולוגיים, את כל זה אפשר לקבל, לבדוק, לנתח ולהסיק מסקנות. על מנת לשפר את המיומנות הטכנית ולתרגל קבלת החלטות מהירות בזמן משחק, כדאי להכיר גם את טכנולגיית בלייזפוד. היא מומלצת על ידי מיטב המאמנים בעולם. תרגול זה שמתאים ברמת הקבוצה, משולב עם אפליקציה חכמה. 

 

מה חדש בעולם הקייטנות | קווסטליין חדרי בריחהמתחם אימונים נינג’ה| 

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן