Skip links

סדנאות וקורסים לבני נוער בבית הספר למוזיקה ‘רימון’

רוצים לנגן בהרכב נוער, לשפר יכולות ולהעשיר את הידע המוזיקלי שלכם? הצטרפו לאחת מסדנאות הנגינה והשירה בהרכבים של בי”ס למוזיקה ‘רימון’!

בקיץ 2024 מציע ביה”ס למוזיקה ‘רימון’ מגוון חוגי מוזיקה וסדנאות לבני נוער שכוללים שעורי לימוד נגינה בהרכבים, סדנאות כלי נגינה, שיעורי תאוריה ופיתוח שמיעה, סדנאות הפקה מוזיקלית וכיתות אמן. בנוסף, נארח אורחים מעניינים ונסיים במופע חגיגי, על הבמה ברימון. *מספר האנסמבלים מוגבל ולכן גם מספר המשתתפים.

שבוע סדנאות נגינה ושירה בהרכבים

שבוע סדנאות נגינה ושירה בהרכבים יתקיים באוגוסט 2024 בקמפוס רימון.

במסגרת סדנאות המוזיקה משתתפים המוזיקאים הצעירים בהרכבים מוזיקליים, בהתאם לרמה ולסגנון של כל אחד ובהדרכת צוות המורים המקצועי של בי”ס רימון. בנוסף מתקיימות מגוון סדנאות בנושאים מוזיקליים שונים, סדנאות כלי וסדנאות אלתור. השנה יכללו הסדנאות כיתות אמן עם אסף אמדורסקי ואלון עדר וכיתת אמן מיוחדת עם המתופפת קרן טפרברג (המנגנת עם קרן פלס, רמי קלינשטיין, דודו טסה, ניגנה עם סטינג, עם שלמה ארצי ורבים אחרים).

בסוף הסדנה מתקיים קונצרט חגיגי בו מבצעים ההרכבים את המוזיקה עליה עבדו במהלך השבוע וכבונוס זוכים המשתתפים להכיר מגוון רחב של מוזיקאים בני גילים מכל הארץ.

רימון-בית-ספר-למוזיקה

שבוע סדנאות שירה לזמרים צעירים

Untitled-1-04

שבוע סדנאות שירה לזמרים צעירים יתקיים באוגוסט 2024 בקמפוס רימון.

הסדנאות כוללות תרגילי פיתוח קול וטכניקה; הקלטת שירה באולפן; עבודה על נוכחות בימתית וחיזוק הביטחון העצמי מול קהל; הזמר כסולן וכחלק מהרכב ווקאלי; ועבודה עם מיטב מורי ובוגרי רימון. בנוסף תתקיימנה כיתות אמן וסדנאות עם מוזיקאים אורחים עם תאיר חיים מלהקת A-WA, אסתר רדא, אמן כלי ההקשה גלעד דוברצקי והראפר ‘סגול 59’. בסיום הסדנה יתקיים מופע סיום חגיגי.

קורס הפקת מוזיקה לסרטים וליוטיוב

קורס להפקת מוזיקה לסרטים וליוטיוב יתקיים בחודשים יולי ואוגוסט 2024 בקמפוס רימון.

רוצים להפיק את השיר שלכם או לעשות מוזיקה לסרטים וליוטיוב? בקורס הפקת מוזיקה המתקיימות הקיץ ברימון, יקבלו המשתתפים הצצה לעולם ההפקה המוזיקלית העכשווית: איך ניגשים לעיבוד שיר ולהקלטה במחשב האישי, מהם התהליכים שעובר שיר משלב הלחן ועד לשלב ההפקה, העיבוד, ההקלטה והמיקס? וכדומה.

בנוסף נלמד את עקרונות העבודה על תוכנת קיובייס ואת העבודה עם כלי מידי וירטואליים VSTi ועם הקלטות אודיו (שירה, גיטרה וכו׳), נראה איך מקליטים באולפן מקצועי, ונלמד איך לחבר הקלטה טובה לקטעי וידאו כדי להעלות לרשת קבצים עם סאונד מעולה. כל זה ב-8 מפגשים של ארבע שעות כל אחד.

אם יש לכם חומרים שלכם, אם אתם רוצים לעבוד עבור זמרים או אמנים אחרים, או אם אתם רוצים לעשות מוזיקה לסרטים, טלוויזיה, יוטיוב, או כל פלטפורמת ניו-מדיה אחרת – הקורס הזה הוא עבורכם.

לפרטים נוספים על הקורסים והסדנאות של בית הספר למוזיקה

התקשרו ל-03-5408882 שלוחה 2, או במייל: rimonexternal@gmail.com.

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן