Skip links

קייטנות קיץ בנס ציונה , קייטנות מומלצות לילדים ונוער בנס ציונה 2024

גרים בנס ציונה והסביבה? מחפשים קייטנות לילדים בנס ציונה? ריכזנו כאן עבורכם את כל קייטנות קיץ 2024 בנס ציונה, השפלה והסביבה!

הקיץ בפתח והורים רבים בנס ציונה כבר בוחנים בקפידה איזו קייטנה תהיה הטובה ביותר עבור ילדיהם. ישנו מגוון עצום של קייטנות בעיר, המציעות פעילויות מרתקות כמו אומנויות, ספורט, יצירה ועוד. קייטנה איכותית פועלת בקבוצות אינטימיות וקטנות, עם צוות מקצועי ומיומן שנותן תשומת לב אישית לכל ילד. זו הזדמנות מצוינת למצוא את הקייטנה הכי מתאימה לצרכים הייחודיים של ילדכם הקיץ הזה בנס ציונה . מומלץ להקדים רישום על מנת להבטיח מקום מבעוד מועד!

רשימת קייטנות קיץ בנס ציונה – קייטנה בנס ציונה 2024

תוכניות הקייטנה מותאמות להנחיות משרד החינוך, זה הזמן לשאול הכל את מנהלי הקייטנות!

קייטנת מדע בנס ציונה קייטנת “מולקולה

בקייטנה, ילדים יתענגו על פעילויות רבות ומגוונות, כולל סדנאות מדע, משחקי חשיבה, בישול, יצירה ואומנות. הם ייחשפו לניסויים קסומים, רובוטיקה, תלת מימד, חדרי בריחה, ספורט, רחפנים, טיסנים, תחושות טבע, אסטרונומיה, קוביה הונגרית, ופעילויות יצירתיות נוספות כמו ציור באוויר ומשחקים מהנים.

סמארט סקול, קייטנת מדע, קייטנה בנס ציונה

קייטנת בית הספר של החופש הגדול בנס ציונה

לתלמידי כיתות א’-ג’, יש הזדמנות להשתתף בתכנית “בית הספר של החופש הגדול” – מחזור א’. זו פעילות קיץ שתוכננה בבתי הספר היסודיים בעיר, והיא כוללת מגוון רחב של תכנים עשירים ומגוונים. התכנים יועברו על ידי הצוות הבית-ספרי והצוותים החינוכיים של החברה העירונית. לכל הפרטים בחברה העירונית

קייטנות קיץ בנס ציונה – הכיף של הילדים שלכם מובטח!

בטרם ביצוע הרשמה לקייטנה שתבחרו חובה לוודא ולשאול את כל השאלות מול הנהלת הקייטנה.

קייטנה עם רישיון בנס ציונה קייטנה לילדים

כדי להפעיל קייטנה בנס ציונה , יש צורך ברישיון עסק הדורש הליך מורכב וזמן מוגדר. לקבלת אישור משרד החינוך, יש להגיש בקשה מפורטת המספקת מידע אודות סוג הקייטנה.

רוב המשרדים דורשים אישור פדגוגי או רישיון קייטנה לעובדים בה, וחשוב לוודא עם הקייטנה על הפרטים הקשורים לאישור הפעלה כחוק.

בבחירת קייטנה, יש לבדוק את תוכנית הפעילויות, נושאי הקייטנה והעיסוק, ולוודא כי כל המקומות שבהם יתרחשו פעילויות מחזיקים ברישיונות עסק ושחברות הסעות עומדות בכל תנאי החוק “וחוזר מנכ”ל לקייטנות

עלויות קייטנות קיץ בנס ציונה 2024 – אל תחמיצו!

בנס ציונה תמצאו קייטנה במחיר נמוך המתחיל ב כ – 750 ש”ח.

משרד החינוך מפעיל לחלק מהכיתות הנמוכות בית לחופש הגדול (מידע תמצאו באתר משרד החינוך).

חוק על פיקוח מחירי הקייטנות (מידע באתר כל זכות ) מצורף גם קישור לאתר של עיריית נס ציונה

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

כיתבו תגובה

דילוג לתוכן